Citat:
Ursprungligen postat av
Mordum87
Rain upon the impure tar man fan inte lätt på alltså. Jag söker ALLTID efter tillfällen där jag kan tänkas ha tid till den plattan i sin helhet och där jag förmodligen också är på rätt humör.. Det är så jävla sällan. Men när man väl får tillfället så slår den fanimig precis varenda skiva som finns.. Herresatan vilket verk det är! Tror inte ens Meilenwald förstår vidden av den bedrift han åstadkommit med den. Jag tror fan inte det. Helt makalös!
np: Necrophobic - Bloodhymns
Precis så är det. Jag vill inte heller missbruka Rain upon the impure genom att lyssna på den vid "fel" tillfällen. Man vill fullfölja den, eller i alla fall vara på rätt ställe eller vid rätt sinnesstämning för att inte missbruka den. Soil of the incestous gör sig knappast rättvisa i hörlurar när man handlar på Ica. Det gäller egentligen fan för hela Beverast-diskogafrin.
Lyssnade igenom hela Unlock the shrine för någon vecka sedan, var ett tag sedan sist. Jävligt mosägelsefull skiva. Det har funnits tillfällen då jag inte alls har känt samma wow-känsla som jag vet att jag gjort vid tidigare tillfällen. Eller helt enkelt inte tyckt det var lika bra som jag vill.
Dock drabbades jag totalt nu under senaste lyssningen. Tidpunkt och sinnesstämning, viktigt som satan. En promenad under kvällstid i icke bebodda delar.