2016-08-25, 19:27
Bannlyst
Ksalol slår all alpra inklusive Upjohn ,frontin Orion canox mm
2016-08-25, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aderenalin

Håller med, ksalol är underbart!
2016-08-25, 19:41
Medlem
Thirls avatar
Ang. just vägning av preparat så blir det svårt med tanke på att man inte vet exakt hur mycket hjälpmedel eller fyllningsmedel som finns i tabletterna.

Men, eftersom jag tar upp ämnet - är det någon som har tagit sönder de 2 mg kapslar som finns ute nu för att väga pulvret? Det vore intressant att veta vad som finns i.
2016-08-25, 21:47
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Japp. Det räckte med en blå 1mg för min polare, vi rökte en gås sen log han och sa han "fan så här kommer inte jag ihåg att det var". Tog bussen hem och fick ett konstigt samtal från han. Hur som helst så slutade hans kväll med bira och total minneslucka och ett uppvaknande hemma hos en arbetskollega.

Slutsats: potent Alpra
2016-08-25, 22:41
Medlem
jerran777s avatar
Citat:

Alltså, det är ju som så att alla tabletter, enligt många, som innehåller 1mg alprazolam borde ge samma effekt men gör de facto det inte. Inklusive mig själv.

Men när det kommer till Pfizer´s "Upjohn 90" eller deras "U94;or" så märker jag minsann ingen skillnad åt det negativa hållet jämfört med t.ex Ksalol.

Frontin är också bra precis som Ksalol. Tycker Frontin slår bra men att de har en annan "baksmälla" än de övriga.

Finns många som gått på Hoffman la Roche's Valium och som tvingats byta till generiska konkurrentbolag. Detta då Roche inte längre finner lönsamhet i deras benso-sortiment då så många andra bolag poppat upp och tillverkar generiska. Så de fasar ut det f.n. och har gjort ett tag.
Detta har resulterat i att många reagerat starkt då de upplever en enorm skillnad när de tvingats byta (de som gått på t.ex. Valium i många år).
Senast redigerad av jerran777 2016-08-25 kl. 22:43.
2016-08-25, 22:45
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thirl
Ang. just vägning av preparat så blir det svårt med tanke på att man inte vet exakt hur mycket hjälpmedel eller fyllningsmedel som finns i tabletterna.

Men, eftersom jag tar upp ämnet - är det någon som har tagit sönder de 2 mg kapslar som finns ute nu för att väga pulvret? Det vore intressant att veta vad som finns i.

Jo, det hade varit nåt. Men då måste nog någon som håller på med CS köpa några för det är väl bara de som innehar känsliga mg-vågar generellt.
2016-08-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Alltså, det är ju som så att alla tabletter, enligt många, som innehåller 1mg alprazolam borde ge samma effekt men gör de facto det inte. Inklusive mig själv.

Men när det kommer till Pfizer´s "Upjohn 90" eller deras "U94;or" så märker jag minsann ingen skillnad åt det negativa hållet jämfört med t.ex Ksalol.

Frontin är också bra precis som Ksalol. Tycker Frontin slår bra men att de har en annan "baksmälla" än de övriga.

Finns många som gått på Hoffman la Roche's Valium och som tvingats byta till generiska konkurrentbolag. Detta då Roche inte längre finner lönsamhet i deras benso-sortiment då så många andra bolag poppat upp och tillverkar generiska. Så de fasar ut det f.n. och har gjort ett tag.
Detta har resulterat i att många reagerat starkt då de upplever en enorm skillnad när de tvingats byta (de som gått på t.ex. Valium i många år).

dom där vita ovala som det stog "X2" på några år sen var ju seriöst BRA, heheh . Där gjorde man bort sig.
2016-08-25, 23:18
Medlem
Harbards avatar
Ni säger att de små blå Ksalol är bra, jag måste ha fått dåliga piller helt enkelt, därav slår bensidinen på hårdare än ksalolen för mig. Skulle vilja testa en redig Ksalol 1mg och se om det blir annorlunda men nu verkar det florera massa fejk

Nåväl
2016-08-25, 23:24
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Ni säger att de små blå Ksalol är bra, jag måste ha fått dåliga piller helt enkelt, därav slår bensidinen på hårdare än ksalolen för mig. Skulle vilja testa en redig Ksalol 1mg och se om det blir annorlunda men nu verkar det florera massa fejk

Nåväl

Beställ från nätet då? Gå in i drogshops-tråden under bensodiazepiner och finn det du söker min vän.
2016-08-25, 23:31
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
dom där vita ovala som det stog "X2" på några år sen var ju seriöst BRA, heheh . Där gjorde man bort sig.

Kom någon någonsin på vad de hette eller det var bara nåt generiskt kinagrejs som innehöll 2mg?
2016-08-26, 07:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Håller med! Ksalol är utan tvekan den bästa Alprazolam jag provat. Snabbt påslag! och fräna tabletter
Älskar dom!
2016-08-26, 11:48
Medlem
Thirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Jo, det hade varit nåt. Men då måste nog någon som håller på med CS köpa några för det är väl bara de som innehar känsliga mg-vågar generellt.

Ja, dessvärre. Jag är inte riktigt så tjenis med mina biomedicinkompisar att jag kan be dem testa dem åt mig tyvärr..

Citat:
Ursprungligen postat av Harbard

Nåväl

Det kan mycket väl vara så att du fått en dålig batch Ksalol, även om jag själv inte varit med om det i den omfattningen - vissa har verkat något sämre.

Hur menar du att Bensedine slår hårdare och i vilket syfte tar du dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in