Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
It ain't over till the fat lady sings!
Och jag verkar för tillfället vara tämligen ensam i tråden, om att vara sansad nog att hålla öppet för att utfallet kan gå åt båda hållen (se min signatur).
Jag vill dessutom tillägga att ingenting är "över", ens i den mest negativa tolkningen av veckans händelser. Trump lär fortfarande vinna valet. Det är vad jag tror, och jag har satsat pengar på det. Och han kommer att fortsätta att vara kompis med Putin, och på så sätt undvika det tredje världskriget. Och eftersom jag tillhör den typen av "högerextremister" som inte gillar världskrig så är jag förstås glad över det.
Fast man har förstås blivit mer vaksam nu när Trump förefaller kunna flipp-floppa om precis vad som helst, precis när som helst. Utom muren såklart. Det enda som är
helt säkert är att han kommer att bygga en stor fet mur.
PS. Fast på Greg Gutfeld (Fox News) så gör de just nu narr av Trump. Visar klippen från Hannity och sen Anderson Cooper och kallar flipp-floppandet för
The Art of the Deal. Sen jämförs han med en bilhandlare, som går ut med ett pris på $75.000 och sen ska man förhandla ner till det riktiga priset, och då kan muren bli en hinderbana.