2016-09-01, 14:25
Medlem
Zloths avatar
Jag gillar inte dessa typer av trådar. Svenska kvinnor och män ska hålla ihop i vått och torrt. Det är vi tillsammans som är Sverige.

Däremot så ser jag alltid en massa kvinnor som skriver "men det är långt ifrån alla kvinnor som är feminister, idiot" etc.

Varför är inte ni ute och protesterar mot feminism för? Det verkar alltid bara vara män som protesterar mot feminism.

Om det nu finns så pass många kvinnliga anti-feminister, var är ni?
Citera
2016-09-01, 14:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Men jag försvarar dig fortfarande, din fegis.

Du kan inte ens försvara din egen fitta när det kommer till kritan. Detta är faktum.
Citera
2016-09-01, 14:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jag gillar inte dessa typer av trådar. Svenska kvinnor och män ska hålla ihop i vått och torrt. Det är vi tillsammans som är Sverige.

Däremot så ser jag alltid en massa kvinnor som skriver "men det är långt ifrån alla kvinnor som är feminister, idiot" etc.

Varför är inte ni ute och protesterar mot feminism för? Det verkar alltid bara vara män som protesterar mot feminism.

Om det nu finns så pass många kvinnliga anti-feminister, var är ni?

Mycket bra fråga. Tystnaden är ett medgivande. Antingen är kvinnor med oss män eller mot oss. Men nu är det försent att ta ställning, så den frågan är inte längre aktuell.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-01 kl. 14:29.
Citera
2016-09-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag kan riktigt känna lukten av feministernas svett och adrenalin i den här tråden. Ni är rädda nu. Det borde ni vara, eftersom ingenting står mellan er och den fullständiga katastrofen. Som man bäddar får man ligga... Borde kanske tänkt på det när ni hånade och monterade ner det manliga skalskyddet?

Men herregud, du skulle ju emigrera för flera år sen! Vad hände, är det verkligen ingen i hela världen som vill ta emot dig? Eller slösade du bort alla slantarna på prostituerade och måste samla ihop fler burkar först?

Ingen har någonsin räknat med att du ska kunna försvara någonting överhuvudtaget. Alla vet att du bara tänker på dig själv.

Men jag ska försvara dig också, ska du se. Trots att du är en så obehaglig typ.
Citera
2016-09-01, 14:32
Medlem
Citat:
Du kan inte ens försvara din egen fitta när det kommer till kritan. Detta är faktum.

I mitt samhälle får du säga sånt här.

I ditt samhälle ska jag tystas.

Vem av oss två är det som är rädd på riktigt?
Citera
2016-09-01, 14:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Alla vet att du bara tänker på dig själv.

Men jag ska försvara dig också, ska du se. Trots att du är en så obehaglig typ.

Det finns en liten krets personer som står under mitt beskydd. De har förtjänat det, och de har de rätta värderingarna, och har alltid haft dem. Inga omvändelser under galgen som vi kommer att få se här...

Ditt beskydd klarar jag mig utan, far åt helvete. Du är inte kapabel att förvara någonting överhuvudtaget, du saknar nödvändigt våldskapital. Jag kommer att korsa armarna och le när islamisterna och upploppmakarna sparkar in din dörr...
Citera
2016-09-01, 14:35
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
From 2019 ska de visst försvara sig själva!
Ja, det kommer gå otroligt bra, med flickor som kollat sminkvideos på youtube och kamouflerar sig i rosa när de går i fält, för att de färgerna passar dem bättre.

Jag har tjänstgjort med lite tjejer. Av mig får samtliga av de individerna underkänt som "krigare"
För att vara rättvis har jag träffat en kvinna, som jag av hennes attityd uppfattar som en potentiellt duglig "krigare".

Det jag sett är att det antingen är en jävla massa problem runt kvinnorna, alternativt har de haft grova peniskomplex. Ingen av dessa varianter är väl fungerande och pålitliga enl. mig.
Själva diversifieringen faller på att man ej riktigt kan mötas. Detta till skillnad mot oss män som är väldigt olika men har en bra och ärlig mark att mötas på.

Detta har jag även sett i tidigare privata projekt, där en t.ex. stel gammal grovsmed löser problemet lätt och enkelt. Medans man lätt ser "vältränade" kvinnor faila stort i samma problematik.
Skall bara några tusen / årskull beläggas med värnplikt, borde FM kunna vara riktigt selektiva bland elitkvinnor och sätta dem med vanliga pojkar dock.
Citera
2016-09-01, 14:36
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
I mitt samhälle får du säga sånt här.

I ditt samhälle ska jag tystas.

Vem av oss två är det som är rädd på riktigt?

"Ditt" samhälle håller på att gå under, fattar du inte det? Ni har orsakat det.

Vi är alla rädda på olika sätt. Åtminstone om man förstår hur illa läget är... Det är ytterst motiverat när statens våldsmonopol fallit och samhällskontraktet är brutet. Skillnaden ligger i att vara beredd eller oförberedd på det som komma skall... Men fortsätt ni att käbbla om kvotering till bolagsstyrelser...
Citera
2016-09-01, 14:46
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Det finns en liten krets personer som står under mitt beskydd. De har förtjänat det, och de har de rätta värderingarna, och har alltid haft dem. Inga omvändelser under galgen som vi kommer att få se här...

Ditt beskydd klarar jag mig utan, far åt helvete. Du är inte kapabel att förvara någonting överhuvudtaget, du saknar nödvändigt våldskapital. Jag kommer att korsa armarna och le när islamisterna och upploppmakarna sparkar in din dörr...

