2016-09-06, 06:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Fast det är här är ju bara finlir, en bonus typ, det spelar ingen roll i praktiken.

Den dagen du blir dissad först när snubben i fråga får se på rostbiffen kan du nog ringa både aftonbladet och expressen, för det är en händelse utan motstycke.

Rövhål går ju att bleka, kanske går att köra en paketdeal om du nu mår dåligt över det.
Har hört också (dvs inga källor på detta) att det förekommer skönhetskirurgi, som typ tonar ner rostbiff-faktorn.
Kul bli kallad rostbiff, är ju fan ännu värre. ...och nä, operera skulle jag inte göra. Har ju inga praktiska problem och skulle inte vilja riskera mindre känsel. Tror jag är rätt vanlig, svårt att veta då de flesta underliv man ser är porrvarianten. Har ju ändå bara sex med mig själv och då spelar det ju mindre roll.
Citera
2016-09-06, 10:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Kul bli kallad rostbiff, är ju fan ännu värre. ...och nä, operera skulle jag inte göra. Har ju inga praktiska problem och skulle inte vilja riskera mindre känsel. Tror jag är rätt vanlig, svårt att veta då de flesta underliv man ser är porrvarianten. Har ju ändå bara sex med mig själv och då spelar det ju mindre roll.

Det finns inga fula underliv, bara mindre attraktiva. Det beror på vem de sitter på. En kvinna med "porrfitta" blir inte automatiskt attraktiv i mina ögon, då helheten är viktig för mig.

Om en kvinna har en "rostbiff fitta" stör mig inte om resten är bra. Lika lite som "hängbröst" skulle ha någon inverkan om kvinnan i övrigt är okej.

Jag föredrar hängbröst framför "silly" alla dar i veckan.
Citera
2016-09-06, 11:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det finns inga fula underliv, bara mindre attraktiva. Det beror på vem de sitter på. En kvinna med "porrfitta" blir inte automatiskt attraktiv i mina ögon, då helheten är viktig för mig.

Om en kvinna har en "rostbiff fitta" stör mig inte om resten är bra. Lika lite som "hängbröst" skulle ha någon inverkan om kvinnan i övrigt är okej.

Jag föredrar hängbröst framför "silly" alla dar i veckan.

Jo, det är väl så. Jag har inga direkta komplex, jag ser nog rätt vanlig ut, men ändå inte i den klass som verkar vara vanlig i porren. Som kvinna kanske man inte närstuderar sitt eget underliv, utan det är något man tänker på när man är i kontakt med någon annan.

Jag skulle hellre tänka mig operera brösten framför underlivet, då mina bröst inte är någon erogen zon för mig och därmed riskerar jag inte att förstöra en del av känseln.
Citera
2016-09-06, 12:10
Medlem
Silltunnas avatar
Bonnie Rotten har näst intill en perfekt fitta vad gäller utseende, storlek, behåring etc.
Lite foton som illustrerar detta:

http://xhamster.com/photos/view/6603083-114762836.html#content

http://xhamster.com/photos/view/6603083-114756021.html#content

http://xhamster.com/photos/view/6603083-114756008.html#content

http://xhamster.com/photos/view/6603083-114755807.html#content

http://xhamster.com/photos/view/6603083-114762831.html#content
Citera
2016-09-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Fint med blygdläppar, var stolt o nöjd...
Citera
2016-09-06, 14:23
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag har kollat på fittbilderna ni länkat o jag tycker dom alla är fina fittor!! även om jag förstås vidhåller att min egen är den ljuvligaste av dem alla.
Citera
2016-09-06, 15:33
Medlem
BigFatCones avatar
När det gäller kvinnans anatomi så är utseendet på fittan ungefär lika relevant som utseendet på hennes armbågar. Det vill säga inte alls. Hur den känns är ju betydligt mer relevant. Sen tycker jag personligen att det är "lite kul", eller vad jag ska säga, med lite köttigare fittor. Mer att slicka, bita och nafsa på helt enkelt.

Helrakade streckfittor är dock inte så jävla snygga. Men som sagt, utseendet är inte det minsta relevant.
Citera
2016-09-06, 15:41
Medlem
FreeWorldNows avatar
De ska se ut som man vill pussa den. Gyllene fin.
Citera
2016-09-06, 18:54
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Kuken har ju inga ögon säger dom.

Nä, men det har jag. Jag föredrar fittor som är strama utan för mycket flikar, skrynklighet och häng. En "streckfitta" om man så vill. Vissat kan den vara köttig men då ska den också vara kompakt. Jag tycker om att kunna se så mycket som möjligt av öppningen och klittan utan att behöva hålla isär allt för mycket. Det underlättar dessutom vid face sitting.
Citera
2016-09-06, 18:59
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag har kollat på fittbilderna ni länkat o jag tycker dom alla är fina fittor!! även om jag förstås vidhåller att min egen är den ljuvligaste av dem alla.

Det brukar ju annars vara ganska ovanligt att tjejer tycker sin egna fitta är vacker.

Men nu måste du ju bevisa för oss att din egna är den finaste.... pics!
Citera
2016-09-06, 20:04
Medlem
Roxanas avatar
Här är ett fint exemplar: snygg fitta
Citera
2016-09-06, 21:29
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Mary
Det finns ju så många olika modeller... Hur tycker du att en snygg f*tta ser ut? Svara med bild så klart. Och beskär den gärna så att man inte ser hur tjejen ser ut i övrigt. (En snygg röv, en smal midja, eller ett vacket ansikte kan lura hjärnan.)

Små inre blygdläppar tycker jag är mest attraktivt i alla fall. Men skulle inte bry mig nämnvärt om någon hade lite längre blygdläppar. Snarare tycka det var lite intressant. Har aldrig varit med om det dock. Bara varit med kvinnor som har små eller knappt synliga inre blygdläppar, konstigt nog. Mycket vackert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in