2016-08-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Att öppna upp ett "ROOKIE PACKAGE" är helt gratis, vilket gör att även om du är i fel träd så kan jag föra över Onecoins till ditt nyöppnade "ROOKIE PACKAGE" konto.

Inget är omöjligt i Onecoin, det finns lösningar på ALLT!

Går man i "Bräschen" för ett nytänk får man ta att man blir kallad Klappmongo, Idiot, Mupp......mm.
Men ingen fara, snart åker jag till TH och träffar likasinnade.

Om nu inget är omöjligt för Onecoin, varför är du här inne på tråden och försöker locka in fler i pyramiden? Det måste ju vara det sämsta stället att ragga nya idioter.
Folk som läser denna tråden vet ju att det är en scam, förutom du och några av dina kompisar.
En så fantastisk sak som Onecoin borde väl inte behöva ha sina hjärndöda medlemmar raggandes på ett forum efter fler idioter?

"det finns lösningar på allt" hur kan du påstå det? Har allt gått igenom som Onecoin lovat hittils?

Du är så enormt korkad så det finns inga ord att beskriva det.
Citera
2016-08-24, 21:03
Medlem
Citat:
Eftersom du visar långt gångna symtomer på Utbrändhet ska jag ta svaret en gång till:
1160 * 0.5 = €580 för det tillkommer €30 för frakten.
Delar vi 580/1160 = så får vi €0.47
Spelar ingen roll om Onecoinen är €6.95 eller nåt annat, priset på "Paddorna" baserades utifrån vad startvärdet på Onecoinen var september 2014, dvs €0.5.

Blockkedjan visas endast för medlemmar inne på sitt konto. Varför? Jo Onecoin är inte ännu ute på börsmarkanden, så alla transaktioner görs mellan medlemmarna i Onecoin.

FEL! Observera nu att du fortfarande INTE har besvarat frågan!

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-charging-7236-eur-for-a-550-eur-tablet/

Du kan ALDRIG bakdatera en valutakurs "för att det passar dig".

Försäljningen av tablets , mot betalning i Onecoins , kom igång slutet av Maj / Början av Juni...
2016

Detta innebär att du INTE kan ta hänsyn till en valutakurs från 2014.

Eller går du in på Forex och säger...

"Hej - Jag skall växla Kronor till Dollar , men det är växelkursen från 1962 som skall gälla , för det var då jag växlade mina Dollar till kronor..."

Om du inte kan visa blockkedjan så finns det ingen blockkedja.
Och för att Onecoin inte är på börsmarknaden? Är du totalt tom i bollen?
Du är uppenbarligen medlem - då kan du visa blockkedjan - gör du inte det så är det konstaterat att det inte finns någon.

Så , då ställer vi frågorna IGEN!

1) Varför hade Onecoin växelkursen när dom internt skulle sälja "Paddorna" på0,47 Onecoin och inte 6.2 som den "officiella kursen" (xcoin) angav?

2) Visa att Onecoin har en blockkedja! (Observera att jag kan skärmdumpa Bitcoin , Ethereum , Litecoin etc. och deras blockkedja utan att vara "medlem")
Citera
2016-08-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaizerzoze7
Frågan är tydligen ställd på hemsidan så det skall
Bli spännande och se vad handlaren svarar
Frågan på Facebook fick bara privat svar. Är väl inte full fart på mottagandet av OneCoins...

Citat:
Att öppna upp ett "ROOKIE PACKAGE" är helt gratis, vilket gör att även om du är i fel träd så kan jag föra över Onecoins till ditt nyöppnade "ROOKIE PACKAGE" konto.

Inget är omöjligt i Onecoin, det finns lösningar på ALLT!

Går man i "Bräschen" för ett nytänk får man ta att man blir kallad Klappmongo, Idiot, Mupp......mm.
Men ingen fara, snart åker jag till TH och träffar likasinnade.
Fast med rookie-paketet får jag inte ens handla på den "interna marknadsplatsen".

