2016-08-30, 19:41
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Den stora boven i Malmös fall har nog tyvärr varit S (Ingmar Repalu). IR ville expandera Malmö med anhörig invandring. Det är farligt med kommunalgubbar som får sådana ambitioner. Invandring och integrering borde skötas på riksplanet.

Men nu är det dags att sätta totalstopp för all invandring. Och flyktingar till Europa måste hanteras av andra EU länder.

Och EBO-lagen? Många hamnade i Malmö.

Citat:
Nej jag menar inte att det är en bra idé att degenerera EU, det jag menar är att det är sveket från EU kollegerna som orsakat problemen. Jag menar att våra kära kolleger i EU vinkat fram "flyktingarna" och föst in dem i Sverige, speciellt har våra gemytliga danska vänner skrattande släppt in dem och snabbt skickat dem vidare till Sverige.

Jag menar egentligen att vi är dumma i huvudet allihop i Sverige och hela världen hånskrattar åt oss. Det problemet kommer aldrig SD att lösa. Det är inte rimligt att samtliga partier (utom SD) och all media låtsas som om problemet inte finns.

VAD FAN händer med Sverige... Att förstöra Sverige är inte politisk korrekt eller är det verkligen det.

Men tänk om det är så att SD gjort mer skada än nytta... Genom att faktisk ha haft järrörsrasister i leden, har man skapat sådan rädsla för att påpeka något som kan likna SD åsikter, så man vågar inte, politiker och media förblir tystade medan Sverige blöder, brinner, våldtas och skjuts i sönder.

Och ni inom media, förstår ni ert ansvar? Att påpeka de allvarliga problem som har uppstått i Sverige p.g.a. okontrollerad invandring ÄR INTE rasism, det är ert förbannade ansvar.

Det är också ett fruktansvärt svek mot de utsatta för krig mm. att gladeligen ta emot flyktingar som i huvudsak består av unga män och ekonomisk starka som har haft råd med mycket dyra smugglingskostnader. Var fan är de svaga, barn och kvinnor som normalt är de första som evakueras vid krig?

Det är ett svek att inte ha råd med sjukvård och åldringsvård i Sverige, men att ha råd med att lägga 60 000 - 80 000 Kr per månad och individ på kriminella gatu"barn" från Marocko. Vi kommer ändå aldrig att kunna hjälpa dem här.

Jag är inte rasist, jag röstar inte på SD, jag är inte inhuman (jag tycker vi skall hjälpa, men på rätt sätt och framförallt rätt människor).

Jag blir rädd när jag inser att Sverige troligen inte går att rädda.

Kom inte med rasist kortet, kom inte med kommunist kortet. Det som händer med Sverige är så in i helvete fel oavsett politisk färg.
Beröringsångesten fanns ett bra tag innan SD bildades 1988 och det dröjde till 2010-talet innan partiet fick tillstymmelse till inflytande på riksnivå. Om ens något nämnvärt idag.

Ett land har just de politiker det förtjänar. De är inte en egen värld för sig utan är beroende av att folk väljer dem.
Senast redigerad av pudellus 2016-08-30 kl. 19:50.
Citera
2016-08-30, 22:24
Medlem
Idag var det stopp igen i tågtrafiken för muslimska vildar och varelser hade korsat tågspåren.
Citera
2016-08-31, 00:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ablelommahari
Idag var det stopp igen i tågtrafiken för muslimska vildar och varelser hade korsat tågspåren.

jaha och när ska dom seriöst sätta upp högre stängsel då ? är det verkligen så dålig säkerhet kring spår idag jag fattar inte man läser ju om dett varje dag nu ??
Citera
2016-08-31, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jaha och när ska dom seriöst sätta upp högre stängsel då ? är det verkligen så dålig säkerhet kring spår idag jag fattar inte man läser ju om dett varje dag nu ??

de hade ju bara kunnat deportera de som har som hobby att springa över spåren eller skicka räkningen till dem. betalar de inte deras föräldrar så deporteras hela släkten. ser ingen anledning till varför skattebetalarna ska behöva betala tillbaka lån och panta pensioner och studieplatser för att man har bajsbruna som känner för att hejda andra komma till jobbet. Om man tar deras föräldrar och sätter dem ifängelse så har man löst problemet.
Citera
2016-08-31, 09:01
Medlem
Det gör ont att få en cykel i ryggen... Hette ett gamalt punkband. Bandmedlemmarna kunde när de tog namnet inte ana att det skulle bli vardag i malmö.
http://www.sydsvenskan.se/2016-08-30/polisen-larmad-till-misshandel
Citera
2016-08-31, 11:27
Bannlyst
Gick idag runt i Malmö och upplevde bara harmoni och trevliga möten. Varken handgranater eller andra fantasifoster kom emot mig.

