2016-08-30, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Irina själv använder följande ordval om fetma - ooohh, så fasansfullt.

Nu är detta tolkat så du vet inte.
IB har heller inte sett till att någon gripits med handklovar och medverkat till att en person dömts till livstid, på grund av ett känslosamt vittnesmål. Det har BS gjort.
2016-08-30, 19:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Nu använder du dina berömda cirkelresonemang. DNA spåren fanns för att Niklas Lindström förutsade dem. Vart tog fingeravtrycken vägen då?
Du är helt komplett störd.

DNA spåren på Lisas tillhörigheter (kläder) fanns som svar 23 juni via NFC.
2016-08-30, 19:57
Medlem
Citat:
Du är helt komplett störd.

DNA spåren på Lisas tillhörigheter (kläder) fanns som svar 23 juni via NFC.

Var står det?
Du vill inte svara på denna fråga eller?
2016-08-30, 19:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Var står det?
Du vill inte svara på denna fråga eller?
Svaret är: DNA-svar inkom 23 juni vilket ses i förhör. Därav fanns det tillräckligt för omhäktning.
2016-08-30, 20:02
Medlem
Citat:
Svaret är: DNA-svar inkom 23 juni vilket ses i förhör. Därav fanns det tillräckligt för omhäktning.

Jag nöjer mig inte med dina cirklar.
Jag vill ha bevis. Hänvisa till källa.

Annars gäller åklagarens utsagor. De slutgiltiga svaren kom 24 augusti.

Hur många gånger skickades material upp till NFC under denna sommar?
Ni påstår en sak men vi har inga bevis.
Det borde presenteras en lista exakt över hur kontakterna med NFC sköttes denna sommar.
2016-08-30, 20:04
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Nu är detta tolkat så du vet inte.
IB har heller inte sett till att någon gripits med handklovar och medverkat till att en person dömts till livstid, på grund av ett känslosamt vittnesmål. Det har BS gjort.

Mördaren Nerijus är dömd för det vidriga mordet på Lisa bl.a tack vare att han är
en jävla klantskalle som gör bort sig totalt på Martorp med sitt fatala skådespeleri .
Därutöver finns DNA som binder honom vid brottet .
Plus brist på alibi och att vittnen har sett honom fara runt på vägarna på söndagen .
Känslosamma vittnesmål existerar bara i din hjärna .
Vem som helst som hörde vad mördaren Nerijus sa och hur han betedde sig på
Martorp hade dragit exakt samma slutsats som BS gjorde .
Finns inte ett jävla skit känslosamheter inblandat .
Bara rent sunt förnuft som du uppenbarligen totalt saknar .
2016-08-30, 20:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag nöjer mig inte med dina cirklar.
Jag vill ha bevis. Hänvisa till källa.

Annars gäller åklagarens utsagor. De slutgiltiga svaren kom 24 augusti.

Hur många gånger skickades material upp till NFC under denna sommar?
Ni påstår en sak men vi har inga bevis.
Det borde presenteras en lista exakt över hur kontakterna med NFC sköttes denna sommar.
Jag kan nog LÄTT säga att det är femte gången du ältar samma jävla skit och påstår helt puckat att svar inte inkom förrän borta i augusti.

Om du tänkte till lite längre än näsan räcker så omhäktades han fram till rättegång. Inbillar du dig att det var på tom grund?

Den 22 juni ses att det inte kommit svar. Den 23 juni står följande. Och ta nu för fan till dig faktan:

Citat:
Ja jag ljuger inte för dig vi har säkrat dna från dig på Lisas tillhörigheter. Hur kommer det sig?
2016-08-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Ja, egentligen. Men han sa att hans kollega tyckte si och han tyckte så gällande NB. Jag fäste mig på ordet kollega.

Det verkar som BS:s uppgift just den dagen var att vänta att NB skulle dyka upp så att han kunde möta NB och peka ut honom som misstänkt.

Kroppen hämtades nog senare till boden, efter det att likstelheten försvann, alltså efter tre dygn efter själva dådet. Vi vet ju inte ens när hon dog...

"Kollegan", med de svarta hundarna, var utmärkt att använda som extra möjlighet till misstänkliggörande av NB utav militären BS i rätten utan att han behövde stå för det själv. Vad säger det om BS?
2016-08-30, 20:14
Medlem
Citat:
Jag kan nog LÄTT säga att det är femte gången du ältar samma jävla skit och påstår helt puckat att svar inte inkom förrän borta i augusti.

Om du tänkte till lite längre än näsan räcker så omhäktades han fram till rättegång. Inbillar du dig att det var på tom grund?

Den 22 juni ses att det inte kommit svar. Den 23 juni står följande. Och ta nu för fan till dig faktan:

Du kan inte använda Niklas Lindströms förhör som bevis.

Det som du kallar "puckat" svar kom från åklagaren.
Senast redigerad av nopomil 2016-08-30 kl. 20:16.
2016-08-30, 20:16
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantherE
IBs DNA var inte blod-DNA utan annan vätska som kan föras över på andra sätt. Har för mig att Hamilkar gav en trolig förklaring till det.

Jo de var väl nåt sånt. Vad jag menade var att man kan koppla det här folket NB IB till LH. Ingen alt.-GM.
2016-08-30, 20:23
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Ja, egentligen. Men han sa att hans kollega tyckte si och han tyckte så gällande NB. Jag fäste mig på ordet kollega.

Det verkar som BS:s uppgift just den dagen var att vänta att NB skulle dyka upp så att han kunde möta NB och peka ut honom som misstänkt.

Kroppen hämtades nog senare till boden, efter det att likstelheten försvann, alltså efter tre dygn efter själva dådet. Vi vet ju inte ens när hon dog
...
Så sjukt kan det bli när en förryckt konspirationsstolle lägger ut texten.
Du tror på det själv du skriver i mellersta raden? Du tycker det verkar troligt?
"Uppgift att vänta in en gästarbetare så han kunde pekas ut sedan"...
Militären och "makten" som konspirerar mot en stackars balt...

Jag kan bara beklaga dig.

Och sen det sista: du har likaväl som alla andra full vetskap om förhållandet att Nerijus
iakttogs av flera personer när han i hög fart körde från och till Martorp på söndagskvällen
och ändå finner du det rimligare att kroppen transporterats till byggboden därstädes
några dygn senare? När eftersöket var inne i en riktig intensiv fas och det var folk
överallt i krokarna som hade ögonen öppna?

Åter kan jag inte annat än beklaga hur tankeverksamheten kan se ut.

edit: Sen kan jag bara inte förstå varför såna som du och nopomil inte uppehåller er i
den konspirationstråd där ni ska vara med er. Är det tråkigt där kanske? Måste vara här
och skita ner med mer trams?
Senast redigerad av Grandioso 2016-08-30 kl. 20:29.
2016-08-30, 20:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Du kan inte använda Niklas Lindströms förhör som bevis.

Det som du kallar "puckat" svar kom från åklagaren.
Jo, faktiskt. Det överensstämmer helt med fortsatt häktning: Misstankarna har stärkts, de andra släpps.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in