Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Helt rätt, dvs 1160 * 0.5 = €580 för det tillkommer €30 för frakten.
Är det nu som rödluvan blir uppäten av vargen.....?
Någonstans försvann din hjärna...
Vid tidpunkten då Onecoin sålde "paddan" stod kursen på xcoin på c:a 6,2Euro för 1 Onecoin.
Svara då på frågan...
-"Hur kommer det sig att Onecoin tar 1160 Onecoins för en "padda" som kostar 550 Euro?"
M.a.o till en "hitta på kurs" som ligger på 0,47 Onecoins per Euro.
Att hänvisa till "Tidigare kurs" eller "Vissa medlemmar fått gratis Onecoin" är inte ett svar eftersom det är ren skitsnack.
Observera att du själv hävdar att xcoin är den kursen alla skall gå efter
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Isåfall är vi två....
Nej - för jag besvarar dig genom att fortsätta fråga eftersom du ännu inte svarat på frågorna.
Åter igen - Hur kan Onecoin ha en "hitta på kurs" när Onecoin säger att Xcoin är den "officiella" kursen?
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Dessa blir inte långlivade...!
Fel svar (igen!)
Men jag kan svara åt dig.
Så länge som Blockkedjan finns så är Kryptovalutan fortfarande levande.
Vad du missar är att det inte finns någon Blockkedja hos Onecoin
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Ok, den som lever får se.....
Nej - Onecoins accepteras inte i butiker nu (Som du tidigare ljugit om).
Dessutom finns det ingen växelkurs - du har själv sagt att "Xcoin skall användas men man får sätta vilken kurs man vill"
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Inget lätt uppdrag om man är "hjärndöd".....
Visst kan jag det, men OM OCH ENDAST OM du har öppnat ett Onecoin konto först vilket är helt gratis, och fått din KYC godkänd. BC kräver inte KYC.
Och där blev Rödluvan uppäten av vargen igen.....
Öppna ett konto for FREE så ser du blockkedjan.
Du missade tydligen det viktigaste i min text...
En KRYPTOVALUTA ägs av innehavaren av valutan.
Denna valuta sparas i en "plånbok" som ALLA runt om i världen kan sätta in valutan på (Läs Adress - Exempel på detta - piratbuktens Bitcoin = 129TQVAroeehD9fZpzK51NdZGQT4TqifbG)
Jag kan se blockkedjan på valfri kryptovaluta (Om det är en RIKTIG kryptovaluta...)
utan att vara "medlem".
Eftersom INGET av det ovan stämmer in på Onecoin så är det en enkel slutsats...
Onecoin är INTE en Kryptovaluta.
Men nu tar vi frågorna IGEN som du inte kan besvara
1) Varför hade Onecoin växelkursen när dom internt skulle sälja "Paddorna" på0,47 Onecoin och inte 6.2 som den "officiella kursen" (xcoin) angav?
2) Visa att Onecoin har en blockkedja! (Observera att jag kan skärmdumpa Bitcoin , Ethereum , Litecoin etc. och deras blockkedja utan att vara "medlem")