Håll er gärna utanför Malmö rasister så trivs vi humanister än mer i den mångkulturella smältdegeln
Citera
2016-08-31, 11:44
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Gick idag runt i Malmö och upplevde bara harmoni och trevliga möten. Varken handgranater eller andra fantasifoster kom emot mig.

Håll er gärna utanför Malmö rasister så trivs vi humanister än mer i den mångkulturella smältdegeln

Du missade lite

http://www.sydsvenskan.se/2016-08-30/polisen-larmad-till-misshandel

http://www.sydsvenskan.se/2016-08-31/stenen-som-du-kastade-mot-mig-i-natt-traffade-inte--men-den-dodade-hopp

http://www.sydsvenskan.se/2016-08-30/stolptjuvar-i-bil-motte-polisen-och-fick-backa-tillbaka
Citera
2016-08-31, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ursäkta men bor du ens i Malmö? Om ja i vilken del av staden?

Ingen som helst relevans. Vad jag däremot kan meddela är att jag rör mig i hela staden, även om det sker vid olika tillfällen.
Har bara bra upplevelser av Malmö.

Tror mycket handlar om ens grundinställning. Är man rasist klarar man inte av att se människor som inte passar in i ens egen snäva mall. Och allting bekräftar bara de fantasifoster man redan bär på.
Citera
2016-08-31, 12:37
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Ingen som helst relevans. Vad jag däremot kan meddela är att jag rör mig i hela staden, även om det sker vid olika tillfällen.
Har bara bra upplevelser av Malmö.

Tror mycket handlar om ens grundinställning. Är man rasist klarar man inte av att se människor som inte passar in i ens egen snäva mall. Och allting bekräftar bara de fantasifoster man redan bär på.

Hur du upplever Malmö är irrelevant för hur det faktiskt ser ut där därför att människor upplever saker olika. Dessutom rör du dig förmodligen inte i områdena där flest brott sker. Istället bör du kolla på verkligheten, det vill säga granska hur många brott som sker där dagligen. Din inskränkta bild av Malmö speglar inte verkligheten, och nej, jag får inte heller handgranater eller bomber kastade mot mig om jag går ut i Malmö men då är det nog snarare du som missförstår mångas resonemang här på flashback.
Citera
2016-08-31, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anton171
Hur du upplever Malmö är irrelevant för hur det faktiskt ser ut där därför att människor upplever saker olika. Dessutom rör du dig förmodligen inte i områdena där flest brott sker. Istället bör du kolla på verkligheten, det vill säga granska hur många brott som sker där dagligen. Din inskränkta bild av Malmö speglar inte verkligheten, och nej, jag får inte heller handgranater eller bomber kastade mot mig om jag går ut i Malmö men då är det nog snarare du som missförstår mångas resonemang här på flashback.

Men visst överdrivs det i tråden, och tro mig, jag har gott om dåliga erfarenheter av Malmös sämre sidor (och områden) även om jag bor i den lilla del som fortfarande inte är särskilt berikad.
Citera
2016-08-31, 12:51
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Men visst överdrivs det i tråden, och tro mig, jag har gott om dåliga erfarenheter av Malmös sämre sidor (och områden) även om jag bor i den lilla del som fortfarande inte är särskilt berikad.

Ja fast att beskriva Malmö som en harmonisk smältdegel är ju ett hån mot de som får sina bilar uppbrända, blir rånade, misshandlade, bestulna, våldtagna.

Ett uppdrag till den som tycker att Malmö är harmoniskt:

Parkera din bil på Hårdsväg en kväll och ta en promenad i det harmoniska området. När har gjort det. Kom tillbaka och beskriv din upplevelse.
Citera
2016-08-31, 14:28
Avslutad
Citat:
Ja fast att beskriva Malmö som en harmonisk smältdegel är ju ett hån mot de som får sina bilar uppbrända, blir rånade, misshandlade, bestulna, våldtagna.

Ett uppdrag till den som tycker att Malmö är harmoniskt:

Parkera din bil på Hårdsväg en kväll och ta en promenad i det harmoniska området. När har gjort det. Kom tillbaka och beskriv din upplevelse.

O ja, harmonisk smältdegel skulle jag aldrig kalla Malmö, hahahaha. Det smälts inte ett jävla dug. Stan är segregerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in