2016-09-01, 13:15
Medlem
Pansarveckets avatar
From 2019 ska de visst försvara sig själva!
Ja, det kommer gå otroligt bra, med flickor som kollat sminkvideos på youtube och kamouflerar sig i rosa när de går i fält, för att de färgerna passar dem bättre.
Citera
2016-09-01, 13:17
Medlem
Ja, inte är det ni feminina svenska "vikingar" män iallafall
Klarar sig nog lika väl med som utan er ska du se...
Citera
2016-09-01, 13:22
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmunstycke
Det är ju ni kvinnor som röstat hit muslimerna, SD är redan störst parti hos män. Så det är kvinnorna som måste fatta vad de ställt till med. Eftersom kvinnor inte längre lyssnar på män så är det upp till er kvinnor att prata med varandra.
De måste även sluta lyssna på judar om de ska komma till vettiga slutsatser. Det måste vi alla. Att ta råd av och lita på subversiva judar är bland det mest destruktiva man kan göra som nation. Svenska kvinnor är förförda och förvillade av kulturmarxism och globalism, som är judiska skapelser. Svenska kvinnor behöver lära sig identifiera judens signum och ifrågasätta sådana idéer både en och två gånger.
Citera
2016-09-01, 13:29
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vadå "ni" sitter?

VÄRLDEN sitter med våldtagna kvinnor och där det brinner som mest (Syrien ex) så härskar patriarkat
och helt andra ideologier än feminism. För övrigt exakt den typ av ideologi som ni hyllar….hata-andra-etniciteter-religioner-prioritera-män-och-tryck-ner-kvinnor-allt-vad-tygen-håller ideologier.

Allvarligt denna blåsthet/ okunnighet och oförmåga tänka större än sitt arsles sittyta, som ständigt dyker upp i trådar av denna sort är fan skrämmande.
patriarkatet är va som behövs nu för att styra upp landet och få bort alla rödingar lite vit vett och hårda tag ska nog få skutan på rätt köl
de har redan börjat de nationella växer och frodas
Citera
2016-09-01, 13:30
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vadå "ni" sitter?

VÄRLDEN sitter med våldtagna kvinnor och där det brinner som mest (Syrien ex) så härskar patriarkat
och helt andra ideologier än feminism. För övrigt exakt den typ av ideologi som ni hyllar….hata-andra-etniciteter-religioner-prioritera-män-och-tryck-ner-kvinnor-allt-vad-tygen-håller ideologier.

Allvarligt denna blåsthet/ okunnighet och oförmåga tänka större än sitt arsles sittyta, som ständigt dyker upp i trådar av denna sort är fan skrämmande.

Även om du till vardags är halmgubbe-mästarinna tar denna nog priset!

Btw ta livet av dig snälla. Jag vet att du vill innerst inne.
Citera
2016-09-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Även om du till vardags är halmgubbe-mästarinna tar denna nog priset!

Btw ta livet av dig snälla. Jag vet att du vill innerst inne.

Ska inte du O' vite svenska man ta ditt liv istället kanske?
Du tittar på när ditt land och ditt folk förintas, och inbillar dig att en post på flashback ska förändra allt?
Det är extrema tider och extrema åtgärder krävs för att något ska förändras. Du VET att SD inte kommer att vinna, någonsin. Det har inte bara med att kvinnor inte "inser" och inte röstar på SD utan så mycket mer än så.

Du vet detta men följer ändå den lilla massan som inbillar sig att ni snart ska ta tillbaka erat land genom att rösta på ett parti som uppenbarligen aldrig kommer att få makten.
Du vet detta, men gör ingenting och spelar tuff på flashback.
Du pissar på ditt folk, ditt land, dina förfäder, och dig själv din äckliga fan
Citera
2016-09-01, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunflowah
Ska inte du O' vite svenska man ta ditt liv istället kanske?
Du tittar på när ditt land och ditt folk förintas, och inbillar dig att en post på flashback ska förändra allt?
Det är extrema tider och extrema åtgärder krävs för att något ska förändras. Du VET att SD inte kommer att vinna, någonsin. Det har inte bara med att kvinnor inte "inser" och inte röstar på SD utan så mycket mer än så.

