Citat:
Ursprungligen postat av
xprnc
Jag har tagit 14 mg vid ett par tillfällen och fått effekt, men såklart en annan effekt än vid doser runt 30 mg. Mer som nån slags trippig mdma-upplevelse. Vad gjorde du efter 1,5 timme? Enligt min erfarenhet tar det ca 2-3 h innan peak.
Var på kalas, så tog lite mdma som en polare bjöd på, så om det i lägre doser känns liknande kan det ju faktiskt varit så att jag fick effekt men antog att det bara var mdma.
Jag upplever själv (vid doser 35+) att det visuella, med starka ljus och intensiva färger kommer först för att avta lite följt av den lite mer mindfuckande delen med flytande mönster och konstiga tankebanor, har faktiskt tillochmed hamnat i "loop" en gång på bara 2c-b och alkohol. Ingen knasig set/setting och har inte fått liknande på andra hallucinogener, syra bl.a.
Men har arbetat in i hjärnan att "det bara är en drog, det går över", så inget jag oroar mig över.
Just den gången jag fastnade i loopen var tidigt på morgonen precis hemkommen efter en lång festnatt så jag gick bara och la mig.
Synd att 2c-b är relativt svårt att få tag i.