2016-08-28, 01:04
Medlem
nebuts avatar
Hej FB! Åh, kära anonyma Flashback.

Jag har ett litet dilemma som jag behöver tips och råd för. Det är såhär, att jag skriver väldigt mycket egna texter och målar rätt mycket. Jag vill dela med mig av allt detta jag skapar via internet.

Men....

Jag vill inte att det ska kopplas till min riktiga identitet alls. Vissa texter jag skriver är rätt personliga, men jag vill ändå kunna dela med mig av dem för att inspirera.

Hur ska jag ta mig tillväga?
Vad är de bästa sociala medierna att dela med sig av just korta texter, och bilder?
Instagram är ju kopplat till Facebook och jag vill inte att det ska associeras med mig alls?

Samt, hur gör jag för att faktiskt få "publik" eller läsare till det jag skapar, utan att ta hjälp utav vänner och familj?

Alla tips är bra tips... Hjälp...
Citera
2016-08-28, 01:27
Bannlyst
Du kan skicka dina verk till mig så publicerar jag dom!

Citera
2016-08-28, 05:14
Medlem
Men alltså

Skaffa ny mail och skaffa insta konto på den så är du 1000% anonym
Citera
2016-08-28, 11:34
Medlem
Det borde finnas många sidor där du kan skicka in egna texter, så med en anonym mail eller ett alias mail borde det lösa problemet. JAg vet inte vilken sida som får mest spridning, vill du göra det här på flashback så kan du skriva här

(FB) Egna texter (Noveller och lyrik)
Citera
2016-08-28, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
Men alltså

Skaffa ny mail och skaffa insta konto på den så är du 1000% anonym
Detta.

Vad är problemet?
Citera
2016-09-14, 11:05
Bannlyst
som andra sagt, skaffa mail och koppla den till instan ist
Citera
2016-11-23, 21:56
Medlem
Kingahzs avatar
Instagram måste inte kopplas till facebook. Annars skapa en blogg men är lättare att få uppmärksamhet på instagram. Om du är intresserad så har jag ett botnät på instagram med ca 150k klienter om du vill ha uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in