2016-09-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
Sexlek som urartade hade inte varit rubricerat som mord.

Det är inget ovanligt alls att t ex en brand utreds som misstänkt mordbrand även om man inte vet huruvida den är anlagd. I analogi med det gör man så att om man hittar en avliden person och det finns minsta tecken på möjligt "foul play" så blir det ofta den sortens brottsrubriceringar som i det här fallet. Så det du skriver stämmer inte alls.
Citera
2016-09-08, 12:41
Medlem
mahutma_homos avatar
U.S Video ligger väl på söder? För er som inte vet vad det är så är det en videobutik med porr, men har även rum där män kan träffas och ha sex. Det finns bla "dark rooms" där det är kolsvart.

Det ska tydligen ha blivit ett problem med brottslighet där på sista tiden. Rån och misshandel mm. Det pratas om Afghanska, eller Marrocanska "pojkar" som säljer sex mm. Folk som gått dit tidigare upplever det "otryggt" nu. Vilket i praktiken alltid betyder brottslighet och människor som tar sig frihet över andra. De har ofta en annan kultur, där det anses mer ok eller rent av bra att ha ihjäl homosexuella. Där unga killar inte anses vara män än. Därför är det ok att ha sex med dom. Däremot vuxna män som har sex med varann är tabu.

Det var ett mord för nåt år sen där några killar från en annan kultur bestämt träff med en man för påstått sex mot betalning men sedan dödat mannen. Om de haft sex med honom eller om det bara var ett sätt att stämma träff med honom är jag osäker på. Minns att det dödat en orm och lagt på hans döda kropp.

För övrigt är ju bögar och transor överrrepresenterade som mordoffer. Det har väl blivit bättre i Sverige i takt med att toleransen ökat. Nu importerar vi dock folk med en kultur från 600-talet. Det har säkert bra kulturella inlfuenser också. Men man ska inte blunda för de dåliga.
Senast redigerad av mahutma_homo 2016-09-08 kl. 12:45.
Citera
2016-09-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
U.S Video ligger väl på söder? För er som inte vet vad det är så är det en videobutik med porr, men har även rum där män kan träffas och ha sex. Det finns bla "dark rooms" där det är kolsvart.

Det ska tydligen ha blivit ett problem med brottslighet där på sista tiden. Rån och misshandel mm. Det pratas om Afghanska, eller Marrocanska "pojkar" som säljer sex mm. Folk som gått dit tidigare upplever det "otryggt" nu. Vilket i praktiken alltid betyder brottslighet och människor som tar sig frihet över andra. De har ofta en annan kultur, där det anses mer ok eller rent av bra att ha ihjäl homosexuella. Där unga killar inte anses vara män än. Därför är det ok att ha sex med dom. Däremot vuxna män som har sex med varann är tabu.

Det var ett mord för nåt år sen där några killar från en annan kultur bestämt träff med en man för påstått sex mot betalning men sedan dödat mannen. Om de haft sex med honom eller om det bara var ett sätt att stämma träff med honom är jag osäker på. Minns att det dödat en orm och lagt på hans döda kropp.

För övrigt är ju bögar och transor överrrepresenterade som mordoffer. Det har väl blivit bättre i Sverige i takt med att toleransen ökat. Nu importerar vi dock folk med en kultur från 600-talet. Det har säkert bra kulturella inlfuenser också. Men man ska inte blunda för de dåliga.

I och för sig. Men nu har de en misstänkt som är 50. Knappast åldern för en eskort. Men han kan ju ha ljugit om sin ålder.
Citera
2016-09-08, 12:55
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
I och för sig. Men nu har de en misstänkt som är 50. Knappast åldern för en eskort. Men han kan ju ha ljugit om sin ålder.

OK, hade inte koll på den misstänkta. Jag spekulerar mest nu för att vi inte ska låsa oss vid ett specifikt scenario. Den misstänkte behöver inte vara gärningsmannen. Men om han nu är mördad så är det ganska troligt att det är någon som gjort det pga homo-biten. De flesta svenskar är ju rätt öppna för sådant nu för tiden tänker jag. Inte alla dock.
Citera
2016-09-08, 13:13
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Det har redan avhandlats i tråden att om offret dött till följd av en BDSM-lek, så har offer och gärningsman med största sannolikhet ägnat sig åt så kallad breath play vilket är mycket riskabelt. Om man dessutom är påverkad av alkohol eller andra droger blir risken för att skada sig naturligtvis ännu högre. Jättestora buttplugs är off topic för tråden, oavsett hur kul vissa småpojkar här tycker att det är att skoja om det.

http://www.jhunewsletter.com/2010/11/11/a-peek-behind-the-curtain-the-basics-of-bdsm-and-breath-play-90395/

Har fisting-spåret avhandlats i tråden?

Där kan det finnas någonting att gräva i.
Citera
2016-09-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Har fisting-spåret avhandlats i tråden?

