2016-09-01, 14:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunflowah
Nej, "ditt" samhälle håller på att gå under.
Du kan sitta där i ditt skymsle och vara "förberedd" hur mycker du vill men du lär få sitta där hur länge som helst. Förbered dig hur bäst du vill, men vi vet alla att det bara är någon slags illusion du lever i och du lever i princip på mat, vatten och ryggdunkningar - för hur jobbigt är det inte att se hela sin världsbild sina iväg, när man kan, men inte har bollar nog att göra något åt det? Skönast att åtminstone med andra dumjävlar med liknande åsiker och framtidsplaner sitta och älta i det här som ni har gjort hur länge som helst. Det kommer förmodligen att fortgå hur länge som helst, eller iallafall tills ni undermänniskor är utplånade.

Ni talar gärna om den vita rasen som överlägsen, men inte fan ser man detta i dagens-värden.

Sitt du här och gotta dig åt alla orealistiskt positiva gensvar du. Vi alla vet - även du att du och allt du inte ens vågar stå för - kommer att gå helt förlorat inom kort - och du kan bara se på, för du kan inte annat, du undermänniska.

Verkligheten och Darwin kommer att visa vem som får rätt...

För bara några år sedan var det inte så många som höll med om dylika resonemang som finns i den här tråden. Nu håller väldigt många med. Vad kan det bero på tror du? Vad är det som har hänt?
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-01 kl. 14:54.
Citera
2016-09-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Verkligheten och Darwin kommer att visa vem som får rätt...

För bara några år sedan var det inte så många som höll med om dylika resonemang som finns i den här tråden. Nu håller väldigt många med. Vad kan det beror på tror du? Vad är det som har hänt?

Det beror helt på vad jag tidigare nämnt, ryggdunkningar.
Det är jävligt lätt och tryggt att samlas fler och fler, helt på internet och ihop fantisera om något som ni tror komma skall. Verkligheten är en annan men det vägrar ni att inse.

Edit: Vi ser ju när det började, motståndet.
Det var rätt extremt och påtagligt. Men inte fan hände någonting, absolut ingenting - eller jo, SD formades och kom fram idag. Men inte ser vi någon särskild respons kring det annat än "svenska män", och ni svenska män gör inget annat än klarar på svenska kvinnor, för att det absoluuuuut är anledningen till att det inte händer något...
Citera
2016-09-01, 14:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det beror helt på vad jag tidigare nämnt, ryggdunkningar.
Det är jävligt lätt och tryggt att samlas fler och fler, helt på internet och ihop fantisera om något som ni tror komma skall. Verkligheten är en annan men det vägrar ni att inse.

Som sagt, den som lever får se... Vansinnet har pågått länge, och nu har verkligheten hunnit ikapp er. Naturen har ett sinne för poetisk rättvisa. Vänta så får du se... Det finns en fet nota som ska betalas, och den står på dig... Du tänker väl inte ta springnota nu?
Citera
2016-09-01, 14:58
Medlem
Citat:
Det finns en liten krets personer som står under mitt beskydd. De har förtjänat det, och de har de rätta värderingarna, och har alltid haft dem. Inga omvändelser under galgen som vi kommer att få se här...

Ditt beskydd klarar jag mig utan, far åt helvete. Du är inte kapabel att förvara någonting överhuvudtaget, du saknar nödvändigt våldskapital. Jag kommer att korsa armarna och le när islamisterna och upploppmakarna sparkar in din dörr...

Du sitter och tittar på krigsfilmer och gråter en skvätt, samtidigt som du känner att ja, just du är ju en sån där hjälte som huvudrollen avspeglar! Ända in i själen känner du det där du ligger i soffan, hur du skulle ha gjort PRECIS som han! Sen går du till datorn och kollar på lite MMA och känner att ja, just du skulle ju göra PRECIS som den där snubben som vann, det är ju du i ett nötskal för fan! Ja jäklar, du har minsann ett våldskapital du.

Förutom den lilla detaljen att du inte har en aning om vad krig innebär i verkligheten och springer snabbare än en hare om någon ens tittar lite elakt på dig, förstås.

De prostituerade som "står under ditt beskydd" betackar sig, hörru. De vet precis var de har dig.

