2016-09-10, 00:45
Medlem
KokaGrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
"Fått rejäl fart" källa på det.
Inga tunga politiker har gått över.

Om någon fråga kommer hjälpa dom så är det invandringen, om de väljer att vara extremare än alternativen. Men jag hoppas de lyckas sänka förrädarborgarna, så lycka till.
De avsatte tydligen sin partiordförande för några dagar sedan http://iotakt.se/blogg/palatskupp/

De kommer att tyna bort...
Citera
2016-09-10, 12:08
Medlem
RangRovers avatar
Det är för trångt på högerkanten i svensk politik samtidigt som de inte har något som särskiljer dem tillräckligt mot andra alternativ. Man får ge dem en eloge att du försöker, men bortkastad tid.
Citera
2016-09-10, 17:14
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KokaGroda
De avsatte tydligen sin partiordförande för några dagar sedan http://iotakt.se/blogg/palatskupp/

De kommer att tyna bort...

Jaha, det var väl tråkigt.

Skulle inte rösta på dem. Men skulle tycka att det vore intressant om de faktiskt kunde nå 3% och sno röster från 7-klövern.
Citera
2016-09-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RangRover
Det är för trångt på högerkanten i svensk politik samtidigt som de inte har något som särskiljer dem tillräckligt mot andra alternativ. Man får ge dem en eloge att du försöker, men bortkastad tid.
Nej det finns inga partier på högerkanten, alla allianspartier ligger till höger om mitten.
Citera
2016-09-11, 12:40
Medlem
Finemang! Två nya högergrupperingar funderar på att ställa upp i nästa riksdagsval som egna (mycket egna) partier. Dels Borgerlig Framtid. Dels kretsar i tidigare SDU.
För alla som ogillar SD är detta mycket välkommet. Ingendera nybildningen torde klara riksdagströskelns omutliga 4 procent. Men dessa båda nya kreationer torde ta merparten av sina röster från Sverigedemokraterna.
Mycket intressant! Man bör fråga sig, vilka krafter och kretsar som egentligen ligger bakom dessa försök till partibildning.
Citera
2016-09-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menelik
Finemang! Två nya högergrupperingar funderar på att ställa upp i nästa riksdagsval som egna (mycket egna) partier. Dels Borgerlig Framtid. Dels kretsar i tidigare SDU.
För alla som ogillar SD är detta mycket välkommet. Ingendera nybildningen torde klara riksdagströskelns omutliga 4 procent. Men dessa båda nya kreationer torde ta merparten av sina röster från Sverigedemokraterna.
Mycket intressant! Man bör fråga sig, vilka krafter och kretsar som egentligen ligger bakom dessa försök till partibildning.
Tror du? Jag tror BF kommer ta M och KD-väljare som vill ha ett konservativt parti, och/eller alliansväljare som inte förlåter DÖ. SD-varianter tar nog några insatta SD-väljare men inte deras nyare väljare som bara vill komma åt invandringen.
Citera
2016-09-24, 13:47
Medlem
Jag hoppas verkligen på BF. Jag är sååå trött på de andra i Alliansen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in