2016-08-26, 19:24
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Hänger inte med i tråden alls nu. Detta skall alltså hänt i Kvänjarp, av en svensk herre?
Läs mitt inlägg #173
Citera
2016-08-26, 19:25
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Aha Vivianns Fyndbod?? Nä för fan. Icke sa nicke, absolut inte samma.
Ok, det ryktet går iaf i Ljungby...
Stryk gärna namnet om det nu inte har med tråden att göra, det var därför jag inte skrev ut det....om jag hade fel.
Citera
2016-08-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Läs mitt inlägg #173

Tack. Känner tyvärr(?) inte igen gubben, & jag är ofta i Ljungby.
Citera
2016-08-26, 20:43
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Du har inte förstått att tidelag just har blivit olagligt igen? Hur är det med läsförståelsen?

Jag vet att tidelag är olagligt. Det var mer det moraliska förfallet jag anspelade på där diverse perverterade läggningar normaliseras allt eftersom. Det var lite ironiskt menat men vad jag avsåg var något i stil med att om 50 år kanske det har tillkommit några bokstäver till i HBTQ-alfabetet, Pridetågen fylls med hästknullare som protesterar mot att de är en förtryckt minoritet osv.
Citera
2016-08-26, 21:22
Medlem
Var det ett sto eller en hingst? En viss skillnad.
Citera
2016-08-26, 21:37
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Var det ett sto eller en hingst? En viss skillnad.
Från artikeln som länkas i trådstarten: "Han hade tidelag med ett sto, det var helt förfärligt att se"

Att sätta på en hingst är nog svårare, de är ju inte vana vid att få saker instoppade bakifrån och jag skulle tro att de flesta "pallkarlar" ändå är mest intresserade av hondjur. Om någon här har empiriskt underlag för motsatsen så vill jag nog helst inte veta...
Citera
2016-08-26, 22:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Från artikeln som länkas i trådstarten: "Han hade tidelag med ett sto, det var helt förfärligt att se"

Att sätta på en hingst är nog svårare, de är ju inte vana vid att få saker instoppade bakifrån och jag skulle tro att de flesta "pallkarlar" ändå är mest intresserade av hondjur. Om någon här har empiriskt underlag för motsatsen så vill jag nog helst inte veta...

Ja jo att nu se en vad de nu har hingstar en 50 cm dolme eller något liknande gör det väl mindre sexuellt då för nu 99% av de möjliga GM som likt resten av fler är hetero att ge sig på någon av dessa. Så då blir det ston.

Förr i tiden hade detta beteende dödsstraff i straffskalan så det är ju inget nytt direkt. Förr var det då mest dödsstraff på kyrkliga grunder att detta var en synd numera är det väl då mest straff för att det är djurplågeri. Du får döda och äta fåret typ men fan mig inte knulla det... Så visst där lever väl då fortsatt detta med synd och ett brott mot den kristna läran kvar. Även om nu det ursäktas med detta nya djurplågeri.
Senast redigerad av Zaedrews 2016-08-26 kl. 22:18.
Citera
2016-08-26, 22:54
Medlem
Sqrbankens avatar
Hästviskare i all ära, men knullar vederbörande en Polle finns egentligen inget annat att göra än att stänga in denne på en sluten psykiatrisk avdelning.

Men vad vet jag.
Citera
2016-08-27, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja jo det är intressant. Folk bryr sig om djur medans de förmodligen tuggar i sig djur. Just detta i sig är väl bland det minsta man komma kring djurplågeri också. Som sagts en häst känner liksom inget för pålen är för liten... Med detta sagt visst det är sjukt och inget vi ska tolerera som en kristen nation men lite nivå på det hela får man baske mig ha... De som nu skär hästar och håller på är liksom klasser värre.

Helt rätt och veterinären kör ju upp hela armen i organet, borde inte det vara traumatiskt också, för en häst känner ju inte till skillnaden mellan veterinär och man.
Citera
2016-08-27, 01:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskinkaffe
Helt rätt och veterinären kör ju upp hela armen i organet, borde inte det vara traumatiskt också, för en häst känner ju inte till skillnaden mellan veterinär och man.

Jo och sedan om man nu ska köra med samma sak som gäller människor dvs att djur kan bli våldtagna. Besök ett ställe som gör mat till typ McDonalds... Morsor med barn som föses in in i rena slaktindustrier där mor får se son eller dotter slaktad först sedan är det hennes tur att bli mat... Detta med att föra mänskliga känslor in på djur är liksom hyckleri så länge nu vi faktiskt gillar och äter kött. Utöver det också men vissa vill nu känna sig goda och tar den lilla kampen som det här. Människor är människor djur är djur men vi ska inte plåga dom såklart.
Citera
2016-08-27, 09:03
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo och sedan om man nu ska köra med samma sak som gäller människor dvs att djur kan bli våldtagna. Besök ett ställe som gör mat till typ McDonalds... Morsor med barn som föses in in i rena slaktindustrier där mor får se son eller dotter slaktad först sedan är det hennes tur att bli mat... Detta med att föra mänskliga känslor in på djur är liksom hyckleri så länge nu vi faktiskt gillar och äter kött. Utöver det också men vissa vill nu känna sig goda och tar den lilla kampen som det här. Människor är människor djur är djur men vi ska inte plåga dom såklart.

Vad jag förstår så blev väl inte stoet plågat? Om stoet hade känt obehag så hade väl det sparkat och dragit från pensionären, eller hur? Det talas ju inte om att stoet var bundet eller så i kvinnans berättelse.

Vad jag förstår så var det ägaren som blev plågad vid ansynen av tidelaget. Kanske blev ägarinnan plågad över att se att stoet njöt av händelsen ?
Citera
2016-08-27, 09:24
Medlem
r_o_ns avatar
Det jag skrev tidigare är bekräftat av många lokala källor.
Detta är gärningsmannen: *rne *ssar K*rlsson som bor i Ljungby tätort.
Googla

*=a
Senast redigerad av r_o_n 2016-08-27 kl. 09:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in