Du har bara mig. Och jag börjar bli irriterad.
Citera
2016-09-01, 15:00
Medlem
Citat:
Som sagt, den som lever får se... Vansinnet har pågått länge, och nu har verkligheten hunnit ikapp er. Naturen har ett sinne för poetisk rättvisa. Vänta så får du se... Det finns en fet nota som ska betalas, och den står på dig... Du tänker väl inte ta springnota nu?

Haha, skönt att du förtydligar det jag säger med dina inlägg. Du försöker att omformulera det när det egentligen bara bevisar det jag säger.
Fortsätta gärna så att vi andra kan få oss ett fortsatt gott skratt.
Citera
2016-09-01, 15:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Du sitter och tittar på krigsfilmer och gråter en skvätt, samtidigt som du känner att ja, just du är ju en sån där hjälte som huvudrollen avspeglar! Ända in i själen känner du det där du ligger i soffan, hur du skulle ha gjort PRECIS som han! Sen går du till datorn och kollar på lite MMA och känner att ja, just du skulle ju göra PRECIS som den där snubben som vann, det är ju du i ett nötskal för fan! Ja jäklar, du har minsann ett våldskapital du.

Förutom den lilla detaljen att du inte har en aning om vad krig innebär i verkligheten och springer snabbare än en hare om någon ens tittar lite elakt på dig, förstås.

De prostituerade som "står under ditt beskydd" betackar sig, hörru. De vet precis var de har dig.

Du har bara mig. Och jag börjar bli irriterad.

Förberedelserna för katastrofen är sent om sider redan igång inom vissa myndigheter. Alldeles för sent, alldeles för lite, och med fel metoder. Nu handlar det inte längre om att undvika katastrofen, nu gäller det att minska dess effekter och skadeverkningar. Det har jag erhållit säker information om eftersom jag själv ingår i krisberedskapskretsen.

Hur många fler sådana här vapenlager tror du finns runt om i Europa? Ingen anledning till oro?

http://www.express.co.uk/news/world/684623/Islamist-extremists-hide-huge-stockpile-of-weapons-near-German-mosque
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-01 kl. 15:07.
Citera
2016-09-01, 15:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
"De starkaste överlever"
"Den vita rasen håller på att utrotas"

Ptja, vi ser ju vad ni kan/vill göra något åt det. När era egna t.om hjälper till att utrota er.

Ingenting består, men minnet av Europas glansdagar kommer överleva dess ruiner.

Vår universella moralism blev våran grav.

Förövrigt så är det inte de "starkaste" som överlever, utan de som anpassar sig bäst. Vad ska man anpassa till i moderna samhällen?

Välfärdssamhälle (bidrag per barn) och ha resistans mot preventivmedel.
Citera
2016-09-01, 15:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Nej, "ditt" samhälle håller på att gå under.
Du kan sitta där i ditt skymsle och vara "förberedd" hur mycker du vill men du lär få sitta där hur länge som helst. Förbered dig hur bäst du vill, men vi vet alla att det bara är någon slags illusion du lever i och du lever i princip på mat, vatten och ryggdunkningar - för hur jobbigt är det inte att se hela sin världsbild sina iväg, när man kan, men inte har bollar nog att göra något åt det? Skönast att åtminstone med andra dumjävlar med liknande åsiker och framtidsplaner sitta och älta i det här som ni har gjort hur länge som helst. Det kommer förmodligen att fortgå hur länge som helst, eller iallafall tills ni undermänniskor är utplånade.

Ni talar gärna om den vita rasen som överlägsen, men inte fan ser man detta i dagens-värden.

Sitt du här och gotta dig åt alla orealistiskt positiva gensvar du. Vi alla vet - även du att du och allt du inte ens vågar stå för - kommer att gå helt förlorat inom kort - och du kan bara se på, för du kan inte annat, du undermänniska.

Jag läser in frihet i Word Warriors inlägg...Kanske projicering från min sida.

Men jag lever som om staten inte finns, väljer själv, begrundar själv. Väger och mäter alternativ noggrant utifrån vart jag vill... Jag har en pessimistisk bild av framtiden som nästan alltid levererar positiva överaskningar. Det genomsyrar allt.
Kollapsar Svensk ekonomi, kommer jag att sitta nöjd med fastigheter och inga lån...kollapsar ej Svensk ekonomi blir jag minst 30% rikare för varje år som går.
Jag är fri!!! Trots att jag är uppvuxen med en alkoholiserad hora till morsa och bara har haft dåligt avlönade arbeten, varit soldat och en värdelös förbrukningsvara i det feminiserade samhällets ögon.

