Citat:
Ursprungligen postat av
clutchshooter
Jag tycker att läkaren kunde ha specificerat när han gjorde sista undersökningen, men jag har svårt att tro att Trump inte går på 1-3 undersökningar per år hos sin läkare.
Jag behöver inte ljuga i mina inlägg, så man kan fråga sig vem som är betahane... Du borde ifrågasätta cirkusen runt din kandidat, den är tusen gånger värre och det är ett under att hon inte sitter i fängelse.
Du tycker det för att du inte vill tro att det finns idioter i hans närhet, kolla upp läkaren så kommer du att se att han inte är rätt typ av läkare för att få göra sina uttalanden och hans uttalande är även ifrågasatt av flera olika läkare som inte menar att han nödvändigtvis ljuger om Trumps hälsa men menar att läkaren behöver bli undersökt.
Jag har ingen kandidat för jag är inte en amerikansk medborgare och därmed saknar rätten att rösta i det amerikanska valet, världen är inte svart och vit, av och på i den verkliga världen och vi är flera Trump kritiker i tråden som tyvärr tvingas tjata om att vi inte tycker om någon av kandidaterna.