Citat:
Ursprungligen postat av
sunflowah
Nej, "ditt" samhälle håller på att gå under.
Du kan sitta där i ditt skymsle och vara "förberedd" hur mycker du vill men du lär få sitta där hur länge som helst. Förbered dig hur bäst du vill, men vi vet alla att det bara är någon slags illusion du lever i och du lever i princip på mat, vatten och ryggdunkningar - för hur jobbigt är det inte att se hela sin världsbild sina iväg, när man kan, men inte har bollar nog att göra något åt det?

Skönast att åtminstone med andra dumjävlar med liknande åsiker och framtidsplaner sitta och älta i det här som ni har gjort hur länge som helst. Det kommer förmodligen att fortgå hur länge som helst, eller iallafall tills ni undermänniskor är utplånade.
Ni talar gärna om den vita rasen som överlägsen, men inte fan ser man detta i dagens-värden.
Sitt du här och gotta dig åt alla orealistiskt positiva gensvar du. Vi alla vet - även du att du och allt du inte ens vågar stå för - kommer att gå helt förlorat inom kort - och du kan bara se på, för du kan inte annat, du undermänniska.
Jag läser in frihet i Word Warriors inlägg...Kanske projicering från min sida.
Men jag lever som om staten inte finns, väljer själv, begrundar själv. Väger och mäter alternativ noggrant utifrån vart jag vill... Jag har en pessimistisk bild av framtiden som nästan alltid levererar positiva överaskningar. Det genomsyrar allt.
Kollapsar Svensk ekonomi, kommer jag att sitta nöjd med fastigheter och inga lån...kollapsar ej Svensk ekonomi blir jag minst 30% rikare för varje år som går.
Jag är fri!!! Trots att jag är uppvuxen med en alkoholiserad hora till morsa och bara har haft dåligt avlönade arbeten, varit soldat och en värdelös förbrukningsvara i det feminiserade samhällets ögon.
Jag tror att Word Warriors "katastrofförsäkringar" bara kostat honnom max några tusen kronor och mycket lite energi. Det är vad mitt kalas kostat.
Inte nog med det innebär min "katastrofförsäkring" att jag kan vara sjuk i månader utan att behöva lösa vardagssysslor som kan bli ett problem.
Blir jag arbetslös kan jag rycka på axlarna...
Det kallas välfärd... Egen välfärd... Riktig välfärd... Trygghet på riktigt.