2013-03-28, 20:20
Medlem
Jag har provat den med lime och den med blåbär. Limesmaken var ruskigt lik smirnoff ice i smaken, alltså helt okej imo. Men blåbär? Nej, jag har aldrig gillat blåbär så...
Citera
2013-03-28, 20:44
Medlem
Anon2s avatar
Var mycket nära att köpa alla 3 smaker men ångrade mig vid kassan, för jag vet inte något som har ett lika stort överpris som Red Bull. Fattar inte att folk köper det.
De hade kostat 36 kr om inte mer.
För det priset hade jag fått 18 st Powerking som smakar identiskt (originalet då). Fast jag får det lite billigare än andra..

Men jag kanske testar de nya RB smakerna ändå pga. nyfikenhet, fast vad sen om jag gillar en smak? Aldrig i livet att jag skulle köpa det regelbundet pga. priset så det är nog ingen idé att ens testa smaken.
Citera
2013-03-31, 01:16
Medlem
Huntards avatar
Testade de nya smakerna och måste säga att jag gillar den blåa som jag kan tänka mig passar alldeles utmärkt att blanda drinkar med. Men originalet känns ändå som det man i slutändan kommer köpa om man vill ha red bull, ska man ha smaksatt så köper jag hellre något annat märke som är mkt godare.
Citera
2014-01-24, 15:39
Medlem
nestesaippuas avatar
Red edition med tranbärssmak är jag nästan besatt av! Trodde först att det var någon tråkig jordgubb- eller hallonsmak när jag såg färgen på burken men tranbärssmaken känns varm, ljuvlig och full av hjärta. Samtidigt känns Blue edition inte helt fel heller med en prägel av blåbärssmak. Inte lika god som den röda men helt klart godkänd. Återkommer när jag har smakat silverburken.
Citera
2014-01-25, 17:42
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nestesaippua
Red edition med tranbärssmak är jag nästan besatt av! Trodde först att det var någon tråkig jordgubb- eller hallonsmak när jag såg färgen på burken men tranbärssmaken känns varm, ljuvlig och full av hjärta. Samtidigt känns Blue edition inte helt fel heller med en prägel av blåbärssmak. Inte lika god som den röda men helt klart godkänd. Återkommer när jag har smakat silverburken.

Välkommen in i klubben! Sitter faktiskt och sippar på en nu.

Tror dock inte att den är så limiterad, eller är det bara jag som missuppfattat det?
Citera
2016-09-11, 19:05
Medlem
I dag (11 september) kom en ny Red Bull till Sverige, nämligen Red Bull The Orange Edition. Den här har smaken Apelsin. Bild
Har själv inte hunnit smaka än men är alltid kul med nya smaker.
Detta är den tredje nya Red Bull Edition för i år, (Tropical och Summer) och dessutom fick vi Red Bull Cola. Vad tycker ni om de nya smakerna?
Citera
2016-09-11, 19:07
Bannlyst
Vad tycker ni om deras Cola? Gentemot tex Coca Cola.
Citera
2016-09-12, 21:06
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoldupLeak
I dag (11 september) kom en ny Red Bull till Sverige, nämligen Red Bull The Orange Edition. Den här har smaken Apelsin. Bild
Har själv inte hunnit smaka än men är alltid kul med nya smaker.
Detta är den tredje nya Red Bull Edition för i år, (Tropical och Summer) och dessutom fick vi Red Bull Cola. Vad tycker ni om de nya smakerna?

Nu har jag i princip slutat med energidrycker, men den där måste jag prova. Får återkomma med recension.
Citera
2016-09-13, 19:19
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Vad tycker ni om deras Cola? Gentemot tex Coca Cola.

Har den funnits länge? Finns inte på Ica.
Citera
2016-09-14, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Har den funnits länge? Finns inte på Ica.
Släpptes för 1-2 månader sen.
Citera
2016-09-16, 21:40
Medlem
angarnas avatar
Vidrigt, lika vidrigt som Max Verstappen
Citera
2016-09-16, 22:31
Avslutad
Jag har testat: Gul,Blå,Röd,Silver.

Den enda jag gillar av dem 4 är silver med limesmak = )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in