2016-08-21, 12:38
Medlem
Ålder: 25

Vikt: 80 prick

Längd: Ca. 180

Uppskattad BF%: Synliga rutor i rätt ljus

Medicinska problem: Inga

Styrkestats, bänk, böj och mark: Har inga 1RM i dessa. Fokuserar på muskelkontakt.

Nuvarande kostupplägg: Legat på ca 3000kcal (200g protein)under sommaren vilket för mig varken är under/överskott.
Kommer nu lägga mig på ett överskott ca. 3500kcal.
Protein:180g
kolhydrater:522g
Fett:78g

Alternativt:
Protein: 258g
kolhydrat: 440g
fett:78

Kör IIFYM de dagar matlusten inte finns på plats för "clean food", Funkat väldigt bra för mig i bulk samt diet.

Träningserfarenhet: 1års slarv, 5år seriöst.

Tidigare kurer: 1 stick Testo e (Skriver längre ner ang. detta.)

Eget förslag till kur: Redan påbörjad (dag 3) 50/50 Oralturinabol.

Eget förslag till PCT: Kör en traditionell nolva 4v efter sista kapseln. v1-2. 40mg sedan 20mg.
Förslag??

Mål med kuren: Målet med Kuren är att ta mig steget längre, har kört fast senaste året.

Kommer uppdatera väldigt ofta i denna rapport.

Mitt mående
ökningar. styrka-mått
bieffekter osv.

Hoppas detta är intressant för någon, hittar väldigt få OT rapporter som levt fullt ut. oftast dör dom bara efter några dagar.

Angående mitt Testo stick. Fick tag på några vialer PMs testo E för något år sedan.
Läste mycket kring märket och många snackade bra om testot medans andra sågade det pga. brutal PIP.
Fjantar tänkte jag, viking som man är borde väl klara av lite pip.
Bestämde mig en kväll för att sticka i låret för första gången. Min vikingattityd försvann rätt fort, trotts att jag var expert på detta genom att studera youtube-klipp där folk förklarar hur allt går till.
Satt där helt nerbryten på toagolvet med sprutan i handen och skakade, efter många minuter sa jag "fuck it" och stack mig i låret. Hela benmuskeln hoppade till då jag träffade en nerv, fick sån panik, skjöt i mig oljan fort som fan, och ut med sprutan.
Dagen efter var mitt ben helt förstört, ungefär som att man dragit ut kontakten till muskeln. Helt död. Cirka 1vecka senare var allt över och jag kastade vialerna fort, ville inte ha något med det att göra.

Detta år:

Fick tag i testo igen, ett märke som bara fått bra omdömen.
Kortfattat: När jag skulle sticka med detta dök de gamla minnena upp, och jag vågade verkligen inte sticka, Så jag valde OT som första kur.
(Lång historia, ber om ursäkt

Ber om ursäkt för eventuella särskrivingar/felstavningar.
Citera
2016-08-21, 13:10
Medlem
Foyles avatar
Få se om denna överlever lite längre då

Hur som helst, lite intresserad av märket på OT

Mvh
Citera
2016-08-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foyle
Få se om denna överlever lite längre då

Hur som helst, lite intresserad av märket på OT

Mvh
Förhoppningsvis längre än några dagar
OT från leffelab
mvh
Citera
2016-08-21, 13:31
Medlem
Foyles avatar
Den som lever får se

Leffe labs! det blir intressant ...

Har inte sett ngn review av hans Ot eller Anavar

Mycket pump och läskiga brakskitar väntar dig

Mvh
Citera
2016-08-21, 16:10
Medlem
Första uppdateringen

Dag 1-3:

Inget nytt har skett under de första dagarna, kanske lite varmare i kroppen.
Förväntar mig inte heller något då OT inte kickar så tidigt efter vad jag läst/hört.

Min plan var att köra 50mg uppdelat till 25+25 per dag men fick tag på 50mg kapslar så allt intas på samma gång.

