Citat:
Ursprungligen postat av
Tochtli
Hela denna diskussion har bestått av dina patetiska personangrepp. Sedan gråter du när någon ifrågasätter din empatiska förmåga. Vad är du för en mask, egentligen? Och du ska slåss i krig? Till sista blodsdroppen?
Tillåter? Försöker du säga att du bestämmer vem som får yttra sig? Yttrandefrihet försvarar jag med. Det är därför jag hatar HMF-lagstiftningen. Gör du? Jag förespråkar inte folkmord. Jag är etnopluralist. Jag vill ha ett land per folk. Ett land där endast det folket bor. Det är så Sverige byggdes och det var så fram tills för ungefär 40 år sedan, när regeringen plötsligt, utan folkomröstning, kom på att vi skulle vara mångkulturella. Du försvarar denna vision, och det är den som bäddar för folkmord och etniska konflikter. Ytterligare liv på ditt samvete. Jag och andra med dessa åsikter tystas redan.
Jahopplalala valloner mummelmummel. Jahopplalala legosoldater. Jahopplalala vikingatåg och jobba lite i Turkiet åt ottomanen himself. Jahopplalala Silvia brasilianska, kungen fransos och små blandade prinsar och prinsessor som ynglar av sig no end. Jahopplalala korståg mm.
Skåningar, är de danskar eller svenskar? De vill ju vara danskar, de förrädarna, vi skär väl bort Skåne eller vad säger du? Ska man få åka och jobba i Norge, tro? Bara över dagen, eller får man sova över utomlands fast man är svensk? Får norrmännen sova över här, bo här, eller ska de drivas ut direkt? Finlandsfärjorna kommer att gå i konkurs!
Förr var det kungar som förespråkade mångkultur när de tog hit valloner och tyskar och annat löst folk för att lära svensken bli lite mer civiliserad och kunnig. Idag är det regeringen som bestämmer. So cry me a fucking river.
Du sitter som en liten bubbelpojke och fattar inte att du existerar under något som det kommer att gå att läsa om i historieböckerna som Den Stora Folkvandringens Tid. Det är inte den svenska regeringen som har beslutat detta, tro det eller ej. Inte heller jag som feminist har bestämt att det ska vara så och fått halva världen att dansa efter min pipa. Lika lite som någon bestämde att nu ska vi ha lite digerdöd över världen, I, II och III!
Detta måste vi förhålla oss till på ett vettigt sätt samtidigt som vi måste bibehålla goda relationer med resten av världen för du, Sverige klarar sig faktiskt inte ensamt. Har du fattat det?
Du tystas inte, alla håller bara inte med dig utan säger emot och det tål du inte.