2016-09-02, 12:45
Medlem
Sven2s avatar
Citat:
Samhället är uppbyggt efter en vithetsnorm och våra upplevelser har alltid tagits upp av vita.
http://imgur.com/xW5ODXx
Citera
2016-09-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alltså... SER du verkligen inte hur ihåligt ditt resonemang är? Judarna gillar oss vita framgångsrika, de hatar araber, de hatar muslimer (minst halva afrika och delar av Asien), att de skulle döda OSS men låta muslimerna hålla på ostört är TOTALT MOTSÄGELSEFULLT OCH IHÅLIGT!!! Ser du inte?

Och ditt resonemang är?
Antar att du är rasifierad? Du bara gapar och skriker utan några som helst bidrag till diskussionen.

När du skriver "låta muslimerna hålla på ostört" så har du ju fel. Att låta dom hålla på ostört dödar även dom i det långa loppet.
Citera
2016-09-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Du verkar inte särskilt smart eller så är bara ung och dumdristig.

Så här är det. Negrer och muslimer är ingen match för judarna. De kan när som helst när de bara vill, utplåna varenda muslim och neger om de bara vill. Judarna har enorm makt och är överlägsna både negrer och sandfolk. Läs på om Samson Option.

Judarna fruktar bara ett folk och det är de vita. Enbart vita kan konkurrera med judarna (möjligen även kineserna nu också). Judarna vet om att vita är judemedvetna, att vita ligger i samma division som judarna när det kommer till intelligens och bra genetik. Judarnas fruktan är att vita skall vakna upp igen och nya ledare ta över som är judemedvetna.

Ni tomtar verkar ta muslimer, araber och negrer på för stort allvar. Detta är underlägsna varelser till både vita, judar och asiater.

Judarna står bakom massinvandringen av muslimer. Varför? Jo de vill undergräva sin värsta fiende och konkurrents samhällen. Judarna är inte rädda för att Europa blir ett apställe med araber och negrer. Varför? För judarna kan när som helst utplåna dessa varelser om de bara vill.

Samson option är ju en hämnd när det är kört för judarna, det är ingen lösning.
Ska de nuka hela Europa när araber och svarta tagit över?
Citera
2016-09-02, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Samson option är ju en hämnd när det är kört för judarna, det är ingen lösning.
Ska de nuka hela Europa när araber och svarta tagit över?

Samson Option är sista utvägen för judarna när de känner att deras planer att ta över världen inte går längre.
Men de kan mycket väl använda det för att ta över världen. När vita är utrotade och kinesernas makt är underkuvade, då styr judarna världen och kan göra vad de vill. Tro mig, de har inga skrupler för att använda kärnvapnet; en judisk uppfinning.
Citera
2016-09-02, 13:04
Medlem
Citat:
Samson Option är sista utvägen för judarna när de känner att deras planer att ta över världen inte går längre.
Men de kan mycket väl använda det för att ta över världen. När vita är utrotade och kinesernas makt är underkuvade, då styr judarna världen och kan göra vad de vill. Tro mig, de har inga skrupler för att använda kärnvapnet; en judisk uppfinning.

Och de ska använda det hur? Ska de nuka hela Europa? Hela Kina?

Exakt hur ska 20 miljon er(?) judar ta över resten av världen? De är för få. Ska de utpressa resten av världen? Ska de nuka alla andra länder?
Hur ska detta gå till i praktiken.
Citera
2016-09-02, 13:16
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Nja, jag tycker dom gör bort sig själva. Dom bekräftar mer eller mindre raser, och det är rasism om något.

Det verkar som att PK-sidan som inte vågar föra öppna debatter om känsliga ämnen, har målat in sig i ett minfält. Det är inte mycket som går deras väg nu för tiden. Bokmässan framstår som veliga, hotell i Värmland vet inte vilken fot dom skall stå på osv.

Men detta med slutna grupper baserat på "ras" i sociala medier, har jag inte läst om innan.
Nej, hade det varit wites only hade väl gruppen blivit avstängd och media kört ngt drev.
Citera
2016-09-02, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Och de ska använda det hur? Ska de nuka hela Europa? Hela Kina?

Exakt hur ska 20 miljon er(?) judar ta över resten av världen? De är för få. Ska de utpressa resten av världen? Ska de nuka alla andra länder?
Hur ska detta gå till i praktiken.

