Citat:
Ursprungligen postat av
Radiopsykologen
Precis, det handlar ju om vad man förväntat sig.
Personligen nöjer jag mig med muren, brutet PK-narrativ, gangmembers och kriminella ut direkt och ett rejält försvagat establishment.
Jag nöjer mig faktiskt egentligen bara med att skutan får en ny kurs.
Alternativet är 'The Devil' så det är inte så mycket att fundera på.
Sedan kan man förstås välja att bara fokusera på det negativa hela tiden, men det skadar ju framförallt en själv.
Trumpanhängare (och fd) är absolut ingen homogen grupp, som populist och motpol till rådande världsordning dras diverse löst folk till hans stöd, säkert även personer med ljusskygghet men även sådana med romantiska tempelriddardrömmar.......
Hurvida han skall utvisa hårt, mjukt eller tom ibland se mellan fingrarna är ingen stor fråga för mig.
Skulle nog reagera som SmokeyN om det kom fram att han var styrd av Wallstreet och Washingtoneliten tvärt mot vad han sagt, då kan man tala om flipp-flopp.
Nya handelsavtal, dvs stör NWO så Soros o Co får lite dålig nattsömn, law and order, se över USAs roll i världspolitiken och förändra NATO eller ersätt det med nåt annat är frågor jag hoppas han håller fast vid, muren, tja... huvudsaken är bättre, hårdare gränskontroll! America first!
lägger till:
You can't always get what you want
You can't always get what you want
But if you try sometimes well you might find
You get what you need