Citat:
Ursprungligen postat av
GhostsOfOnyx
Du har fortfarande inte svarat på vad amerikanska skepp skulle göra utanför Iran med Trump som president.
Fast det är från ditt håll jag vill ha ett svar på varför de skulle befinna sig så att iranska skepp kan eskortera bort dem.
Det är trots allt så att den incident som skedde var ett rent misstag och de amerikanska sjömännen erkände och tog på sig skulden för det som skedde.
Så att Trump säger att amerikanska skepp som råkar kränka iranskt territorium inte skall få eskortera bort skepp som inte har rätten att vistas där inte skall eskorteras bort är direkt någonting dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GhostsOfOnyx
Trump är älskad och fyller arenor med tiotusentals supportrar, det ska han fortsätta med.
Skillnad på att fylla arenor och att ha folk som aktivt söker sig till att rösta på en, vi vet inte förens på valdagen hur pass älskad han faktiskt är.
Citat:
Ursprungligen postat av
GhostsOfOnyx
Han har tappat 1 gång efter en kommentar om Khan, som visade sig vara en sharia-förespråkande asyladvokat, och är nu högre än någonsin igen.
Han tappade nyligen och det var inte i koppling till Khan, läs på om det som sker.
Citat:
Ursprungligen postat av
GhostsOfOnyx
Trump är äldre.
Och?
Det var min farmor också, hon var 95 år när hon gick bort och var en tuff liten tant fram tills hon vart sjuk för när man väl blir sjuk som gamling så kan det gå fort så att han är äldre är inte bevis för någonting egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
GhostsOfOnyx
Det var 80F
Med andra ord 27 plusgrader, det är varmt speciellt om man är gammal och ännu mera så om man har mörka kläder samt skottsäker väst på sig, det finns gott om äldre i Sverige som får värmeslag vid de temperaturerna.
Men bara för att du anser att 27 plusgrader är kallt eller svalt så betyder det inte att äldre gör det, fråga din lilla mamma vad hon tycker om 27 plusgrader iklädd en buissnessuit samt en skottsäker väst på det så kommer hon först att säga "du är inte riktigt klok" men om du väl lyckas övertala henne så kommer hon att klaga relativt snabbt på att det är varmt det kan jag lova dig.