Citat:
Ursprungligen postat av
asamera
Du kan inte utgå från att män och kvinnor har samma tänkande kring sex. Jag har skrivit det till dig upprepade gånger. Du får helt enkelt läsa igen för du förstår inte.
Goddag yxskaft, inte syrianernas problem? Hehehe. Är det heller inte italienarnas, spanjorernas, ungrarnas, amerikanarnas, australiensarnas, britternas, syd afrikanernas, grekernas, turkarnas, brasilianarnas, holländarnas, belgiernas, bulgarernas, argentinarnas etc etc etc... Merapi har synliggjort sig själv som rasist! Det enda som spelar roll för henne är Sverige. Det här är höjden av dumhet.
varför skulle jag, eller någon annan, inte kunna utgå från det?
Det finns logik i kvinnors generella syn på sex…jag är kåt du är kåt alltså har vi sex, sen är det fint med det inget förakt för någon part, vi gjorde detta tillsammans.
Mäns generella och traditionella syn: jag är kåt, du är kåt, jag ska ha rätt tjata på dig tills du ger efter du ska inte ha någon rätt ge efter för mig eller ens ha sex (fast du vill) gör du det och ligger med mig så är du en äcklig hora som ska spottas på…är ju helt jävla sjukt och rent ologiskt i grunden.
Och gudskelov att den typen av tänk för länge sen är borta från vår gemensamma syn på sex i svenska samhället. Att 2016, i Europa, knalla runt och tänka på detta sättet, i en tid där det finns både preventivmedel, fri aborträtt och faderskapstest då är det fasen synd om en, för då har man inte mycket självkritik i skallen.