2016-08-30, 13:56
Medlem
Sägs att Valmir Berisha vill till MFF, lär väl knappast platsa där? Känns som ett bättre alternativ att gå till en bottenklubb som Dif, Bajen eller Hif så han får lite mer speltid! Hade varit ganska intressant att se Jordan och Berisha ihop (finns självklart fler bottenklubbar men bra skyltfönster)
Senast redigerad av baa37377 2016-08-30 kl. 13:59.
2016-08-30, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Engvall klar för Bristol:

http://www.gp.se/sport/fotboll/engvall-l%C3%A4mnar-bl%C3%A5vitt-klar-f%C3%B6r-engelsk-klubb-1.3740422

Bra val av Göteborg att sälja Engvall istället för någon av danskarna. Man bör även ha fått helt okej ersättning.
Jaha summa då? Stoke erbjöd väl en gång i tiden 20-25 miljoner?
2016-08-30, 13:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baa37377
Sägs att Valmir Berisha vill till MFF, lär väl knappast platsa där? Känns som ett bättre alternativ att gå till en bottenklubb som Dif, Bajen eller Hif så han får lite mer speltid! Hade varit ganska intressant att se Jordan och Berisha ihop

Klart han vill. Det är väl förståeligt, men lär knappast vara aktuell.

Tror, som jag sagt tidigare, att hamnar i en Hallandsklubb. Alternativt Ängelholm, Öster, Landskrona, Örgryte eller Gais.
2016-08-30, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Klart han vill. Det är väl förståeligt, men lär knappast vara aktuell.

Tror, som jag sagt tidigare, att hamnar i en Hallandsklubb. Alternativt Ängelholm, Öster, Landskrona, Örgryte eller Gais.

Eller Hbk?
2016-08-30, 14:06
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Eller Hbk?

HBK är ju en hallandsklubb...

Det blir intressant att se om vi säljer någon mer än Engvall nu innan fönstret stänger...
2016-08-30, 14:08
Bannlyst
Citat:
Sägs att Valmir Berisha vill till MFF, lär väl knappast platsa där? Känns som ett bättre alternativ att gå till en bottenklubb som Dif, Bajen eller Hif så han får lite mer speltid! Hade varit ganska intressant att se Jordan och Berisha ihop (finns självklart fler bottenklubbar men bra skyltfönster)
Jag vill också till MFF. Men både jag och Valmir vet att vi inte har någon chans så vi kan fortsätta drömma.
2016-08-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
HBK är ju en hallandsklubb...

Det blir intressant att se om vi säljer någon mer än Engvall nu innan fönstret stänger...

Jo jag vet, och ligger bra till att gå upp så vore ett ganska bra val för honom! Vill du ha Engvall såld i detta läget? Potential har han ju men tycker han varit rätt kass i år, trodde faktiskt på ett genombrott och att han skulle hamna utomlands i år för en respektabel summa!
2016-08-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETSTRONG
Jag vill också till MFF. Men både jag och Valmir vet att vi inte har någon chans så vi kan fortsätta drömma.

Jo, vi är 3 stycken då
2016-08-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Nu fanns det ingen utköpsklausul. Att sälja honom utan att det finns något som tvingar fram det blir då ännu mer korkat.

Där är jag enig med dig då man troligtvis kunnat få, om inte mer, så i alla fall lika mycket för honom vid ett senare tillfälle (läs: ej mitt i brinnande guldstrid).

Jag menade mest att det på förhand inte hade varit ren idioti om en utköpsklausul på 3,5 M€ hade tecknats, med tanke på vad det kostade att värva honom och beroende på Vidars förhandlingsläge.
2016-08-30, 14:52
Medlem
MrSkargards avatar
MFF-fansen lever ju uppenbarligen i förnekelse när det påstås att Kjartanssons flytt inte kommer påverka guldfighten. Jeremejeff är inte i närheten av hans nivå, Rosenberg har typ gjort 4 mål den här säsongen, Berget är inte en optimal anfallare och Bergqvist är ung och oerfaren.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-08-30 kl. 14:57.
2016-08-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
MFF-fansen lever ju uppenbarligen i förnekelse när det påstås att Kjartanssons flytt inte kommer påverkar guldfighten. Jeremejeff är inte i närheten av hans nivå, Rosenberg har typ gjort 4 mål den här säsongen, Berget är inte en optimal anfallare och Bergqvist är ung och oerfaren.

Är förvisso inte MFF-fan men vem av deras fans har påstått det?
2016-08-30, 15:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Är förvisso inte MFF-fan men vem av deras fans har påstått det?

Läste diverse inlägg på deras Svenskafans-forum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in