2016-08-24, 02:04
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldnr7
polisens hetaste spår handlar om två berusade mopedmän.
Det är inte känt om 41-åringen skulle kunna vara en av mopedmännen.
Expressen var under tisdagen i kontakt med grannar som bor någon kilometer från mordplatsen i den sommarstugan – och de berättade om två märkliga personer som stack ut i de natursköna omgivningarna.
Vittnesiakttagelsen gjordes under tisdagskvällen – ett dygn innan den fruktansvärda upptäckten i sommarstugan.
– Det var två män, en äldre och en medelålders, som kom på var sin moped. De verkade fulla, packade, berättade grannarna.

http://www.expressen.se/nyheter/fulla-mopedman-hett-spar-i-mordgatan/

Någon som vet något mer om dessa mopedmän??

Är lite tveksam till att grannarna kan avgöra om det är män eller kvinnor på mopederna. Om de är nyktra eller berusade, uppspelta eller lugna, äldre eller yngre etc…

Mopedförare brukar vara välklädda (heltäckande klädsel alltså) och bära integralhjälm som i många fall även har ett ”insynsskyddat” visir.

Tror att det är svårt att avge ett trovärdigt vittnesmål rörande deras kön, ålder och nykterhetsstatus enbart genom att se dem köra omkring i omgivningen.

Däremot finns det en möjlighet att det rör sig om en ”rekognoseringspatrull” som sonderar terrängen och/eller placerar en dimridå för att skapa ett möjligt alternativ till gärningsmän.
Citera
2016-08-24, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Nej visst, jag ville bara lyfta ytterligare ett exempel på hennes förhållande till sanningen.

Alltså jag har sett henne göra helt sjuka saker.
Sånt som man skulle tänka sig se på psyket.
Att hon har kommit så långt i livet beror på hennes föräldrar och alla lättlurade män runtomkring.
Vi övriga har genast märkt att hon inte är riktigt frisk.
Att hon sedan medecinerat sig med psykofarmaka med flit i 15 år gör ju inte saken bättre vare sig för hennes hjärna eller för dom som vet att hon tar det medvetet.
Det som pågår är just nu är intressant och kommer förhoppningsvis sluta med ett långt fängelsestraff eller rättpsyk i Växjö alternativt avslutar hon sitt liv.....
Senast redigerad av PlattaPelle 2016-08-24 kl. 02:10.
Citera
2016-08-24, 02:10
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlattaPelle
I hennes verklighet finns det säkert ännu större.
Varför skulle kontraktet ljuga?

Citat:
Nej visst, jag ville bara lyfta ytterligare ett exempel på hennes förhållande till sanningen.

Kontraktet säger fem rum, Johanna säger tio. Hyresvärden har säkert rätt och med en snickare och lite nya väggar så har även Johanna ofel.

Otroligt vilken verklighetsuppfattning denna kvinna har.
Citera
2016-08-24, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Kontraktet säger fem rum, Johanna säger tio. Hyresvärden har säkert rätt och med en snickare och lite nya väggar så har även Johanna ofel.

Otroligt vilken verklighetsuppfattning denna kvinna har.

Lite nya väggar???? Och lite nya dörrar och lite nya korridorer och helt ny planritning? Är du helt väck människa?
Citera
2016-08-24, 02:14
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Beskriv gärna detta detaljerat här!
Citera
2016-08-24, 02:17
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:

Att hon har kommit så långt i livet beror på hennes föräldrar och alla lättlurade män runtomkring.
Vi övriga har genast märkt att hon inte är riktigt frisk.
Att hon sedan medecinerat sig med psykofarmaka med flit i 15 år gör ju inte saken bättre vare sig för hennes hjärna eller för dom som vet att hon tar det medvetet.
Det som pågår är just nu är intressant och kommer förhoppningsvis sluta med ett långt fängelsestraff eller rättpsyk i Växjö alternativt avslutar hon sitt liv.....

Det skulle iofs vara en tragisk lösning (livsavslutningen alltså) med tanke på hennes barn. Jag har ytterst begränsad kunskap om henne och den jag har har jag fått här eller genom media men den ligger ungefär i paritet med din beskrivning av henne. Förstår att du har en ganska nära relation till henne.
Citera
2016-08-24, 02:20
Medlem
Citat:
Beskriv gärna detta detaljerat här!

Jag skulle verkligen vilja göra det men det går tyvärr inte då det blir för nära min person.
Hoppas du förstår.
Citera
2016-08-24, 02:21
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Jag skulle verkligen vilja göra det men det går tyvärr inte då det blir för nära min person.
Hoppas du förstår.
OK, synd.
Citera
2016-08-24, 02:22
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Lite nya väggar???? Och lite nya dörrar och lite nya korridorer och helt ny planritning? Är du helt väck människa?

Det är jag inte så säker på. Har du ett rum och sätter upp en avdelare i detta så har du två. Utför du samma snickeriarbete i ytterligare fyra rum så erhåller du totalt tio. Vad gjorde du på mattelektionen eller du har kanske inte börjat skolan än?
Citera
2016-08-24, 02:29
Medlem
Citat:
Det skulle iofs vara en tragisk lösning (livsavslutningen alltså) med tanke på hennes barn. Jag har ytterst begränsad kunskap om henne och den jag har har jag fått här eller genom media men den ligger ungefär i paritet med din beskrivning av henne. Förstår att du har en ganska nära relation till henne.

Jojo som om alternativen som hägrar är superduper för hennes barn

Och NEJ du har inte förstått mycket.
Jag har läst mertalet av dina inlägg varav den stora massan är riktigt korkade ellet bara provocerande i onödan.
Du är förmodligen i paritet med Johanna.
Tyvärr ingen nära relation, sorry FuckBitch..
Citera
2016-08-24, 02:32
Medlem
Citat:
Det är jag inte så säker på. Har du ett rum och sätter upp en avdelare i detta så har du två. Utför du samma snickeriarbete i ytterligare fyra rum så erhåller du totalt tio. Vad gjorde du på mattelektionen eller du har kanske inte börjat skolan än?

Avdelare eller vägg hur ska du ha det?
Man får ju inte snickra hur som helst i en hyreslägenhet.
Om det är en avdelare så är det fortfarande ett rum!
Citera
2016-08-24, 02:39
Medlem
KeithRichardss avatar
Håll sams, trådvänner!
Det är ju J som ska attackeras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem