2016-09-11, 22:35
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuuse
Tror hon är medvetslös redan innan, man ser att dem satt henne på en stenstolpe och en tant står och håller henne i upprest ställning.

Kanske inte medvetslös, men väl helt utan fungerande hjärnfunktion. Hon är i princip en "grönsak" där.

Inte direkt den som man vill ge koderna till världens största kärnvapenarsenal till.
2016-09-11, 22:36
Medlem
godhetsapostelns avatar
Man undrar ju om dom som påstår att hon snubblade ens sett klippet?

Är förvånad att svt i 21 nyheterna inte bara rapporterar vad som hänt och tonar ner betydelsen...utan väljer att föra fram att det var 28 grader i new york idag. Det stämmer visserligen men det var ju långt senare. Man gör medvetna val att försköna istället för att säga "att vi inte vet".

Jag tror inte det är parkinsons (tror...är ingen läkare). Jag saknar skakningar som brukar vara det första tecknet på just parkinsons.
2016-09-11, 22:38
Medlem
Blir faktiskt kallsvettig och chockad för kvinnan är tyvärr dödssjuk...
2016-09-11, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Man undrar ju om dom som påstår att hon snubblade ens sett klippet?

Är förvånad att svt i 21 nyheterna inte bara rapporterar vad som hänt och tonar ner betydelsen...utan väljer att föra fram att det var 28 grader i new york idag. Det stämmer visserligen men det var ju långt senare. Man gör medvetna val att försköna istället för att säga "att vi inte vet".

Jag tror inte det är parkinsons (tror...är ingen läkare). Jag saknar skakningar som brukar vara det första tecknet på just parkinsons.

Svt kan dra åt hvete, är så jvla trött på skiten. Det går inte att få ut nånting med sanningsvärde ur den propagandamaskinen

Självklart skall Svenskarna hjärntvättas till Clinton supportrar. Så jvla löjligt, fy fn
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag börjar mer och mer tro att hon är tvingad till detta av mäktiga krafter (Wall Street, Saudi etc), som har hållhakar på henne. För vem i h-e skulle frivilligt ge sig in i en sån här megacirkus med hennes hälsa? Vad tror ni om den teorin?

Verkar troligt, finns ingen vettig förklaring till hennes beteende. Staben runt henne som försöker dölja (ställa sig för eventuella kameror), är oroande.

Edit: Hennes "I'm great" idag, kändes forcerat, robotaktigt.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1321331
Reportrar: "What happened???"

Clinton: "What a beautiful weather today"

Reportrar: "What happened??????"

Clinton: "What a beautiful weather today"

Otroligt konstigt intryck samtidigt som hon står brett med benen och koncentrerat tar sig in till bilen. Hur mycket preparat hade injicerats in i henne?

https://www.youtube.com/watch?v=gDllOWNlwSc

Ja, det var stora problem bara att gå ut ur huset, klappa en söt unge som "råkade" vara där, och ta sig in i bilen. Hon verkade inte förstå/höra frågorna som ställdes, bara ropade "Its a beautiful day" flertal gånger, en mening som hon antagligen blivit tränad att säga.
Medlem
Om hon är så nu hur är hon då om 2 år?
2016-09-11, 22:42
Medlem
Skrämmande går hon på morfin ?
2016-09-11, 22:45
Medlem
Skrämmande att media tystar ner det här för Clinton verkar helt borta.
2016-09-11, 22:47
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Skrämmande att media tystar ner det här för Clinton verkar helt borta.

Ja, om Trump hade råkat ut för detta hade tongångarna varit annorlunda, det kan vi vara säkra på.
Men media är inget att ha längre, vi får förlita oss på internet.

Vad döljer hennes solglasögon i klippet ovanför tro?
Äckligt skådespeleri i klippet i övrigt, så tillgjort.
Senast redigerad av Tarstan 2016-09-11 kl. 22:49.
2016-09-11, 22:48
Medlem
Ganska uppenbart att hon är ashög.
2016-09-11, 22:52
Medlem
Det var rätt jobbigt att se hur hennes fötter släpar efter när dom bär in henne i bilen. Jag hoppas att hon inte är allvarligt sjuk, men om hon är det så borde hon dra ut sig ur racet för att inte äventyra sin egen hälsa ännu mera.
Är hon sjuk så är det väldigt förvånande varför hon ställer upp i valet. Vilket svin till make hon måste ha.

Hursom tycker jag att varje kandidat som ställer upp i ett val borde i god tid innan valet genomgå en offentlig hälsoundersökning av ett oberoende läkarteam. En demokrati borde vara mera öppen och inte så hemlighetsfull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in