För det första, så är judarna mycket fler än bara 20 miljoner. Det är en lögn de matar oss med för att spela offer. De föder dessutom otroligt mycket barn. Maktjudar har massa barn överallt med många partners.
http://www.businessinsider.com/israel-has-the-highest-birth-rate-in-the-developed-world-and-thats-becoming-a-problem-2015-9?r=US&IR=T&IR=T

För det andra, så har inte antalet ett skit att göra med makt. Minoriteten har alltid styrt över den stor massan.

Tror du på allvar att miljoner negrer i djungeln halvnakna eller miljarder håriga araber med replika Kalashnikovs är någon match mot judiska makten och dess militära styrkor med moderna avancerade vapen som kan mörda miljarder människor på kort tid, som de har i USA, Europa, Israel och Ryssland?

Kina kan vara ett problem för judarna. Men kineserna är inte alls pålästa om den judiska frågan. Redan nu infiltrerar judarna den kinesiska makten och försöker lägga Kina under sig som de gjort med Europa, USA och Ryssland.

Åter igen; minoriteten har alltid styr över majoriteten. Med alla avancerade vapen som finns nu dessutom, är det mycket enklare att styra världens befolkning som är helt avklädda och är ingen match för eliten som består av några släkter.
Citera
2016-09-02, 13:20
Medlem
Pansarveckets avatar
Apropå TS:
Varför säger de att de är "rasifierade"?
Är det så man ska heta för att få offrerrollen?
Sanningen är den att de rasifierar sig själva för att nå just den rollen, efter gamla härskartekniker som också använts av feminister.
De är negrer, dvs människor med mörkare pigment och nästan alla kontinenter har ättlingar till de ursprungliga negrerna från Pangea.
Ingenting hindrar dem från att sträva framåt och bli framgångsrika och det yttersta beviset för detta är att den fria världens ledare råkar vara just en sån där neger.

Ni som värderar ordet neger negativt kan sluta med det genast. Det gör er till rasister.
Kanske lika rasistiska som de "rasifierade offren", som i själva verket inte är offer alls, utan vill bara använda offerkortet för att få ännu mer fördelar gratis.

För mig är det inte snyggare än den utsträckta koppen utanför Maxi.
Citera
2016-09-02, 13:34
Medlem
[quote=LuluBrooksie|58358354]Troll.

Det är tydligt att du är en idiot och har inga fakta som stöder dina påståenden.

Judar attackeras inte alls som judisk media ljuger om. De bara ljuger att de flyr till Israel. De är alla kvar i Sverige och i Malmö.

Låt oss titta på fakta. Polisens källor från Malmö:

Hälften av alla påtådda brott mot judar i Malmö har begåtts mot en enda person. Nämligen den provokativa amerikanska judiska rabbinen Schneru Kesselman

Citat:
Mest utsatt är judiska församlingens rabbin, Schneur Kesselman. Cirka hälften av anmälda antisemitiska hatbrott i år är riktade mot honom. Häromdagen kom ytterligare tio anmälningar.

Rabbin Kesselman har tom en egen mapp hos polisen.
Citat:
Hos Malmöpolisen finns en pärm med anmälningar han lämnat in. Där är ett åttiotal ”incidenter” registrerade.

Vad är de då för påstådda brott han utsatts för:
Citat:
Det handlar om glåpord, kränkande omdömen och gester från förbipasserande och personer som åker förbi i bil.

http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/jag-var-oforberedd-pa-det-hat-som-skulle-mota-mig

Instagramgrejen är ett sätt för trycka ned vita människor. Bakom allt detta finns judarna.
Citera
2016-09-02, 14:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Instagramgrejen är ett sätt för trycka ned vita människor. Bakom allt detta finns judarna.
Please.... Ge mig en exakt på att detta är ännu en judisk konspiration?
Citera
2016-09-02, 16:03
Medlem
Jag har kommentaret på deras sida innan, varje gång har jag fått arga svar, typ "du får inte posta här!", och jag tillhör den "kränkta vita majoritetsbefolkningen". Ja, det är ju bara vårt land! Tänk om vi gjorde en grupp där bara etniska skandinaver får posta, hur hade debatten låtit då?
Senast redigerad av Vic1988 2016-09-02 kl. 16:05.
Citera
2016-09-02, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Please.... Ge mig en exakt på att detta är ännu en judisk konspiration?

Den enda som sysslar med konspirationer är en idiot som dig med oneliners.

Instagram ägs av judar, men Instagram kan lastas för detta. Utan sådana här kulturella revolutioner mot vita, är till 99% orkestrerade av judiska oligarker, som George Soros som sponsrar organisationer som hetsar mot vita; t.ex. Expo, AFA och andra grupper bara i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in