Jag tror att Word Warriors "katastrofförsäkringar" bara kostat honnom max några tusen kronor och mycket lite energi. Det är vad mitt kalas kostat.
Inte nog med det innebär min "katastrofförsäkring" att jag kan vara sjuk i månader utan att behöva lösa vardagssysslor som kan bli ett problem.
Blir jag arbetslös kan jag rycka på axlarna...

Det kallas välfärd... Egen välfärd... Riktig välfärd... Trygghet på riktigt.
Citera
2016-09-01, 15:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jag läser in frihet i Word Warriors inlägg...Kanske projicering från min sida.

Där har du gjort en korrekt tolkning.
Citera
2016-09-01, 15:14
Medlem
Citat:
"Ditt" samhälle håller på att gå under, fattar du inte det? Ni har orsakat det.

Vi är alla rädda på olika sätt. Åtminstone om man förstår hur illa läget är... Det är ytterst motiverat när statens våldsmonopol fallit och samhällskontraktet är brutet. Skillnaden ligger i att vara beredd eller oförberedd på det som komma skall... Men fortsätt ni att käbbla om kvotering till bolagsstyrelser...

Beredd, som i emigrerat och nu själv lever som utlänning i ett främmande land som du hade tänkt dig men inte har råd med trots allt, ja det gick ju jättebra med den idén som du hade. Det här med planering är inte riktigt din starka sida, bäst du håller dig till att vara obehaglig på tangentborden som vanligt. Det är där du kan glänsa för en gångs skull.

Du har ingen aning om någonting utanför prostitutions- och porrträsket och därför är du så rädd hela tiden. Vad som faktiskt händer i världen är som ett enda stort mysterium för dig men det gör inget - jag kommer att försvara din rätt att finnas i alla fall för jag är inte lika rädd som du.
Citera
2016-09-01, 15:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Beredd, som i emigrerat och nu själv lever som utlänning i ett främmande land som du hade tänkt dig men inte har råd med trots allt, ja det gick ju jättebra med den idén som du hade. Det här med planering är inte riktigt din starka sida, bäst du håller dig till att vara obehaglig på tangentborden som vanligt. Det är där du kan glänsa för en gångs skull.

Du har ingen aning om någonting utanför prostitutions- och porrträsket och därför är du så rädd hela tiden. Vad som faktiskt händer i världen är som ett enda stort mysterium för dig men det gör inget - jag kommer att försvara din rätt att finnas i alla fall för jag är inte lika rädd som du.

Återgå till topic och svara på frågan om de enorma vapenlager som myndigheterna hittat? Är detta det enda? Vilken planering finns bakom? Finns det risk att liknande finns i Sverige, som liksom Tyskland öst in kreti och pleti från tredje världen utan att ha koll på vilka de är? Man vet inte ens var tiotusentals människor som fått avslag på sina asylansökningar befinner sig. Polisen kan inte ens upprätthålla ordningen när ungdomar kastar sten... På vilket sätt är oron obefogad?

Svara på mina frågor nu.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-01 kl. 15:22.
Citera
2016-09-01, 15:18
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Jag hoppas du ställer dig i vägen när det knivhuggs nära dig.

Citat:
Tja, du resonerar väl som fega kräk och förrädare har gjort i alla tider. Inget nytt under solen, precis. Alltid finns det någon ursäkt för att slippa riskera ett litet skrubbsår på Number One!

Till skillnad från en liten krigshetsande fegis som du, skulle en fredsälskande feminist som jag försvara dig och din rätt att uttala dina åsikter till sista andetaget trots att du tycker diametralt annorlunda än jag, och trots att du är ett sånt jävla ras på alla punkter.

Det du.

Nu är inte jag krigshetsande utan lyssnar på initierade källor som säger att kriget redan är här.
Jag undrar hur du skall hantera våldet från IS?
Senast redigerad av Gertrud1 2016-09-01 kl. 15:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in