Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
När får vi se nåt liknande här?
Vilken urbota dum fråga; naturligtvis aldrig. Vad får dig att tro att Sverige kommer gå ifrån svart till vitt, plus till minus, ner till upp, osv. och göra någonting som majoriteten av Sveriges befolkning skulle uppskatta bakom stängda dörrar (när det handlar om invandringen)? Här lever vi i praktiken i en ultraliberalistisk internationalism, och det kommer inte att förändras innan något mycket drastiskt händer. Det finns egentligen bara en sak som jag kan föreställa mig skulle kunna få saker och ting att vända, så att det av offentligheten blev godkänt att stå för nationalistiska åsikter, och det är att invandrargrupper först skapar stora grupper, organisationer eller partier som lobbar hårt för att Sverige nu tillhör dem.
Jag hoppas nästan att det händer, och det så snart som möjligt så att jag sedan kunna luta mig tillbaka och bara njuta av resten av mitt liv. Jag önskar alltså att det blir inbördeskrig i Sverige, hur extremt det än må låta.
Vi behöver ett "Elfte september" i Sverige, någonting som enar oss i en kamp mot det som inte är svenskt. Jag menar inte att det ska vara vita mot svarta, jag är faktiskt inte rasist, men jag tror starkt på att människor mår bäst när de känner sig hemma, och just nu är det en oerhört stor andel av Sveriges befolkning som inte känner sig hemma. Vi som har nordisk släkt långt tillbaka i vårt släktträd, vi känner oss inte hemma eftersom så stor andel av folket vi ser runt omkring oss varken ser svenska ut, lever efter svenska värderingar, följer svenska traditioner, och dessutom inte strävar efter att passa in i det svenska samhället på något sätt, utan snarare inväntar att vara i så stor majoritet att det osvenska blir svenskt. Av samma anledning så känner sig inte de flesta invandrare sig hemma här. De få som faktiskt strävar efter att anpassa sin gamla kultur som de hade i sina forna hemland till den redan existerande svenska kulturen tenderar att agera mer "svenskt" än de flesta helsvenskar eftersom de känner en hopplöshet då det som de strävar efter bara blir svårare och svårare att uppnå, och jag skulle tro att de även känner ett visst agg emot stora delar av den helsvenska befolkningen då det faktiskt är deras fel att situationen ser ut som den gör.
Suck, jag borde låta bli att diskutera sånt här, jag blir bara upprörd och ledsen då jag vet att framtiden inte ser ljus ut.
Snälla Vladimir Putin, attackera Sverige så att det blir någon fart.