2016-09-08, 22:49
Bannlyst
Syrianerna får och har gärna sexuella förbindelser med svenskor, men det är inte acceptabelt att dom gifter sig med svenskorna. Varför? Därför att det bland syrianerna anses att svenska kvinnor är billiga horor, som ligger runt med allt och alla.

Vad han Feministiskt Initiativ tänkas göra åt det här syrianska problemet? Era systrar blir knullade av syrianer varje dag, men anses ändå vara billiga horor som inte duger att gifta med. Jävla män, va?
Citera
2016-09-08, 22:53
Bannlyst
Feministerna bryr sig inte om kvinnor öht så de kommer inte göra något mer än att "godhets"-runka och slingra sig vidare.
Citera
2016-09-08, 23:01
Medlem
asameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiihto
Syrianerna får och har gärna sexuella förbindelser med svenskor, men det är inte acceptabelt att dom gifter sig med svenskorna. Varför? Därför att det bland syrianerna anses att svenska kvinnor är billiga horor, som ligger runt med allt och alla.

Vad han Feministiskt Initiativ tänkas göra åt det här syrianska problemet? Era systrar blir knullade av syrianer varje dag, men anses ändå vara billiga horor som inte duger att gifta med. Jävla män, va?

Visst är det såhär. Det här är basfakta. Svenska kvinnor har förvanskat frihetsperspektivet och prioriterat självförverkligande framför självrespekt. Fast egentligen är det inte så konstigt när TV visar Paradise Hotel och Jockiboy som utbud för de tjejer som växer upp i Sverige idag. I Paradise hotel k-ullar de svenska tjejerna till höger och vänster och det blir idealet för de yngre svenska tjejerna som tittar på s-iten. Ena dagen blir en tjej i Paradise Hotel kallad hora av en kille och nästa dag har hon sex med samma kille. Det är ett enormt respektfullt beteende. Enormt!

Det blir ännu löjligare när de svenska kvinnorna börjar prata om jämlikhet, lika lön bland kvinnor och män, jämn fördelning av kvinnliga chefer, allas lika värde, bistånd bla bla och så plötsligt åker de ner till Ibiza och ligger runt med syd europeiska män. Syrianer blir väl lite samma sak. Som om dessa män är 'pappaledighetssupporter', står upp för jämlikhet, lika lön bland kvinnor och män, jämn fördelning av kvinnliga chefer, allas lika värde, bla bla. Det är bara gentemot de svenska männen som de svenska tjejerna kan ställa dessa krav. Patetiskt. De flesta utländska män vet hur lättfotade svenska kvinnor är. Bara för att Sverige har uppfunnit ett ord om självförverkligande och frihet betyder inte det att de svenska tjejerna är mindre billiga, hehe.
Citera
2016-09-08, 23:01
Medlem
nedboys avatar
"...han Feministiskt Initiativ..."

?? Vem e han?

Uppenbarligen så vill ju folk ha det såhär. Kanske därför så många svenska tjejer vill ha hit islam? Kan de knulla runt med muslimer och veta att de inte har några krav på att behöva binda sig?
Citera
2016-09-08, 23:04
Medlem
Ja precis vilka idioter till män, förakta någon för något de själva gör med glädje….

sen tror jag svenska tjejer faktiskt i stort skiter i vad nu syrianer råkar tycka om dem, liksom syrianernas problem inte svenskars.
Citera
2016-09-08, 23:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ja precis vilka idioter till män, förakta någon för något de själva gör med glädje….

sen tror jag svenska tjejer faktiskt i stort skiter i vad nu syrianer råkar tycka om dem, liksom syrianernas problem inte svenskars.

Du tror mycket om vad svenska tjejer tycker, svenska tjejer är vilsna och mår inte så bra kan jag säga dig.

Varesig du eller de förstår varför.
Citera
2016-09-08, 23:07
Medlem
Citat:

Så varför vill feminister arbeta med värdegrund och utbilda bort könsnormer och sådant? Tjejer skiter ju tydligen ändå i om killar har "sexistiska åsikter". Så vad är problemet?
Citera
2016-09-08, 23:11
Medlem
asameras avatar
Citat:

Du kan inte utgå från att män och kvinnor har samma tänkande kring sex. Jag har skrivit det till dig upprepade gånger. Du får helt enkelt läsa igen för du förstår inte.

