Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Väldigt intressanta trådar och artiklar. JM har beskrivits som väldigt blyg, tystlåten och tillbakadragen (som jag fattat det) i unga år. I äldre år har det påståtts att hon inte är en person som flashar med fina bilar och saker eller söker uppmärksamhet (om jag inte övertolkat). Hon kanske medicinerat mot social fobi. Intressanta påståenden i tråden om hur en del säger sig ha reagerat på medicineringen.
Ser jag till tråden och anonyma källor i hennes närhet så verkar det nästan som att det är andra som verkar ha lite skruvar lösa om jag ska vara ärlig.
Om hon nu äter antidepressiva för något faktiskt tillstånd och biverkningen är att hon kanske uppför sig något annorlunda än vad som räknas som vanligt. Ska hon då sluta med dem och kanske riskera att köra hela sin tillvato i botten för att tillfredställa andra anonyma som "känner henne och vet att hon är manipulativ" för att de har behov att hon ska storböla eller vad?
För mig verkar det lite koko men väl typiskt lite byhåleavundsjuka där man nu frossar i sitt behov av skvaller kring en familj som åtminstone verkat framgångsrik i ekonomiskt hänseende i vart fall.
Än vet man ju inte om hon vart delaktig som anstiftare ens, möjligt är ju att någon förutsatt henne vara svag och på något sätt vill dra nytta av henne om man vet att hon dels stöttats mycket av förmögna föräldrar och dels vet att hon äter antidepressiva.