Var för en vecka sedan i Sthlm. Körde fram och åter med egen bil 120 mil. Dagen för hemresan var jättevarm. Klädde mej minimalt med tanke på värmen. Jättekort plisserad kjol, tajt linne och satte mina solbrända ben i de vita pumpsen. Når jag kom ut på motorvägen och kört en stund kom jag på mej att sitta och pilla på ett visst känsligt ställe. Började känna mej mer och mer kåt. En tanke dök plötsligt upp. Tänk om man fick ta upp en liftande kille.
Stannade efter ett par timmar för paus vid en liten skogsjö med badplats. Hade glömt bikinin med hittade turligt nog min nyinköpta svarta baddräkt i bagaget. Efter doppet la jag mej raklång på en berghäll och kunde efter ett tag inte låta bli att penetrera mej mellan benen. Brydde mej sedan när jag skulle fortsätta inte om att byta om utan fortsatte resan i min badlook som hade torkat i solen och den ljumma vinden.
Behövde såsmåningom tanka. Körde in vid en stort tankställe. När jag kom tillbaka efter att ha betalt satt till min häpnad en mörkhyad kille i bilen. Jag bara gapade. Lite irriterat frågade jag varför han gjorde det. Visade sej att han inte kunde ett ord svenska men talade lite dålig engelska. Han ville åka med till närmaste stad förstod jag. Vågade inte neka honom när han satte ögon i mej med en bestämd blick.
Vi fortsatte alltså resan tillsammans. Vad hade jag gjort! Här sitter jag och kör i baddräk och pumps med utslaget blont hår. Vilken mumsbit för en kåt kille att tilltvinga sej knull vid första bästa rastplats. Men inget hände. Däremot höll min kåthet på att spränga alla normala gränser och klart tänkade. Jag började leka med ena handen i mitt hår, smekte försiktigt tuttarna och mitt ena lår samtidig som jag försökte föra ett samtal så gott det gick. Naturligtvis fördes det in på sex och min trånad gick inte att dölja.
Någon mil innan vi kom till staden där jag skulle lämna av min passagerare fick jag ögonen på en pittoreskt förfallen ödegård. Körde av vid närmaste avfart och kom in på en liten väg som ledde fram till byggnaden. Körde in på den tomma gårdsplanen och steg ur. Hade i bagageluckan ett gammal sängöverdrag som jag bredde ut i gräset i en syrenberså. Bytte min baddräkt som inte lämpade sej för ligg till min korta kjol . Han visade sej vara duktig på teasing och penetrering så något förspel uteblev tack och lov inte. Han körde ett ganska hårt sex så jag fick vad jag tålde. Men när han vill ta mej analt vägrade jag. Han blev lite sur märkte jag. Istället tvingade han ner mej på knä till avsugning. Han var mycket dominant och visade mej tydligt vem som bestämde. Godtog inte ytterligare vägran av mej.
Efteråt låg jag bara och flämtade. Det dröjde ett bra tag innan jag orkade fortsätta och köra in honom till den närbelägna staden.
Thanks beauiful sexy whore sa han med ett brett grin när han snabbt steg ur min bil och skyndade i väg. Tack vackra sexiga hora eller slyna. Va,vad menar du!! ropade jag efter honom. Men han försvann . Skit samma. Om jag skall betygsätta ligget var det i allafall 8/10. 2 poängs avdrag för att han tvingade mej till avsugning.
Kanske får jag skit för att jag stjärtat upp mej för den här mörkhyade killen men vadå! Jag är singel och kroppen är min. Jag gör vad jag vill med den både när det gäller min sensualitet och mitt sexliv.