2016-08-31, 14:21
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knutbyknut
Ingen som har sexfilmen?

Jag tror filmdistributören släckte ner sidan för att förhindra att halva Flashback kopplade upp sig. Fan. Jag hade den uppe på skärmen men tänkte "den får jag granska senare" därför att så mycket hände i ärendet i samma ögonblick. Därefter släckte jag tydligen ner sidan själv.

Sen kunde jag inte hitta tillbaks till sidan fast jag letade som en vansinnig. Vem var det som la ut den?
Senast redigerad av Starback 2016-08-31 kl. 14:33.
Citera
2016-08-31, 14:21
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av life80
Johanna åkte nog från thailand för att döda sin 18 årige pojkvän innan han erkände att de mördat hennes far...
hon har tydligen kläder och skor kvar i thailand så hon var nog på blixtvisit till norge för att göra detta då hon trodde att hon hade ett vattentätt alibi i sin thailandsresa.

Vart någonstans har det framkommit att hon skulle ha kläder och annat kvar i Thailand?
OM så var fallet kanske hon enbart åkt till Norge för att med sig sin toyboy tillbaka till Thailand.

Parallell med knutbySara så borde ju denne lille pojke klara sig hyfsat bra om han spelar sina kort rätt oavsett hur aktiv han varit i dränkandet och knivandet
Citera
2016-08-31, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vart någonstans har det framkommit att hon skulle ha kläder och annat kvar i Thailand?
OM så var fallet kanske hon enbart åkt till Norge för att med sig sin toyboy tillbaka till Thailand.

Parallell med knutbySara så borde ju denne lille pojke klara sig hyfsat bra om han spelar sina kort rätt oavsett hur aktiv han varit i dränkandet och knivandet
Nej. Hon trodde hon var smart och skulle lura fotograferna i buskarna. En sån sjuk hjärna tänker inte rationellt. Om vi hade en poliskår värd namnet skulle hon suttit på Hinseberg redan för mordet på sin tidigare make.
Citera
2016-08-31, 14:29
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
En hyfsad sammanfattning här om detta märkliga fall.

https://petterssonsblogg.se/2016/08/17/ensamkommande-barn-sex-och-mord/

Citat:
18-åring som nu misstänks för Arbogamordet har bott hos 41-åringen den senaste tiden och enligt vad tidningen erfar ska han vara intressant för utredningen av den grova misshandeln i Råbergstorp i Eskilstuna den 10 juli i år. Då knivhöggs och misshandlades samma två flyktingpojkar som uppger sig ha utsatts för sexuellt utnyttjande av den 41-åriga kvinnan.
Citera
2016-08-31, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag tror filmdistributören släckte ner sidan för att förhindra att halva Flashback kopplade upp sig. Fan. Jag hade den uppe på skärmen men tänkte "den får jag granska senare" därför att så mycket hände i ärendet i samma ögonblick. Därefter släckte jag tydligen ner sidan själv.

Sen kunde jag inte hitta tillbaks till sidan fast jag letade som en vansinnig. Vem var det som la ut den?

vet inte, var bara nyfiken
Citera
2016-08-31, 14:39
Medlem
Förlåt en fråga som möjligtvis har besvarats men jag finner det inte. Har inte mamma Möllberg givit några signalement på mördaren? Hon borde väl känt igen sin egen dotter, maskerad eller ej? Eller är teorin att hon inte gjort skitgörat själv?
Citera
2016-08-31, 14:43
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN

Läcks det när misstänkta sitter häktade kan det vara mindre förödande då oftast
(fullständiga) restriktioner gäller vid inlåsning men här i just detta fall kan
de misstänkta följa utredningen från förstä parkett via media i det fria.

Jag fårstår mig inte på dessa jävla poliskällor som inte tänker på just detta,
men man kan inte förstå allt här i världen heller och just detta läckande
fenomen ifrån poliskällorna är en sak jag inte begriper.

Allt är inte alltid vad det synes vara.. Det kan finnas goda skäl till att det läcks information / desinformation. Det är inte idioter som hanterar en sån här mordutredningen. Räkna med att radarn är låst på målet / målen.
Citera
2016-08-31, 14:43
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlattaPelle
Ska man hålla förhör så tar man gärna bort psykofarmaka som hjälper den misstänkta i sin situation.
Desto sämre personen mår desto lättare blir det att få fram relevant information.
Och man klarar sig utan psykofarmaka i cellen till skillnad från tex heroin.
Inte tillhandahåller väl polisen arresterade heroinister heroin eller substitutionspreparat? Korkat i så fall för jag har med egna ögon sett heroinister klara av att tända av utan det minsta läkemedel - inte värre än en influensa eller förkylning.
Citera
2016-08-31, 14:46
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Förlåt en fråga som möjligtvis har besvarats men jag finner det inte. Har inte mamma Möllberg givit några signalement på mördaren? Hon borde väl känt igen sin egen dotter, maskerad eller ej? Eller är teorin att hon inte gjort skitgörat själv?

Precis som i Lisa Holmfallet så tiger polis och åklagare om alla detaljer som är intressanta. Moder M är det bästa och enda vittnet från brottsplatsen med vilka ledtrådar polisen fått och exakt vad hon sagt får vi nog se i kikaren efter tills rättegången börjar rulla.
Citera
2016-08-31, 14:51
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Precis som i Lisa Holmfallet så tiger polis och åklagare om alla detaljer som är intressanta. Moder M är det bästa och enda vittnet från brottsplatsen med vilka ledtrådar polisen fått och exakt vad hon sagt får vi nog se i kikaren efter tills rättegången börjar rulla.

Mja, tråkigt nog tror jag inte att Anki har kunnat peka ut någon alls, i så fall hade de inte blivit släppta i första omgången.

Chock och mörker gör nog att uppfattningen av vad som händer och av vilka blir diffus.

Men vi får se, Anki,s begäran av Massi-Fritz pekar åt ett visst håll.
Citera
2016-08-31, 14:55
Medlem
Jag ger mig fan på hon rest med sitt riktiga pass(Joh*nn* Mö**er) och trott att 'det går bra'....
Citera
2016-08-31, 14:57
Medlem
bananapanss avatar
Hon stack inte till Norge utan anledning. Kanske var rädd att Älsklingen skulle börja prata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in