Goddag yxskaft, inte syrianernas problem? Hehehe. Är det heller inte italienarnas, spanjorernas, ungrarnas, amerikanarnas, australiensarnas, britternas, syd afrikanernas, grekernas, turkarnas, brasilianarnas, holländarnas, belgiernas, bulgarernas, argentinarnas etc etc etc... Merapi har synliggjort sig själv som rasist! Det enda som spelar roll för henne är Sverige. Det här är höjden av dumhet.
Citera
2016-09-08, 23:14
Medlem
Citat:

För övrigt, de syrianer som bor i Sverige är väl svenskar? Så då blir det ju svenskarnas problem.
Citera
2016-09-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabellist
Så varför vill feminister arbeta med värdegrund och utbilda bort könsnormer och sådant? Tjejer skiter ju tydligen ändå i om killar har "sexistiska åsikter". Så vad är problemet?
Om alla män i ett samhälle gick runt och förkatade människor de knullade med för att de knullade dem…så hade vi ju haft ett major problem.

Nu är det några få svenska sexualkonservativa idioter som har dessa åsikter samt ett gäng invandrade män från kulturer med åsikten att kvinnors underliv är mäns ägodelar och inte kivnnors….detta får ju dessa män raskt vänja sig av med…för annars får de som sagt problem interagera med svenskar, precis på samma sätt svenska män med dessa torftiga åsikter får problem, liksom ingen skillnad.

vad svenska samhället kan göra är däremot att hjälpa invandrare att förstå hur svenskar tänker och resonerar och förstå kravet svenska samhället har på dem som svenska invånare. Sen får de ju välja göra vad de vill med denna information, är upp till dem.
Citera
2016-09-08, 23:22
Medlem
Citat:
Om alla män i ett samhälle gick runt och förkatade människor de knullade med för att de knullade dem…så hade vi ju haft ett major problem.

Nu är det några få svenska sexualkonservativa idioter som har dessa åsikter samt ett gäng invandrade män från kulturer med åsikten att kvinnors underliv är mäns ägodelar och inte kivnnors….detta får ju dessa män raskt vänja sig av med…för annars får de som sagt problem interagera med svenskar, precis på samma sätt svenska män med dessa torftiga åsikter får problem, liksom ingen skillnad.

vad svenska samhället kan göra är däremot att hjälpa invandrare att förstå hur svenskar tänker och resonerar och förstå kravet svenska samhället har på dem som svenska invånare. Sen får de ju välja göra vad de vill med denna information, är upp till dem.

Fast i vissa områden i Sverige är dessa sexualkonservativa åsikter mainstream. De män du kallar "idioter" är alltså redan anpassade efter lokala samhället de bor i.

Varför får de problem interagera med svenskar om nu svenskar inte har något problem med sådana åsikter? Måste exempelvis muslimer överge sexualkonservativa saker som slöjan för att kunna interagera med svenskar?
Citera
2016-09-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asamera
Du kan inte utgå från att män och kvinnor har samma tänkande kring sex. Jag har skrivit det till dig upprepade gånger. Du får helt enkelt läsa igen för du förstår inte.

Goddag yxskaft, inte syrianernas problem? Hehehe. Är det heller inte italienarnas, spanjorernas, ungrarnas, amerikanarnas, australiensarnas, britternas, syd afrikanernas, grekernas, turkarnas, brasilianarnas, holländarnas, belgiernas, bulgarernas, argentinarnas etc etc etc... Merapi har synliggjort sig själv som rasist! Det enda som spelar roll för henne är Sverige. Det här är höjden av dumhet.

varför skulle jag, eller någon annan, inte kunna utgå från det?
Det finns logik i kvinnors generella syn på sex…jag är kåt du är kåt alltså har vi sex, sen är det fint med det inget förakt för någon part, vi gjorde detta tillsammans.
Mäns generella och traditionella syn: jag är kåt, du är kåt, jag ska ha rätt tjata på dig tills du ger efter du ska inte ha någon rätt ge efter för mig eller ens ha sex (fast du vill) gör du det och ligger med mig så är du en äcklig hora som ska spottas på…är ju helt jävla sjukt och rent ologiskt i grunden.

Och gudskelov att den typen av tänk för länge sen är borta från vår gemensamma syn på sex i svenska samhället. Att 2016, i Europa, knalla runt och tänka på detta sättet, i en tid där det finns både preventivmedel, fri aborträtt och faderskapstest då är det fasen synd om en, för då har man inte mycket självkritik i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in