2016-09-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det finns också mycket som tyder på att hon inte har allvarliga hälsoproblem. Hon är närmare 70 år och har bedrivit intensiv valkampanj i över ett år. Hon kan hålla långa och avancerade tal framför publik och kameror utan problem. Hon kan ge intelligenta svar på journalisters frågor utan att veta frågorna i förväg. Allt detta är mer än vad de flesta personer i 30-årsåldern skulle klara av.

Nu måste du skämta aprillo? Medan Trump har slagit ut 16 utmanare så har Clinton inte haft någon seriös utmanare utan demokraternas val har varit riggat. Clinton har inte sedan nyligen gett en enda presskonferens sedan december. Hon undviker medier och framträder knappt överhuvudtaget i officiella sammanhang där hon inte själv har full kontroll över skeendet.

Clintons kampanj är förmodligen den märkligaste i en demokratiskt land någonsin. Har aldrig sett någon politiker som aspirerar på makt som gömmer sig så mycket och nästan helt undviker medier.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Här kan man se videon i mycket bra kvalitet:

https://www.youtube.com/watch?v=SWWE5qU_mUc

Man ser vid 0:15 hur hon helt kollapsar och sedan släpas in i bilen, troligtvis medvetslös eller halvt medvetslös.

Detta är 8 veckor före valet. Om inte detta är dagens största nyhet i USA, så undrar man...
Medlem
Citat:
Jag tittade precis på ditt schema. Du håller aldrig några tal. Skall jag ringa ambulans?

Nej, men så har jag ju inte svimmat heller. Jävla idiot, lev i förnekelse du men sluta skriva så du skämmer ut dig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Källkritik. Bara för att nån säger att den personen är något, betyder det inte att det stämmer. Men vad vet jag, jag jobbar ju bara som tjänsteman i riksdagen

Jag tyckte bara det var en intressant artikel att länka, har aldrig sagt att jag köper det som står 100%.
Att du jobbar som tjänsteman i riksdagen ger jag inte ett dyft för, tror du det är en fördel att skriva det på flashback eller?
2016-09-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det finns en film av händelsen:

https://twitter.com/zgazda66

Häxan kan ju inte ta sig till bilen.
Den är borttagen! Går inte längre spela upp
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Antingen fakar fru Hillary Clinton för att ha en anledning att dra sig ur? eller så är hon allvarligt sjuk. Denna video har försökt att stoppas https://www.youtube.com/watch?v=SWWE5qU_mUc
OMG! Hon är ju helt ledlös Hur fan kan hon vilja bli president? Det borde nu vara HELT UPPENBART för alla att Hillary bara är en marionett (bokstavligt talat) för andra krafter.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Det irrelevanta tramset som fyller denna tråd är idioti från Trumpanhängare om diverse hälsorelaterade konspirationsteorier. Det är min inställning som är den vettiga. Det ni andra ägnar er åt är idioti.
Det blir ju lätt konspirationer när de inte är öppna om hennes hälsa.
2016-09-11, 18:33
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Här kan man se videon i mycket bra kvalitet:

https://www.youtube.com/watch?v=SWWE5qU_mUc

Man ser vid 0:15 hur hon helt kollapsar och sedan släpas in i bilen, troligtvis medvetslös eller halvt medvetslös.

Detta är 8 veckor före valet. Om inte detta är dagens största nyhet i USA, så undrar man...
Jag undrar hur liberal media kommer att agera här. Visar dom inte upp det gör dom ju bort sig för all framtid.
Ja, jag kan inte se annat än att hennes presidentkampanj tog slut här.
2016-09-11, 18:34
Medlem
Citat:
Det finns också mycket som tyder på att hon inte har allvarliga hälsoproblem. Hon är närmare 70 år och har bedrivit intensiv valkampanj i över ett år. Hon kan hålla långa och avancerade tal framför publik och kameror utan problem. Hon kan ge intelligenta svar på journalisters frågor utan att veta frågorna i förväg. Allt detta är mer än vad de flesta personer i 30-årsåldern skulle klara av.

Håller ju inte ens ett offentligt speech eller rally i veckan. I allafall inte senaste 2 månaderna.
2016-09-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Den är borttagen! Går inte längre spela upp

Det gör den visst.
2016-09-11, 18:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Så är det ju inte. VP-rollen börjar ju gälla först efter det att man blivit vald, innan dess får Demokratiska partiet välja vem de vill.
OK. Jag tänkte på att det tidigare diskuterades om vad som skulle hända om Trump hoppade av. Då gavs svaret att det i så fall skulle bli hans vp-kandidat Mike Pence. Så jag antog att det samma gällde för båda partier.

En annan fråga: Kan de bli tal om att skjuta upp valet om den ena kandidaten t.ex. avlider?
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-09-11 kl. 18:40.
2016-09-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag tyckte bara det var en intressant artikel att länka, har aldrig sagt att jag köper det som står 100%.
Att du jobbar som tjänsteman i riksdagen ger jag inte ett dyft för, tror du det är en fördel att skriva det på flashback eller?

Jag SA att jag var det, det betyder inte att jag ÄR det.
2016-09-11, 18:40
Medlem
Citat:
Det kräver mycket god kondition och ett skarpt intellekt att hålla de tal Hillary håller, dag ut och dag in. Samma sak kan sägas om Trump. En vanlig dödlig kan inte kampanja som Clinton och Trump.
Häxan kampanjar ju nästan ingenting.
För att varje gång så avslöjas det till offentligheten hur risig hon är när hon går offentlig:

https://mobile.twitter.com/zgazda66/status/774993814025011200/video/1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in