Den arabiska våren gick ju bra för araberna med progressiva idéer. Hahaha
Det som förvånar mig är att de ej förstod att wahabister och salafister bara väntade på destabiliseringen. Hahaha! Det var ju förfan deras grannar med rötterna i samma kultur och blick för nyanser mm. Vilket man inte kan säga om de exotifierande västerländska tankarnas horor
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-09-01 kl. 14:48.
Citera
2016-09-01, 14:48
Medlem
Citat:
"Ditt" samhälle håller på att gå under, fattar du inte det? Ni har orsakat det.

Vi är alla rädda på olika sätt. Åtminstone om man förstår hur illa läget är... Det är ytterst motiverat när statens våldsmonopol fallit och samhällskontraktet är brutet. Skillnaden ligger i att vara beredd eller oförberedd på det som komma skall... Men fortsätt ni att käbbla om kvotering till bolagsstyrelser...

Nej, "ditt" samhälle håller på att gå under.
Du kan sitta där i ditt skymsle och vara "förberedd" hur mycker du vill men du lär få sitta där hur länge som helst. Förbered dig hur bäst du vill, men vi vet alla att det bara är någon slags illusion du lever i och du lever i princip på mat, vatten och ryggdunkningar - för hur jobbigt är det inte att se hela sin världsbild sina iväg, när man kan, men inte har bollar nog att göra något åt det? Skönast att åtminstone med andra dumjävlar med liknande åsiker och framtidsplaner sitta och älta i det här som ni har gjort hur länge som helst. Det kommer förmodligen att fortgå hur länge som helst, eller iallafall tills ni undermänniskor är utplånade.

Ni talar gärna om den vita rasen som överlägsen, men inte fan ser man detta i dagens-värden.

Sitt du här och gotta dig åt alla orealistiskt positiva gensvar du. Vi alla vet - även du att du och allt du inte ens vågar stå för - kommer att gå helt förlorat inom kort - och du kan bara se på, för du kan inte annat, du undermänniska.
Citera
2016-09-01, 14:49
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jahopplalala valloner mummelmummel. Jahopplalala legosoldater. Jahopplalala vikingatåg och jobba lite i Turkiet åt ottomanen himself. Jahopplalala Silvia brasilianska, kungen fransos och små blandade prinsar och prinsessor som ynglar av sig no end. Jahopplalala korståg mm.

Skåningar, är de danskar eller svenskar? De vill ju vara danskar, de förrädarna, vi skär väl bort Skåne eller vad säger du? Ska man få åka och jobba i Norge, tro? Bara över dagen, eller får man sova över utomlands fast man är svensk? Får norrmännen sova över här, bo här, eller ska de drivas ut direkt? Finlandsfärjorna kommer att gå i konkurs!

Visst har inget land varit en jävla ö, likväl har i alla tider 98% av Sveriges befolkning alltid varit födda i Sverige förrän sisådär 60 år sedan. Att relativisera kring vad som är skillnader mellan svensk eller dansk är inte samma sak som att relativisera kring ifall det finns skillnader mellan somalier och svenskar, är det så jävla svårt att förstå?

Citat:

Förr var det kungar som förespråkade mångkultur när de tog hit valloner och tyskar och annat löst folk för att lära svensken bli lite mer civiliserad och kunnig. Idag är det regeringen som bestämmer. So cry me a fucking river.

Det är ju en jävla skillnad att ta in invandrare som har kompetens som svenskar saknar från att ta in folk som saknar all typ av väsentlig kompetens för informationssamhället.

Skilj på invandring med högre utbildade än värdlanded och invandring med lägre utbildning än värdlandet.

Det ena förbättrar landet och gör det mer civilsierat, det andra försämrar landet och gör den mindre civiliserad, förstår du konceptet?

Man behöver inte vara någon jävla nationalist för att fatta skillnaden, det är inte undra på att det tex inte finns nationalistiska partier i Kanada där invandrare i snitt har högre utbildning än värdfolket.

Citat:

Du sitter som en liten bubbelpojke och fattar inte att du existerar under något som det kommer att gå att läsa om i historieböckerna som Den Stora Folkvandringens Tid. Det är inte den svenska regeringen som har beslutat detta, tro det eller ej. Inte heller jag som feminist har bestämt att det ska vara så och fått halva världen att dansa efter min pipa. Lika lite som någon bestämde att nu ska vi ha lite digerdöd över världen, I, II och III![(

Gör dig inte dum på riktigt, det är folkvandring som just sker mot länder med generös asylpolitik och generös välfärd. Inte fan är det på måfå alla kom till just Sverige och Tyskland som öppnade famnen och spärrade benen för alla dessa män.

Låt oss inte heller kalla det folkvandring, lika lite som det var folkvandring när portugissiska pirater strövade omkring i Sydamerikas kuster.

Folkvandringar brukar ju ha med kvinnor och barn fattar du väl?

Citat:
Detta måste vi förhålla oss till på ett vettigt sätt samtidigt som vi måste bibehålla goda relationer med resten av världen för du, Sverige klarar sig faktiskt inte ensamt. Har du fattat det?

Sluta kasta flosker omkring dig som om du talar med en gäng skitnödiga hipsters som inte vågar påvisa hur du helt saknar logik i dina påståenden.

Du fattar väl att Japan kommer fortsätta vara Världens näst största exportland utan att ta in en endaste afghan eller somalier eller whatever?

Sluta låtsas vara dummare än vad du är.
Citera
2016-09-01, 14:50
Medlem
"De starkaste överlever"
"Den vita rasen håller på att utrotas"

Ptja, vi ser ju vad ni kan/vill göra något åt det. När era egna t.om hjälper till att utrota er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in