2016-08-27, 16:45
Medlem
birk69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birk69
http://www.svd.se/make-anhallen-for-mord-i-gustavsberg - 65-årsåldern, då blev det tydligt vem det gällde.
Doh! 1 sept 2009.
Citera
2016-08-27, 18:12
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
http://www.svd.se/make-anhallen-for-mord-i-gustavsberg - 65-årsåldern, då blev det tydligt vem det gällde.
Citat:
Doh! 1 sept 2009.
Du är uppenbarligen inte en person av det lite tydligare slaget? Förmodar att du kanske är förtjust i charader?
Doh! So what? Ahaa!

Edit: Nu förstår jag vad den nyregistrerade Birk69 menade. Han har länkat till en artikel om ett mord i Gustavsberg som inträffade 2009.
Senast redigerad av LeBronThurman 2016-08-27 kl. 19:02.
Citera
2016-08-27, 18:36
Medlem
Milla1s avatar
Hon blev mördad hos en granne
Citera
2016-08-27, 18:38
Medlem
Tror ni båda behöver förtydliga er.. Dom rykten JAG hört säger M*a och P*ter, det stämmer dock inte med åldrar och skrivna på adressen.. Enligt samma rykten ska det vara P*ter som ska bo där, och då stämmer varken ålder eller civilstånd..
Citera
2016-08-27, 18:47
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Den som har skrivit M*a i den blurrade bilden från fb kan också ha menat Maja (det bor en Maja i 7:an).
Har sett att en del blurrar namn så, bara den första och sista bokstaven synliga..

Ok det är inte Maja heller, hon är 77 år.

"I bostaden påträffades en avliden kvinna i 40-årsåldern. En man i 60-årsåldern är anhållen och delgiven misstanke om mord."

http://m.nvp.se/Varmdo/Varmdo/kvinna-i-gustavsberg-misstanks-ha-mordats/
Citera
2016-08-27, 18:52
Medlem
Okej, då skulle det kanske vara P*ter och F*a/M*a då..
Citera
2016-08-27, 20:32
Medlem
Milla1s avatar
Peter och Mia Bode ihop med en tredje person fast det är inte Peter som är mördaren
Citera
2016-08-27, 20:55
Medlem
Är M*a 36 bast och skulle ha fyllt 37 nu i höst? Hörde nyss att det visst är P*ter och att B*sse och en till snubbe som kom över för att P*ter stått på balkongen och skrikit att hon var död och att han sedan bett hennes pojkvän om ursäkt innan han transporterades bort av polis.. Vet inte vilken koll DU har Milla, men PM:a gärna mig så kan vi byta info..
Citera
2016-08-27, 21:05
Medlem
vargaretass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milla1
Peter och Mia Bode ihop med en tredje person fast det är inte Peter som är mördaren

Alltså om jag fattar rätt, så bor det tre personer i lägenheten. Och du skrev att hon togs av daga inne hos grannen. Då undrar jag om hon gick in själv till grannen och p*ter *=e och den andra inneboende personen var de två vittnen som blev inplockade till polisen????
Citera
2016-08-27, 21:24
Medlem
Loquitas avatar
Vem är Kenneth?

http://www.ladda-upp.se/bilder/zoeilkcnehioq/

(Kommentarer från samma inlägg som tidigare)
Citera
2016-08-27, 21:54
Medlem
Milla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holycow
Är M*a 36 bast och skulle ha fyllt 37 nu i höst? Hörde nyss att det visst är P*ter och att B*sse och en till snubbe som kom över för att P*ter stått på balkongen och skrikit att hon var död och att han sedan bett hennes pojkvän om ursäkt innan han transporterades bort av polis.. Vet inte vilken koll DU har Milla, men PM:a gärna mig så kan vi byta info..

Jag känner båda två lite ytligt för vi har umgåtts i samma bekantskapskretsar på den tiden som jag bodde i Gustavsberg så jag har fått min info från en kille som känner båda rätt så bra
Citera
2016-08-27, 22:01
Medlem
Milla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargaretas
Alltså om jag fattar rätt, så bor det tre personer i lägenheten. Och du skrev att hon togs av daga inne hos grannen. Då undrar jag om hon gick in själv till grannen och p*ter *=e och den andra inneboende personen var de två vittnen som blev inplockade till polisen????

Det var M,P och en till person som bodde i samma lägenhet. Vad jag har hört så var hon på fest hos grannen så hon borde ha gått in dit självmant, Jag vet inte vilka som blev inplockade på förhör men jag kan luska lite i det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in