Där kan det finnas någonting att gräva i.
Det finns fall där folk har fått mycket svåra skador av fisting, permanenta tarmskador som lett till stomi (påse på magen).

JUST NU: Inget brott ligger bakom, skriver Expressen:

"Så fort åklagaren Katarina Bergström fick beskedet – en muntlig föredragning – från rättsmedicin tog hon beslutet att hävda anhållandet. Efter det försattes den tidigare misstänkte mannen på fri fot.
Katarina Bergström vill inte gå in närmare på dödsorsaken:
– Jag vill inte gå in på det och det är med hänsyn till den personliga integriteten som jag inte vill berätta det. Men det finns inga tecken på att han skulle ha varit utsatt för något brott. Det är andra orsaker."

http://www.expressen.se/nyheter/inget-brott-bakom-hbtq-profilens-dod/
Citera
2016-09-08, 13:47
Medlem
Skorzenys avatar
Förmodligen har hans "lekkamrat" bundit fast honom och pissat honom i munnen, Kaj har då fått ner urin i fel strupe, i luftstrupen och fått ner urin i lungorna och kvävts.
Detta är karma.
Citera
2016-09-08, 13:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det finns fall där folk har fått mycket svåra skador av fisting, permanenta tarmskador som lett till stomi (påse på magen).

JUST NU: Inget brott ligger bakom, skriver Expressen:

"Så fort åklagaren Katarina Bergström fick beskedet – en muntlig föredragning – från rättsmedicin tog hon beslutet att hävda anhållandet. Efter det försattes den tidigare misstänkte mannen på fri fot.
Katarina Bergström vill inte gå in närmare på dödsorsaken:
– Jag vill inte gå in på det och det är med hänsyn till den personliga integriteten som jag inte vill berätta det. Men det finns inga tecken på att han skulle ha varit utsatt för något brott. Det är andra orsaker."

http://www.expressen.se/nyheter/inget-brott-bakom-hbtq-profilens-dod/

Det var väl tur det.
Skönt också att man kanske slipper skrik om hatbrott. Fast med tanke på "godhetens" falskhet så sorteras säkert det här in under högerextremt våld mot hbtq-folk.

Vissa dör med stövlarna på, andra dör i hundkoppel.
Citera
2016-09-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det man spontant tänker på om nu det rört sig om något sådant är ju Erotic asphyxiation. Möjligen då på egen hand sedan då hittas en man strypt nära döden i en lägenhet en annan i ett annat rum kanske tom får liksom först svårt att förklara sig och polisen griper då på rutin för mord/dråp tills nu det så småningom klassas ner som olycka. Ungefär samma sak som då kan hända vid drogrelaterade dödsfall.
Det fanns en annan man i lägenheten som häktades, men som senare släppts på fri fot. Dödsorsaken är nu hemligstämplad. Är det på RFSL's begäran kanske? Han var del av den extrema s.k.hbtq rörelsen, som har mycket litet med vanliga skattebetalande homo knegare, som aldrig skulle visa sig på pride jippon. Narcissistiska varelser med självhävdande behov. Riktigt otrevliga.
Citera
2016-09-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Eller i strypsnara.

Är det inte snart dags att sluta uppmuntra parafilier? I en annan tråd på Aktuella brott diskuteras en personlig assistent, som kissat sin brukare i munnen mot hennes vilja. Varifrån får de inspiration / vägledning? RFSL?

Jag bara frågar...

Varför skulle RFSL vara inspirationskälla för en(förmodad) heterosexuell snubbe(om det var en snubbe)? I form av porr så finns det något för alla smaker på den vilda webben. Ingen har väl glömt klassikern 1 cup 2 girls, det var väl 2007 eller något. Jag har en video på min pappas reaktion när jag visade honom den någonstans, priceless.

Edit:
Namnet var visst 2 girls 1 cup. Och det officiella namnet var Hungry Bitches. Bajsätare.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-09-08 kl. 15:17.
Citera
2016-09-08, 15:43
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Det fanns en annan man i lägenheten som häktades, men som senare släppts på fri fot. Dödsorsaken är nu hemligstämplad. Är det på RFSL's begäran kanske? Han var del av den extrema s.k.hbtq rörelsen, som har mycket litet med vanliga skattebetalande homo knegare, som aldrig skulle visa sig på pride jippon. Narcissistiska varelser med självhävdande behov. Riktigt otrevliga.

Nej. Det är för att folk inte ska sitta på FB och snaska i det som du gör.
Citera
2016-09-08, 15:44
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Varför skulle RFSL vara inspirationskälla för en(förmodad) heterosexuell snubbe(om det var en snubbe)? I form av porr så finns det något för alla smaker på den vilda webben. Ingen har väl glömt klassikern 1 cup 2 girls, det var väl 2007 eller något. Jag har en video på min pappas reaktion när jag visade honom den någonstans, priceless.

Edit:
Namnet var visst 2 girls 1 cup. Och det officiella namnet var Hungry Bitches. Bajsätare.

Eller Two Girls One Octopus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in