Citat:
Ursprungligen postat av
Pierina
Det pratades om tabletter, Zoloft och Tramadol samt en lång lista på mediciner JM stod på. Hittar den inte i tråden. Tramadol blir man snarare pigg på än trött. Fråga en som vet... är sjuksköterska dessutom så kan en del om mediciner. Länka gärna medicinlistan igen, tack!
Det finns ingen medicinlista. Däremot finns det uppgifter på att hon käkat psykmedicin i 15 år. Jag har hela tiden antagit att det är fråga om SSRI. I dag har två användare bekräftat att så är fallet, huruvida de har rätt eller fel vet man ju dock ej. Anledningen till att det uppmärksammats extra är att en del har framfört åsikten att hon har käkat flunitrazepam i 15 år. Ingen vill ge med sig i denna debatt och positionerna är låsta.
Tramadolsnacket härstammar, så vitt jag vet, från att hennes dotter torskat för innehav av just Tramadol. Snuten ska då ha gjort husis hemma hos dottern, som vid tillfället bodde hos JM, och där funnit mer Tramadol. Därav har misstankar uppkommit att även JM kan ha brukat/missbrukat Tramadol. Jag har själv försökt missbruka Tramadol många gånger men jag känner knappt något på dom. Det lär alltså vara lite olika på hur man reagerar. En del sitter ju som en säck potatis med ögonlocken halvt slutna...halvt sovandes.