Citat:
Ursprungligen postat av
ablelommahari
Du menar att din idol, pederasten och bajspackaren Löfvén väljer de polls som visar fördel för andra partier? Kom inte med dina bottennapp till argument. Det är bara pundare som argumenterar på så hög nivå. Ni ska du inte tro att jag ger dig några eloger för det är du inte förtjänt av.
Trump, har tillräckligt för att vinna om du inte tror mig kolla Clinton Cash och Clinton's America. Sedan kan du kolla in:
Actions Speak Louder Than Words: The Real Donald Trump
https://www.youtube.com/watch?v=zRogXTFtpUc
Vem vet du kanske lär dig något.
Aldrig ens röstat på S så att Löfven ska vara min idol är något du tagit ur luften, förstår inte varför ni mentala dvärgar gör det. Kan du inte bemöta mitt argument utan att tillskriva mig politiska ställningstaganden?
Vad menar du ens med att Löfven väljer polls? Det både jag och bernad säger är att Trumpsupportrar trodde på pollsen stenhårt (med all rätt) under primärvalet då Trump ledde. Nu när han inte längre gör det så är det fel på pollsen, trots att de kommer ifrån samma institut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aristides
Adressera propert? Tala svenska, tack.
Cruz har inte sagt samma saker som Trump och inte lyckats formulera ett budskap som når ut och vinner gehör hos så många. Där har du skillnaden. Om Trump bara vore en clown, som slentriankritikerna påstår, skulle han inte ens ha vunnit nomineringen, eller över huvud taget kunnat slå sig fram. Det handlar inte bara om skandaler och oförskämdheter. Hans budskap träffar globalisterna i veka livet och får dem att fullständigt tappa fattningen.
Jag förstår att du vill fly ifrån ditt påstående. Du spelar dum och försöker slingra dig. Jag talar - en aning - negativt om Trump och yttrar inte (varken i denna tråd eller FB i övrigt) något positivt om Hillary. Detta har du att gå på och du drar slutsatsen att jag är en Hillaryfanboy. Hur är det inte att vara inskränkt? Tänk nu på att du slingrat dig i flera inlägg, gör du det igen så ser det väldigt dumt ut.
Du vet inte säkert att han inte hade vunnit nomineringen om han hade varit en clown. Väljarna han attraherat är ju av den lägsta sorten, varför skulle de inte rösta på en pajas?
Sen förstår du inte vad jag menar, eller så spelar du dum då det tycks vara din debatteknik. Cruz
hade kunnat, precis som alla kändisar, yttra samma sorts saker som Trump gjort och han hade fått samma exponering = det som du kallar "makt över media". Att han inte gjorde det är en helt annan sak.