2016-08-05, 09:45
Medlem
Frun hade gjort sig fin och rakat sig därnere, ink tofsen.
Hon satt i bara morgonrock i soffan och visade upp fittan och undrade om den var fin.
Egentligen var jag för trött för sex men man får ställa upp och frågade om hon ville ha en slick.
Så blev fallet inledningsvis, sedan ville hon kolla på porr så jag startade paddan med kink.com och hon fick se något från kategorin Bound gangbang.
Hon kom när jag tog henne analt och jag hade 3 fingrar vaginalt och hon använde sin Wand.
Avslutade med missionären analt tills jag kom.
8/10 då jag piggnade till efter ett tag...
Citera
2016-08-05, 13:47
Medlem
Mitt senaste ligg var av det vildare slaget och innehöll mängder med spännande moment. Tjejen hade jag snackat med på BC, och hon hade vägarna förbi Göteborg i helgen pga en jobbintervju. Det fanns inga bilder på hennes sida, men informationen som stod på den lockade mig. Hon hade stor erfarenhet av BDSM, trots sin unga ålder, något som jag endast provat lite grann men varit intresserad av att utveckla mer. Har dock alltid dragit åt det dominanta hållet även om jag då och då kan uppskatta en kvinna med mycket vilja och styrförmåga i sängen.
Scenariot som följde gjordes upp i minsta detalj. Hon fick se några bilder på mig som hon gillade skarpt och jag fick endast se lite av henne. Allt för att bygga upp en spänning. Planen som gjordes upp och även fullföljdes var:
Dörren till min lägenhet var öppen. Hon skulle gå in i lägenheten, ta av sig arbetsintervjukläderna och på huk sätta på sig en ögonbindel och sist ropa mitt namn.
Allt gick enligt planerna och jag stod med en främmande, naken, kurvig kvinna i min hall, redo att följa minsta vink.
Jag började med att hångla upp henne där hon satt i hallen. Jag motade bort hennes ansatser att röra vid mig. Länge kysstes vi. Hon med bindel på. Till slut tog jag hennes hand och ledde in henne till vardagsrummet där jag tryckte ned henne på knä igen och styrde hennes händer mot gylfen. Hon sög mig länge och väl,djupt och med mycket tunga med min hand stadigt styrande greppandes hennes hår. Då och då styrde jag upp hennes ansikte mot mitt och kysste henne ivrigt.
Till slut slet jag av henne underkläderna och tog av henne bindeln och vi knullade runt lägenheten hårt och länge och i olika ställningar med milda BDSM-inslag. En upplevelse som var som att träda in i en porrfilm helt enkelt.
Efter att hon kommit ett par gånger och jag lika så, snackade vi lite i soffan tills hon åkte vidare.
Den klart häftigaste sexuella upplevelsen hittills alla katigorier. Klart värt all den osäkerhet och nervositet som sexblinddaten inleddes med. Gör det gärna igen när tillfälle dyker upp.
10/10
Citera
2016-08-07, 22:38
Medlem
Det var i går
Min sambo sög av mig.
Citera
2016-08-07, 23:29
Medlem
Clay Allisons avatar
I morse. Jag spelade min tjejs döde storebror. Låg på rygg alldeles stilla - typ som en död. Tjejen besteg mig och tanken var att hon skulle tillfredsställa sig på 'liket', men jag failade iom att jag kom.
Citera
2016-08-09, 02:21
Medlem
Shadowcrafts avatar
Inatt lite hög på Sativa. Mysigt, lugnt och sensuellt sex. Börjar i missionären sen rider hon mig och jag kommer senare i sked..fin brud också, mjuka tydliga former runt rumpan, ganska stora och mjuka bröst och melatonan brun hy.
Citera
2016-08-13, 16:49
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firman77
Det var i går
Min sambo sög av mig.

Läste du rubriken?
Eller du räknar en avsugning som ett ligg?
Citera
2016-08-21, 12:55
Medlem
Inatt, hemkommen efter fest hos frugans chef där hon gick på festen utan trosor under klänningen. Vid ett tillfälle såg jag att klänningen gled upp så man såg fittan.
Väl hemma så sexade vi i gungan. Första gången hon fick fontän vid penetrering. Blev all hål och avslut när jag skulle spruta på fittan men de 2 första strålarna kom i ansiktet.
10/10! Bättre sex går nog ej att få utan fler i leken...
Citera
2016-08-23, 08:09
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
I morse. Jag spelade min tjejs döde storebror. Låg på rygg alldeles stilla - typ som en död. Tjejen besteg mig och tanken var att hon skulle tillfredsställa sig på 'liket', men jag failade iom att jag kom.

Trådens bästa inlägg så här långt.

Mitt senaste ligg var återigen ett mindre lyckat. En nätdejt som kommit från en annan stad för att festa, och för att träffa mig. Söt och rolig tjej, så det kom sig att vi spenderade hela kvällen tillsammans bara hon och jag på några olika ställen här, och ramlade sedan hem till mig någon gång på morgonen. Sådags insåg jag att jag nog inte var så jättetänd på henne, så jag gick ner på henne för att det skulle vara värt det för åtminstone en av oss. Försökte nog i gott och väl en halvtimme, men efter kramp i både tunga, lår och rygg (konstig position) så fick jag ge upp. Vi (jag) somnade rätt snart efter det. Normalt sett brukar jag kunna ta betalt för mina fittslickartekniker, men det här. var helt omöjligt. Vet inte om det var mitt eller hennes fel, men förmodligen bådas. Morgonen efter var bättre, och vi mös och småsexade fram till hon insåg att hon höll på att missa transporten hem senare på eftermiddagen.

