2016-06-01, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghjkl
Tyvärr så verkar, heter det tröskeldosen? ligga runt 20mg, på 2c-b oralt för dem flesta. Jag har upplevt liknande, tog en och väntade ca 1,5 timmar utan effekt, en vecka senare tog jag 2 samtidigt (36mg) och det gav verkligen resultat, färger och ljus smälte ihop och hela synfältet knasade rejält.

I övrigt är jag riktigt imponerad av denna substans.

Ska definitivt pröva högre dos nästa gång, vill verkligen uppleva denna drogen!
Citera
2016-06-14, 13:04
Medlem
Citat:
Tyvärr så verkar, heter det tröskeldosen? ligga runt 20mg, på 2c-b oralt för dem flesta. Jag har upplevt liknande, tog en och väntade ca 1,5 timmar utan effekt, en vecka senare tog jag 2 samtidigt (36mg) och det gav verkligen resultat, färger och ljus smälte ihop och hela synfältet knasade rejält.

I övrigt är jag riktigt imponerad av denna substans.

Jag har tagit 14 mg vid ett par tillfällen och fått effekt, men såklart en annan effekt än vid doser runt 30 mg. Mer som nån slags trippig mdma-upplevelse. Vad gjorde du efter 1,5 timme? Enligt min erfarenhet tar det ca 2-3 h innan peak.
Citera
2016-06-14, 19:22
Medlem
fghjkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
Jag har tagit 14 mg vid ett par tillfällen och fått effekt, men såklart en annan effekt än vid doser runt 30 mg. Mer som nån slags trippig mdma-upplevelse. Vad gjorde du efter 1,5 timme? Enligt min erfarenhet tar det ca 2-3 h innan peak.

Var på kalas, så tog lite mdma som en polare bjöd på, så om det i lägre doser känns liknande kan det ju faktiskt varit så att jag fick effekt men antog att det bara var mdma.

Jag upplever själv (vid doser 35+) att det visuella, med starka ljus och intensiva färger kommer först för att avta lite följt av den lite mer mindfuckande delen med flytande mönster och konstiga tankebanor, har faktiskt tillochmed hamnat i "loop" en gång på bara 2c-b och alkohol. Ingen knasig set/setting och har inte fått liknande på andra hallucinogener, syra bl.a.
Men har arbetat in i hjärnan att "det bara är en drog, det går över", så inget jag oroar mig över.

Just den gången jag fastnade i loopen var tidigt på morgonen precis hemkommen efter en lång festnatt så jag gick bara och la mig.

Synd att 2c-b är relativt svårt att få tag i.
Citera
2016-06-14, 21:56
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Var på kalas, så tog lite mdma som en polare bjöd på, så om det i lägre doser känns liknande kan det ju faktiskt varit så att jag fick effekt men antog att det bara var mdma.

Jag upplever själv (vid doser 35+) att det visuella, med starka ljus och intensiva färger kommer först för att avta lite följt av den lite mer mindfuckande delen med flytande mönster och konstiga tankebanor, har faktiskt tillochmed hamnat i "loop" en gång på bara 2c-b och alkohol. Ingen knasig set/setting och har inte fått liknande på andra hallucinogener, syra bl.a.
Men har arbetat in i hjärnan att "det bara är en drog, det går över", så inget jag oroar mig över.

Just den gången jag fastnade i loopen var tidigt på morgonen precis hemkommen efter en lång festnatt så jag gick bara och la mig.

Synd att 2c-b är relativt svårt att få tag i.
Inte svårt om du köper te.x från kina, billigt dessutom. Brukar köpa in 100g åt gången åh leka med, kränga åh dela ut till polarna.
Citera
2016-07-03, 00:01
Medlem
ja fyfan.. 2 knappar gröna mario. fraktalkaos deluxe. upplevt allt..
lyckan när man sitter med segerjollen och allt bara är på plats.. wow.
Citera
2016-07-04, 12:55
Medlem
Om jag ska köra en semestervecka med mdma/lsd/2cb plus lite tjo/gräs, hur skulle ni lägga upp det?

Min tanke var att sluta med en candyflip på mdma/lsd då jag inbillar mig att om jag bränner slut på serotonin i början på veckan med mdma så får jag sämre effekt av 2cb? Kan det stämma?

Har aldrig kört 2cb innan så vill inte fucka upp premiären.
Undrar även om det stämmer att det räcker med 1 veckas uppehåll för att inte bygga tolerans? Tycker mig läsa lite olika ang tiden man bör hålla upp.

Tack på förhand!
Citera
2016-07-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esso_43
Om jag ska köra en semestervecka med mdma/lsd/2cb plus lite tjo/gräs, hur skulle ni lägga upp det?

Min tanke var att sluta med en candyflip på mdma/lsd då jag inbillar mig att om jag bränner slut på serotonin i början på veckan med mdma så får jag sämre effekt av 2cb? Kan det stämma?

Har aldrig kört 2cb innan så vill inte fucka upp premiären.
Undrar även om det stämmer att det räcker med 1 veckas uppehåll för att inte bygga tolerans? Tycker mig läsa lite olika ang tiden man bör hålla upp.

Tack på förhand!

Jag skulle börja med 2-cb, sen syra och avsluta med mdma/syra.
Lsd kan man köra på flera ggr på ena vecka om man äter mycket sista dagarna.
Skulle dock köpa på mig massor med lustgas och/eller ketamin för att boosta allt det andra
Citera
2016-07-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Jag skulle börja med 2-cb, sen syra och avsluta med mdma/syra.
Lsd kan man köra på flera ggr på ena vecka om man äter mycket sista dagarna.
Skulle dock köpa på mig massor med lustgas och/eller ketamin för att boosta allt det andra

Kanoners! Tackar för tipsen, då var jag inte helt snett ute!

Ska kolla upp lustgas/ketaminet också
Citera
2016-08-02, 15:40
Medlem
Shadowcrafts avatar
2C-B tycker jag är en mycket trevlig drog. Väldigt kroppslig men också visuell för mig. Har tagit den under ett MDMA rus men det som jag tycker är perfekt är att inta drogen precis när MDMAt börjar dala och avta för en så kallad "Nexusflip". Det kickar nämligen igång MDMAt igen för en trevligare tripp
Citera
2016-08-14, 01:01
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Riktigt häftig drog med coola visuella effekter. En gås på det så är det fantastiskt. Ser ut som ett fyrverkeri då.
Citera
2016-09-07, 18:45
Medlem
Åh, hade nästan glömt denna magiska substans.
Min första drog jag testade efter gräs och alkohol.

Fortfarande min absoluta favorit-hallucinogen.
Har lite svårt för svamp och annat än lågdoser, för mäktigt i skallen.
2c-b däremot har den perfekta balansen + den magiska euforin. En halv kapsel (15mg) nasalt eller en hel i magen var helt perfekt om jag inte missminner mig.

Nu blev man jävligt sugen. Finns det inrikes på darknet? Säker 8-10 år sen sist!

mvh
Senast redigerad av OhBurial 2016-09-07 kl. 18:54.
Citera
2016-09-07, 19:02
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhBurial
Åh, hade nästan glömt denna magiska substans.
Min första drog jag testade efter gräs och alkohol.

Fortfarande min absoluta favorit-hallucinogen.
Har lite svårt för svamp och annat än lågdoser, för mäktigt i skallen.
2c-b däremot har den perfekta balansen + den magiska euforin. En halv kapsel (15mg) nasalt eller en hel i magen var helt perfekt om jag inte missminner mig.

Nu blev man jävligt sugen. Finns det inrikes på darknet? Säker 8-10 år sen sist!

mvh
Det finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in