Behöver lite tips kring detta, När är smartast att inta det? Till frukost eller innan träning.. förslag?
Citera
2016-08-21, 16:12
Avslutad
Det spelar ingen roll viktigaste är att du fyller på samma dos varje dygn för att upprätthålla jämna nivåer.
Citera
2016-08-24, 15:06
Medlem
Uppdatering. Dag 6/50. OT 50mg/ed - leffelabs

Bieffekter: Inga synliga mer än att jag svettas mer i vardagen.
Haft pyttelite känningar i titsen, förmodligen inbillning,haha

Positiva effekter:
  • ökad välmående
  • ökad sexlust

Styrkan och pumpen väntar jag fortfarande på. Inga märkvärdiga ökningar. Snaaart så
Senast redigerad av redredbull 2016-08-24 kl. 15:12.
Citera
2016-08-27, 20:52
Medlem
Uppdatering Dag 9/50

Negativa effekter:
  • Svettningar*
  • Kulorna verkar ha blivit något mjukare

* Svettningarna är väl inte något så negativt egentligen på Gym och fritiden, däremot på jobbet. Måste bära en viss typ av skjorta och färg som inte går så bra ihop med en svettig rygg. Nån som har nå tips hur man kan lindra detta om det ens går ha-ha

Positiva effekter:
  • Ökat tryck överallt. Även innan träningen.
  • +1kg kroppsvikt. (Vätska förmodligen)
  • Synligare Blodådror (enligt bruden)

Inga stora förändringar än, Uthålligheten på gymmet har däremot blivit bättre.

När brukar OT "kicka"? Hört rätt blandat, 10 dagar ända upp till 3veckor, Kanske är inviduellt.

Trevlig Lördag på er! mvh
Citera
2016-08-27, 21:06
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redredbull
Uppdatering Dag 9/50

Negativa effekter:
  • Svettningar*
  • Kulorna verkar ha blivit något mjukare

* Svettningarna är väl inte något så negativt egentligen på Gym och fritiden, däremot på jobbet. Måste bära en viss typ av skjorta och färg som inte går så bra ihop med en svettig rygg. Nån som har nå tips hur man kan lindra detta om det ens går ha-ha

Positiva effekter:
  • Ökat tryck överallt. Även innan träningen.
  • +1kg kroppsvikt. (Vätska förmodligen)
  • Synligare Blodådror (enligt bruden)

Inga stora förändringar än, Uthålligheten på gymmet har däremot blivit bättre.

När brukar OT "kicka"? Hört rätt blandat, 10 dagar ända upp till 3veckor, Kanske är inviduellt.

Trevlig Lördag på er! mvh

Du har fått synligare ådror, ökat 1kg i vikt och får bättre tryck, anser du inte att det redan börjat "kicka"?
Citera
2016-08-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Du har fått synligare ådror, ökat 1kg i vikt och får bättre tryck, anser du inte att det redan börjat "kicka"?
Jo absolut har något börjat hända, vilket mycket väl kan vara OTn eller också bara mitt ökade kolhydratsintag. Det jag syftade på med "kicka" var just den berömda OT pumpen. Läst lite om folk som får såna pump att det inte klarar av att träna axlar t.ex. Är nog bara lite otålig
mvh
Citera
2016-08-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redredbull
Jo absolut har något börjat hända, vilket mycket väl kan vara OTn eller också bara mitt ökade kolhydratsintag. Det jag syftade på med "kicka" var just den berömda OT pumpen. Läst lite om folk som får såna pump att det inte klarar av att träna axlar t.ex. Är nog bara lite otålig
mvh

Nu är jag ruskigt oerfaren men för mig startade stora pumpkänslan efter ca 10 dar, har jag för mig. Det fanns ingen som helst tvekan kring när OT:t kickade igång. O då körde jag på 30 mg. Har en rapport på det hela. Körde den från april o 50 dar framåt. Jag bör ha gjort en notering på det hela.

Men låter som der håller på att dra igång hos dig nu.

Edit: följer för övrigt din rapport. Ser fram emot fortsättningen . Men hett tips: om de "gamla" rävarna ger tips; lyssna.
Senast redigerad av Tikkie 2016-08-27 kl. 21:56.
Citera
2016-08-27, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tikkie
Nu är jag ruskigt oerfaren men för mig startade stora pumpkänslan efter ca 10 dar, har jag för mig. Det fanns ingen som helst tvekan kring när OT:t kickade igång. O då körde jag på 30 mg. Har en rapport på det hela. Körde den från april o 50 dar framåt. Jag bör ha gjort en notering på det hela.

Men låter som der håller på att dra igång hos dig nu.

Edit: följer för övrigt din rapport. Ser fram emot fortsättningen . Men hett tips: om de "gamla" rävarna ger tips; lyssna.
Tack, Ska kika in din rapport.
Kul att du följer!
mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in