Tills du visar att det går att skicka Coins utanför upline/downline betraktar jag det som en okunskap eller lögn från din sida.

BitCoin var nytänk. OneCoin är bara en kopia. I bästa fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Jag bjuder en ACO-Kola för dina Onecoins.

Någon som bjuder över?
Vilken smak?
Citera
2016-08-24, 21:17
Medlem
Citat:
Eftersom du visar långt gångna symtomer på Utbrändhet ska jag ta svaret en gång till:
1160 * 0.5 = €580 för det tillkommer €30 för frakten.
Delar vi 580/1160 = så får vi €0.47
Spelar ingen roll om Onecoinen är €6.95 eller nåt annat, priset på "Paddorna" baserades utifrån vad startvärdet på Onecoinen var september 2014, dvs €0.5.

Blockkedjan visas endast för medlemmar inne på sitt konto. Varför? Jo Onecoin är inte ännu ute på börsmarkanden, så alla transaktioner görs mellan medlemmarna i Onecoin.
--- Men det kommer SSSNNNNAAAARRRRRTTTTT"----
Idiot! Det är irrelevant vad kursen var ett halvår innan!

Antingen gäller värdet enligt xcoinx eller inte. OneCoin själva visar gång på gång att värdet enligt xcoinx bara är en fantasi.

Varför kan man inte visa blockkedjan publikt? Jag har två gissningar. Den ena är att det inte finns någon blockkedja. Den andra får du gärna klura ut om du kan. (Men jag är skeptisk till att du klarar det.)
Citera
2016-08-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Om nu inget är omöjligt för Onecoin, varför är du här inne på tråden och försöker locka in fler i pyramiden? Det måste ju vara det sämsta stället att ragga nya idioter.
Folk som läser denna tråden vet ju att det är en scam, förutom du och några av dina kompisar.
En så fantastisk sak som Onecoin borde väl inte behöva ha sina hjärndöda medlemmar raggandes på ett forum efter fler idioter?

"det finns lösningar på allt" hur kan du påstå det? Har allt gått igenom som Onecoin lovat hittils?

Du är så enormt korkad så det finns inga ord att beskriva det.
Som sagt var.......Går man i "Bräschen" för ett nytänk får man ta att man blir kallad Klappmongo, Idiot, Mupp......mm.....historiskt sett finns det många som fått burit hundhuvudet för att dom har kommit med nåt nytt.

Onecoin har t o m gått bättre än utlovat, tänk bara på t ex de som har Onecoin konton kommer att få den 1/10.....100 % ökning på sina konton, ingen väntetid på fram miningen av Onecoins mm ...mm..mm.

Jag vill bara vara en motpol, sen är det upp till var och en vad de vill tro på.

Men inom ngr år är jag säker på att ni som säger Nej idag kommer att hantera Onecoins, och då kan ni slå er på bröstet och säga att Onecoin har jag vetat om länge..............
Citera
2016-08-24, 21:19
Medlem
Det har ju visats upp något som påståtts vara en blockkedja. Ett problemet med den är att blocken kommer med nästan exakt 10 minuters mellanrum. Ingen som helst variation i tiden det tar att signera. Rent statistiskt tyder det mer på ett excel-ark än en riktig kryptovaluta.
Citera
2016-08-24, 21:24
Medlem
Citat:
Som sagt var.......Går man i "Bräschen" för ett nytänk får man ta att man blir kallad Klappmongo, Idiot, Mupp......mm.....historiskt sett finns det många som fått burit hundhuvudet för att dom har kommit med nåt nytt.

Onecoin har t o m gått bättre än utlovat, tänk bara på t ex de som har Onecoin konton kommer att få den 1/10.....100 % ökning på sina konton, ingen väntetid på fram miningen av Onecoins mm ...mm..mm.

Jag vill bara vara en motpol, sen är det upp till var och en vad de vill tro på.