Du vet detta men följer ändå den lilla massan som inbillar sig att ni snart ska ta tillbaka erat land genom att rösta på ett parti som uppenbarligen aldrig kommer att få makten.
Du vet detta, men gör ingenting och spelar tuff på flashback.
Du pissar på ditt folk, ditt land, dina förfäder, och dig själv din äckliga fan

Lite hyfs kan man väl faan kräva även av dig, visst vet du om att ditt sexliv blir bättre av östrogen, du blöder inte lika lätt då. Eller har du vart på vindunken redan?? Nåt saknas hos dig kompis..... puss puss
Citera
2016-09-01, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Hela denna diskussion har bestått av dina patetiska personangrepp. Sedan gråter du när någon ifrågasätter din empatiska förmåga. Vad är du för en mask, egentligen? Och du ska slåss i krig? Till sista blodsdroppen?

Tillåter? Försöker du säga att du bestämmer vem som får yttra sig? Yttrandefrihet försvarar jag med. Det är därför jag hatar HMF-lagstiftningen. Gör du? Jag förespråkar inte folkmord. Jag är etnopluralist. Jag vill ha ett land per folk. Ett land där endast det folket bor. Det är så Sverige byggdes och det var så fram tills för ungefär 40 år sedan, när regeringen plötsligt, utan folkomröstning, kom på att vi skulle vara mångkulturella. Du försvarar denna vision, och det är den som bäddar för folkmord och etniska konflikter. Ytterligare liv på ditt samvete. Jag och andra med dessa åsikter tystas redan.

Jahopplalala valloner mummelmummel. Jahopplalala legosoldater. Jahopplalala vikingatåg och jobba lite i Turkiet åt ottomanen himself. Jahopplalala Silvia brasilianska, kungen fransos och små blandade prinsar och prinsessor som ynglar av sig no end. Jahopplalala korståg mm.

Skåningar, är de danskar eller svenskar? De vill ju vara danskar, de förrädarna, vi skär väl bort Skåne eller vad säger du? Ska man få åka och jobba i Norge, tro? Bara över dagen, eller får man sova över utomlands fast man är svensk? Får norrmännen sova över här, bo här, eller ska de drivas ut direkt? Finlandsfärjorna kommer att gå i konkurs!

Förr var det kungar som förespråkade mångkultur när de tog hit valloner och tyskar och annat löst folk för att lära svensken bli lite mer civiliserad och kunnig. Idag är det regeringen som bestämmer. So cry me a fucking river.

Du sitter som en liten bubbelpojke och fattar inte att du existerar under något som det kommer att gå att läsa om i historieböckerna som Den Stora Folkvandringens Tid. Det är inte den svenska regeringen som har beslutat detta, tro det eller ej. Inte heller jag som feminist har bestämt att det ska vara så och fått halva världen att dansa efter min pipa. Lika lite som någon bestämde att nu ska vi ha lite digerdöd över världen, I, II och III!

Detta måste vi förhålla oss till på ett vettigt sätt samtidigt som vi måste bibehålla goda relationer med resten av världen för du, Sverige klarar sig faktiskt inte ensamt. Har du fattat det?

Du tystas inte, alla håller bara inte med dig utan säger emot och det tål du inte.
Citera
2016-09-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tochtli
Nej, givetvis inte. Men utifrån det du skriver och det du står för, kan jag vara helt säker på att du är ansvarig. Egentligen är du ju det, bara av att argumentera för samhällsförstörelsen. Även om du röstar blankt, är du ansvarig då du uppmuntrar till samhällets förstörelse och svenskarnas utrotning.

Fast det är ju du som är ansvarig, det är jag säker på. Du uppmuntrar till samhällets förstörelse och svenskarnas utrotning. Jajamensan, det är vad du strävar efter!

Mysig liten diskussion, det här. Eller hur? Så in i bomben vettig och givande, liksom. ("Bomb", höhö!)
Citera
2016-09-01, 14:20
Medlem
Citat:
Fy vilken patetisk ond människa du är.

Buhuhu! Du kallar dig ju t.o.m. kebabnånting, syns ju tydligt var dina sympatier ligger. Kom inte här och förstör mitt land, säger jag bara!

Men jag försvarar dig fortfarande, din fegis.
Citera
2016-09-01, 14:23
Medlem
WordWarriors avatar
Jag kan riktigt känna lukten av feministernas svett och adrenalin i den här tråden. Ni är rädda nu. Det borde ni vara, eftersom ingenting står mellan er och den fullständiga katastrofen. Som man bäddar får man ligga... Borde kanske tänkt på det när ni hånade och monterade ner det manliga skalskyddet?
Citera
2016-09-01, 14:24
Medlem
Citat:
Haha. Det är ju ni vänsterfeminister som uppfann åsiktskorridoren och åsiktsförtrycket i Sverige.

Att ingen orkar lyssna på dig är inte detsamma som att du är förtryckt, men det är för finstilt för dig eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in