5/10, dels för att hon var rolig och dels för att hon var naturligt undergiven.
Citera
2016-08-23, 13:39
Medlem
En hora i Polen för några dagar sedan.
Började att bli avsugen av henne och sen efter en stund började hon rida istället. Det blev en 3-4 olika ställningar till och efter en 25-30 min så kändes det att det var på gång att komma. Bad henne då att ta av kodisen och suga.
Kom länge och väl i munnen och hon sög upp varenda droppe.

8/10
Citera
2016-08-26, 23:22
Medlem
Buffymyloves avatar
Det var jag själv som fick leka den här gången också. Jävla nunne-löfte.
2/10. Som att äta gröt när biff är det man vil ha.
Citera
2016-08-27, 00:26
Medlem
Idag med min sambo, började med att gå ner på knä och suga av honom medan han stod upp.. Sedan la jag mig på köksbordet på rygg med huvudet lite utanför böjt bakåt så att han kan kan komma in riktigt långt ner i halsen, samtidigt sög han på mina bröstvårtor och lekte med en klitorisvibrator på mig. Efter ca 20 min klarade jag inte längre, (det blir ganska jobbigt efter ett tag med huvudet hängandes upp och ner med en penis långt ner i halsen) så då övergick vi istället till vardagsrummet där jag stod på alla fyra medan han satte på mig vaginalt. Dessvärre lät det som att bordet skulle gå sönder efter tag så vi gick in till sängen istället där jag red av honom samtidigt som han sög på mina bröstvårtor och till sist avslutade vi med doggystyle igen fast denna gång analt med min vibrator på clitoris och jag kom ganska så omgående (som jag alltid gör när jag har analsex) och han sprutade i mig.

Resultat:
Varade ca 40 min
Orgasm 1 gång var för båda
Slutbetyg 9/10 alternativt 10/10, grymt var det iallafall!
Citera
2016-09-03, 15:53
Medlem
vitapumpss avatar
Var för en vecka sedan i Sthlm. Körde fram och åter med egen bil 120 mil. Dagen för hemresan var jättevarm. Klädde mej minimalt med tanke på värmen. Jättekort plisserad kjol, tajt linne och satte mina solbrända ben i de vita pumpsen. Når jag kom ut på motorvägen och kört en stund kom jag på mej att sitta och pilla på ett visst känsligt ställe. Började känna mej mer och mer kåt. En tanke dök plötsligt upp. Tänk om man fick ta upp en liftande kille.

Stannade efter ett par timmar för paus vid en liten skogsjö med badplats. Hade glömt bikinin med hittade turligt nog min nyinköpta svarta baddräkt i bagaget. Efter doppet la jag mej raklång på en berghäll och kunde efter ett tag inte låta bli att penetrera mej mellan benen. Brydde mej sedan när jag skulle fortsätta inte om att byta om utan fortsatte resan i min badlook som hade torkat i solen och den ljumma vinden.

Behövde såsmåningom tanka. Körde in vid en stort tankställe. När jag kom tillbaka efter att ha betalt satt till min häpnad en mörkhyad kille i bilen. Jag bara gapade. Lite irriterat frågade jag varför han gjorde det. Visade sej att han inte kunde ett ord svenska men talade lite dålig engelska. Han ville åka med till närmaste stad förstod jag. Vågade inte neka honom när han satte ögon i mej med en bestämd blick.

Vi fortsatte alltså resan tillsammans. Vad hade jag gjort! Här sitter jag och kör i baddräk och pumps med utslaget blont hår. Vilken mumsbit för en kåt kille att tilltvinga sej knull vid första bästa rastplats. Men inget hände. Däremot höll min kåthet på att spränga alla normala gränser och klart tänkade. Jag började leka med ena handen i mitt hår, smekte försiktigt tuttarna och mitt ena lår samtidig som jag försökte föra ett samtal så gott det gick. Naturligtvis fördes det in på sex och min trånad gick inte att dölja.

Någon mil innan vi kom till staden där jag skulle lämna av min passagerare fick jag ögonen på en pittoreskt förfallen ödegård. Körde av vid närmaste avfart och kom in på en liten väg som ledde fram till byggnaden. Körde in på den tomma gårdsplanen och steg ur. Hade i bagageluckan ett gammal sängöverdrag som jag bredde ut i gräset i en syrenberså. Bytte min baddräkt som inte lämpade sej för ligg till min korta kjol . Han visade sej vara duktig på teasing och penetrering så något förspel uteblev tack och lov inte. Han körde ett ganska hårt sex så jag fick vad jag tålde. Men när han vill ta mej analt vägrade jag. Han blev lite sur märkte jag. Istället tvingade han ner mej på knä till avsugning. Han var mycket dominant och visade mej tydligt vem som bestämde. Godtog inte ytterligare vägran av mej.

Efteråt låg jag bara och flämtade. Det dröjde ett bra tag innan jag orkade fortsätta och köra in honom till den närbelägna staden.

Thanks beauiful sexy whore sa han med ett brett grin när han snabbt steg ur min bil och skyndade i väg. Tack vackra sexiga hora eller slyna. Va,vad menar du!! ropade jag efter honom. Men han försvann . Skit samma. Om jag skall betygsätta ligget var det i allafall 8/10. 2 poängs avdrag för att han tvingade mej till avsugning.

Kanske får jag skit för att jag stjärtat upp mej för den här mörkhyade killen men vadå! Jag är singel och kroppen är min. Jag gör vad jag vill med den både när det gäller min sensualitet och mitt sexliv.
Senast redigerad av vitapumps 2016-09-03 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in