Citat:
Kan tänka mig det jag.Jag var på Kokpunkten, actionbad, med man, 2 fullvuxna söner och ett barn.
Äckliga så gott som öppet runkande mena-män överallt.
Jag tycker vattenrutschkanor är himla skojigt, men nöjet förstörs av att jag inser att jag kontrollerar mina rörelser och bikini för att i möjligaste mån undgå de runkande blickarna. Detta trots att jag stålsatte mig, visste att det var att vänta men jag vill inte vara en tråkig morsa som inte är med.
Hur ska det då inte vara att vara där som ensam tjej.
En del av männen har barn med sig, men merparten av dom har inte det.
Däremot har en del fruar/flickvänner med sig.
Ser 5 småflickor som badar helt täckta i burkini.
Fruar och flickvänner är fullt påklädda inne på badet, dvs dom har betalat entré och bättrat på sminket i omklädningsrummet.
Ett fåtal mena-kvinnor badar, den som man skulle kunna säga ser ut nånting för världen bär ett virkat nät runt höfterna, utanpå bikinin, hon ägnar stor uppmärksamhet åt dess drapering.
När männen ögonrunkat färdigt, förmodligen runkar dom klart i själva rutschkanorna, strålar dom samman med de påklädda kvinnorna och äter i restaurangen/cafeterian.
Min pappa lekte alltid en stund med oss efter att man hade simmat.
Att vuxna män går till badhuset utan barn för att leka, det skulle han svårligen tro på.
Två flugor i en smäll för vilka det nu är som bestämmer i Västerås;
ockupanterna får billiga bordeller och vi, de självklara hororna, de ockuperade, betalar för att visa oss.
Dom som skulle må bra, ha kul, lära sig livet av att gå dit, svenska kvinnor och män, dom sitter hemma vid varsin dator.
Tänk vad bra det är med tabun.