Citat:
Ursprungligen postat av
MegaTant
Ja, egentligen. Men han sa att hans kollega tyckte si och han tyckte så gällande NB. Jag fäste mig på ordet kollega.
Det verkar som BS:s uppgift just den dagen var att vänta att NB skulle dyka upp så att han kunde möta NB och peka ut honom som misstänkt.
Kroppen hämtades nog senare till boden, efter det att likstelheten försvann, alltså efter tre dygn efter själva dådet. Vi vet ju inte ens när hon dog...
Så sjukt kan det bli när en förryckt konspirationsstolle lägger ut texten.
Du tror på det själv du skriver i mellersta raden? Du tycker det verkar troligt?
"Uppgift att vänta in en gästarbetare så han kunde pekas ut sedan"...
Militären och "makten" som konspirerar mot en stackars balt...
Jag kan bara beklaga dig.
Och sen det sista: du har likaväl som alla andra full vetskap om förhållandet att Nerijus
iakttogs av flera personer när han i hög fart körde från och till Martorp på söndagskvällen
och ändå finner du det rimligare att kroppen transporterats till byggboden därstädes
några dygn senare? När eftersöket var inne i en riktig intensiv fas och det var folk
överallt i krokarna som hade ögonen öppna?
Åter kan jag inte annat än beklaga hur tankeverksamheten kan se ut.
edit: Sen kan jag bara inte förstå varför såna som du och nopomil inte uppehåller er i
den konspirationstråd där ni ska vara med er. Är det tråkigt där kanske? Måste vara här
och skita ner med mer trams?