2016-09-02, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waremblem
fast han har inte varit amatör innan han blev proffs 2014 så det var inte igår. Du har ju ingen koll alls uppenbarligen

Nej han klassades som lärling. Hållt
På med trav med i över 50 år så lite koll har man kanske kvar. Dock börjar minnet svikta o saker flyta ihop
Citera
2016-09-02, 22:24
Avslutad
Citat:
Jag känner inte målsäganden alls. Men var ju inte svårt att gissa vem av de kända V75 kuskarna det var. Läs polisutredningen och du finner att han slagit tjejen i fråga. i min värld finns det bara ett sätt att lösa det på... Vilket om han kvarstannar i travsporten kommer fixa sig rätt fint.

Är det något av det jag skrev som inte stämmer?

Du nämnde inte orsaken till problemet - deras sexuella relation
Citera
2016-09-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgT
Nej han klassades som lärling. Hållt
På med trav med i över 50 år så lite koll har man kanske kvar. Dock börjar minnet svikta o saker flyta ihop
Så du gillar kvinnomisshandlare och har hållit på med trav i 50 år men vet inte skillnaden på en E/C/G licens och en D
Citera
2016-09-02, 22:26
Avslutad
Citat:
Så du gillar kvinnomisshandlare och har hållit på med trav i 50 år men vet inte skillnaden på en E/C/G licens och en D

Den var bra pojk
Citera
2016-09-02, 22:26
Medlem
NoShitShirleys avatar
Citat:
Kanske. Rekommenderar dig dock inte att inleda en fejd med
Dessa herrar som kan vänta i 20-talet år på att få rätt.

Wow! Hett tips från coachen?
Kallar man någon som misshandlat en kvinna för rakryggad och annat trams vet du nog vad jag gör med det rådet.
Fast det kanske är i all välmening du "varnar" mig för det är klart att du inte vill att ytterligare en kvinna ska bli misshandlad?
Citera
2016-09-02, 22:28
Medlem
Citat:
Du nämnde inte orsaken till problemet - deras sexuella relation
Så för att han knullar en brud när han har fru så ger det honom rätten att misshandla henne? Kalla henne svensk hora OSV? Han är en vidrig zigenare och ska fan inte säga något om svenskar.

Fakta
Han är otrogen.
Han slår henne
Han hotar henne
Han får kontaktförbud
Han blir våldsam på travfester
han har haft/har alkoholproblem

eventuellt
kontrollbehov och vill styra BO
BO vill kanske inte göra slut och blir tjejdramatisk, jobbig osv(tänk på att jag är man och har dragit över skötare innan som blir hysteriska, men jag slog dem inte för det)
Slår hästar
Citera
2016-09-02, 22:31
Medlem
GeogT är uppenbarligen en gammal zigenargubbe som spelar på trav i flertalet år, känner Tino pga deras gemensamma smutsdna och inte har en aning om vad han pratar om..
Citera
2016-09-02, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoShitShirley
Wow! Hett tips från coachen?
Kallar man någon som misshandlat en kvinna för rakryggad och annat trams vet du nog vad jag gör med det rådet.
Fast det kanske är i all välmening du "varnar" mig för det är klart att du inte vill att ytterligare en kvinna ska bli misshandlad?

Fega personer är farligast, och potentiella kvinnomisshandlare bör betraktas som farliga.
Citera
2016-09-02, 22:35
Medlem
Citat:
Fega personer är farligast, och potentiella kvinnomisshandlare bör betraktas som farliga.
Nja dom är veka och strykrädda. framför allt om man dyker upp i äkta norrlandsanda i stridsfordon volvo 740 och basebollträn
Citera
2016-09-02, 22:37
Medlem
Citat:

Då blir min fråga, farlig för vem? Ser obehagligt mycket ut som ett hot mot målsägande, för det är relativt svårt att söka upp flashbackare och slå sönder dom. Kanske bäst att tagga ner, GeorgT?
Citera
2016-09-02, 22:37
Avslutad
Citat:
Nja dom är veka och strykrädda. framför allt om man dyker upp i äkta norrlandsanda i stridsfordon volvo 740 och basebollträn

Då har du nog bara haft tur
Som stött på orädda sinkisar. De rädda pojkarna brukar oftast skjuta av en salva eller plocka fram rovaniniemin
Citera
2016-09-02, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kenta75
Då blir min fråga, farlig för vem? Ser obehagligt mycket ut som ett hot mot målsägande, för det är relativt svårt att söka upp flashbackare och slå sönder dom. Kanske bäst att tagga ner, GeorgT?

Pojk, med fega syftar jag på de finska zigenare som slåss i grupp med tillhyggen😇.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in