2016-09-01, 01:32
Medlem
WordWarriors avatar
Under 80-talet och framåt skulle jag säga att Sveriges beredskap var god. En miljon soldater i beredskap, och en nationell sammanhållning utan motstycke. Gjorde själv militärtjänst med stolthet för att försvara nationen Sverige med all dess historia. Hur är det nu? Försvar och polis är nedrustade till ett minimum. Mäns intresse av att försvara nationen är på botten efter allt feministiskt manshat. Dö för mitt land som förnedrar mig? Varför??

Stora islamistiska vapengömmor har hittats i Tyskland exempelvis. Beredskapen skärps överallt. Det finns stora inre motsättningar mellan svensk polis och invandrare, och mellan olika invandrargrupper. Massvåldtäkter på kvinnor. Fattar ni att kriget närmar sig? Gör ni inte det så säger jag: each one to his own. Jag är förberedd. Mycket förberedd...

Feminismen förstörde Sverige. Ni feminister.. ingen kommer att försvara er när skiten träffar fläkten... Om ni dör, vem fan bryr sig?

Input på det?
Senast redigerad av WordWarrior 2016-09-01 kl. 01:43.
Citera
2016-09-01, 02:10
Medlem
WordWarriors avatar
Okey konflikträdda stackare. Säg inte att ni inte blev varnade. Jag hoppas och tror personligen att hela jävla Sverige går åt helvete. Kom inte och gnäll sedan. Många kommer att lida och dö på grund av kvinnors fittröstande. Men det begriper ni inte innan det är för sent. Lycka till era jävlar!

Over and out.
Citera
2016-09-01, 04:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiondenovember
Haha! Mangina. Tack för den, ska döpa om min bästa vän till det i kontaktlistan nu.

Är du stolt över titeln?

Citat:
A Mangina is a self-depreciating man who subconsciously hates himself and blindly believes women are superior to him. He has been raised to think masculinity is inherently wrong - perhaps even a genetic/evolutionary/social flaw - and must be corrected by embracing his "feminine side" to the point of losing the very qualities that make him male. He believes women are beautiful, innocent angels and men are filthy animals who need to be controlled.

Vad sägs om att stå upp för rejäla värderingar och förkasta destruktiv relativism och kulturmarxism stället? Shit the same, det är för sent. Vad vi ser är en generation som inte kan stå upp för västerländska värderingar. Du och dina barn kommer att ångra er....
Citera
2016-09-01, 05:00
Medlem
Pansarveckets avatar
Säg hejdå till den vita svenske mannen. Han är utdöende, men han vet inte om det själv ännu.
Citera
2016-09-01, 05:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Säg hejdå till den vita svenske mannen. Han är utdöende, men han vet inte om det själv ännu.

Det är snarare den västerländska vita kvinnan som kommer att försvinna. De välkomnar ofriheten. Hur sjukt är det?
Citera
2016-09-01, 05:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är snarare den västerländska vita kvinnan som kommer att försvinna. De välkomnar ofriheten. Hur sjukt är det?
Det tror inte jag, jag tror hon är het på slavmarknaden.
Precis som de alltid gjort i khalifatet och före det.
Citera
2016-09-01, 05:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det tror inte jag, jag tror hon är het på slavmarknaden.
Precis som de alltid gjort i khalifatet och före det.

Låt mig förtydliga: slutet för den fria västerländska kvinnan.
Citera
2016-09-01, 05:47
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Bra trådstart!!!
Jag har personligen just feminismen och statsfeminismen som starkaste skäl till att anse alla tidigare kontrakt brutna samt grovt vanhedrade.

Någon uniform eller plikt kommer aldrig någonsin igen föräras med Tangentens kropp eller tillhörande kapacitet. Aldrig igen. Aldrig.
Citera
2016-09-01, 06:30
Medlem
Jahapp, ytterligare en kvinnohatare som tror att alla Sveriges kvinnor är feminister.
Du är fan lika hemsk som feministerna som drar alla över en och samma kam.
Jävla mupp.
Citera
2016-09-01, 07:04
Medlem
Faktum är att feminister skulle ha kunnat hata svenska män hur mycket som helst. Till slut hade det ordnat till sig p.g.a det naturliga urvalet som skulle ha fått kvinnor med mindre hat leva vidare.

Detta insåg feminister och de insåg då att för att kunna förstöra för svenska män så måste de hitta på något annat och då kom de på massinvandring av män från tredje världen.

Feministerna är nu nöjda det goda svenska samhället går mot förstörelse.

Att de själva kommer bli förstörda bryr de sig inte om. Målet var att förstöra de svenska männen och detta mål är på väg att realiseras.
Citera
2016-09-01, 07:29
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantgubbe
Jahapp, ytterligare en kvinnohatare som tror att alla Sveriges kvinnor är feminister.
Du är fan lika hemsk som feministerna som drar alla över en och samma kam.
Jävla mupp.

Du tycker inte det vore bättre att alla dessa ickefeminister till kvinnor börjar protestera?, mot sina medsystrar som styr landet till kollaps. Män lyssnar de inte på så förändringen måste komma från de själva.

Kärnan till alla problem ligger i den fanatiska flathet som du förväntar dig "andra" skall ta tag i.

Anser som TS att landet i vilket fall är kört. Det finns inget annat land med så fullständigt menlösa, självförnekande nationshatande människor än Svenskar och man börjar med glädje se fram emot misären som kommer lamslå landet.
Citera
2016-09-01, 07:40
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Faktum är att feminister skulle ha kunnat hata svenska män hur mycket som helst. Till slut hade det ordnat till sig p.g.a det naturliga urvalet som skulle ha fått kvinnor med mindre hat leva vidare.

Detta insåg feminister och de insåg då att för att kunna förstöra för svenska män så måste de hitta på något annat och då kom de på massinvandring av män från tredje världen.

Feministerna är nu nöjda det goda svenska samhället går mot förstörelse.

Att de själva kommer bli förstörda bryr de sig inte om. Målet var att förstöra de svenska männen och detta mål är på väg att realiseras.

Svenska män kan fly från landet och de som blir kvar kan med egna händer bygga sig sin egen framtid förmodligen helt utan backup från ett skitsamhälle som bara har kompetens att beskatta.
Manginas klarar inte detta utan kommer förmodligen dö utan ström och vatten ett par veckor.

Stadsskassan måste nu först dräneras men det verkar gå bra och i acceptabelt hög fart.

Nyckelfrågan för de män som vill stå utanför börjar nog med att inte bidra till samhället, det verkar allt mer uppenbart att det är fullt legitimt diskriminera de som står för den absoluta merparten av välfärden och hela samhällets uppbyggnad.

När Svenska män som är byggstenen i samhället fått nog, då är det liksom över... det verkar ingen feminist ha fattat.

Men vägen till kollaps kommer bestå av många korsande vägar ifråga om ekonomi, Polisväsendets kollaps, Sjukvård, systemkollaps i världen som drar ner Sverige, multikulturella olösbara problem blandat med en enormt ökad kriminalitet som kommer explodera när välfärdsprogrammet inte kan bära upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in