Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Eftersom du visar långt gångna symtomer på Utbrändhet ska jag ta svaret en gång till:
1160 * 0.5 = €580 för det tillkommer €30 för frakten.
Delar vi 580/1160 = så får vi €0.47
Spelar ingen roll om Onecoinen är €6.95 eller nåt annat, priset på "Paddorna" baserades utifrån vad startvärdet på Onecoinen var september 2014, dvs €0.5.
Blockkedjan visas endast för medlemmar inne på sitt konto. Varför? Jo Onecoin är inte ännu ute på börsmarkanden, så alla transaktioner görs mellan medlemmarna i Onecoin.
FEL! Observera nu att du fortfarande INTE har besvarat frågan!
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-charging-7236-eur-for-a-550-eur-tablet/
Du kan ALDRIG bakdatera en valutakurs "för att det passar dig".
Försäljningen av tablets , mot betalning i Onecoins , kom igång slutet av Maj / Början av Juni...
2016
Detta innebär att du INTE kan ta hänsyn till en valutakurs från 2014.
Eller går du in på Forex och säger...
"Hej - Jag skall växla Kronor till Dollar , men det är växelkursen från 1962 som skall gälla , för det var då jag växlade mina Dollar till kronor..."
Om du inte kan visa blockkedjan så finns det ingen blockkedja.
Och för att Onecoin inte är på börsmarknaden? Är du totalt tom i bollen?
Du är uppenbarligen medlem - då kan du visa blockkedjan - gör du inte det så är det konstaterat att det inte finns någon.
Så , då ställer vi frågorna IGEN!
1) Varför hade Onecoin växelkursen när dom internt skulle sälja "Paddorna" på0,47 Onecoin och inte 6.2 som den "officiella kursen" (xcoin) angav?
2) Visa att Onecoin har en blockkedja! (Observera att jag kan skärmdumpa Bitcoin , Ethereum , Litecoin etc. och deras blockkedja utan att vara "medlem")