Men inom ngr år är jag säker på att ni som säger Nej idag kommer att hantera Onecoins, och då kan ni slå er på bröstet och säga att Onecoin har jag vetat om länge..............
Exakt VAD är nytt och banbrytande med OneCoin?
Det finns gott om såväl andra kryptovalutor som ponzi-/pyramidbedrägerier.

HUR kan värdet bara dubbleras utan vidare? Bara om värdet ar en fantasi...
Citera
2016-08-24, 21:30
Medlem
@MlmNeutral

Snart har väl du ett fruset konto också.
Infon som du sprider är inte Ok.
Citera
2016-08-24, 21:31
Medlem
Citat:

Onecoin har ju gått SÄMRE än vad som utlovats...

* i Juni i år när 80% av Onecoins var minade skulle Onecoin gå att handla med hos 100.000 olika affärer m.m.
Resultat = Blev inte så , DET KOMMER SSSSNNNNAAAARRRRTTTTT
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-launch-onelife-pointless-still-no-merchants/

* Onecoins kort utgivare försvann.....
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-lose-credit-card-processing-merchant/

* När Onecoin hävdade samarbete med UnionPay , gick UnionPay ut och officiellt talade om att dom inte hade något som helst samarbete med Onecoin
http://behindmlm.com/companies/onecoin/unionpay-accuse-onecoin-of-being-inconsistent-with-facts/

* Onecoin utreds för bedrägerier och/eller pyramidspel i flertalet länder (Läs: Polisanmälda)
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-under-regulatory-investigation-in-germany/

* Eftersom du inte har din egna plånbok , och du själv inte äger dina Onecoins så är Onecoin inte en kryptovaluta. Mina plånböcker med mina kryptovalutor kommer endast jag åt. Onecoin gör precis vad dom vill...
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-seize-ponzi-points-from-investors-again/

* Dom byter bank så ofta att till och med Hells Angels funderar på att ta efter detta koncept för att lättare kunna tvätta pengar dom också.

Nej - jag ser inte hur "Onecoin växer" när Onecoin visar sig vara en bluff om och om igen...
Och vill man inte läsa behindmlm artiklarna , så finns det referenslänkar på dessa sidor med FAKTA och inte Onecoin bluff..
Citera
2016-08-24, 21:37
Medlem
Alla som vill ha kontaktinfo till Kontorshotellet där Radenkrantz håller OC Info.
Här
https://g.co/kgs/6DX2bZ
Citera
2016-08-24, 21:37
Medlem
Citat:

Grattis ditt klappmongo - du har just bekräftat att Onecoin inte är en kryptovaluta.

"Användarna får coins i utbyte mot att deras dator gör kryptografiska beräkningar, där en förutbestämd algoritm räknar ut så kallade hashsummor.Till en början går detta att göra med en vanlig persondator, men kraven på datorkraft blir hela tiden högre för att antalet coins ska öka i en jämn takt"

"När en nod som valt att bidra med beräkningskraft till nätverket lyckats lösa ett block, det vill säga få ett kandidat-block tillagt i block-kedjan, erhåller den noden en belöning. Det här är det enda sättet att skapa pengar i nätverket."

Du hävdar att det finns en blockkedja - det finns det inte eftersom Ruja kommer att , ur tomma intet , fördubbla antalet coins utan beräkning....
Citera
2016-08-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Jag bjuder en ACO-Kola för dina Onecoins.

Någon som bjuder över?

Var riktat till "whosyourdaddy" som bestämt vill slänga bort sina pengar på Onecoin. Jag tror faktiskt inte jag hade haft mage att sälja mitt konto men tycker det är så intressant att inte en enda inbiten onecoinare som säljer in konceptet till nya och berättar hur stort detta kommer bli är beredd att köpa loss mitt konto. Då ska även tilläggas att jag begärt mellan 1-10% av dess aktuella värde.😄
Att jag blivit blåst på mina pengar har jag accepterat och att ingen vill köpa mina eller andras onecoins förstår jag också 😄.
Men jag tycker en kola var lite väl snålt, du får allt ge mig en hel påse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in