söker en låt som går "can't get a hole with my obsesion, just want you in my possession, never giving up no fight". är en skön rnb låt som jag inte kan hitta varken på att söka eller shazam.
hjälp mig snälla, finns på detta klipp som börjar vid 5:50. https://www.youtube.com/watch?v=8945qld0g58
Söker vad jag tror är en norsk raplåt, inte över 5 år gammal, men den har ett modernt elektronisk beat med minor-melodi (typ?). Minns bara texten från refrängen som jag tror säger, som jag tror är på norska:
"Ingen ser genom masken, Ingen ser genom masken" och någonting om att slappna av tror jag nämns i texten, men det låter som "schlappna".
Get(take ?) it back, the way it is supposed to be (cause i like it?)....
Repeteras ofta. Söker man på detta på google så får man upp romantiska låtar som är långsamma, det är inte denna. Denna låt hörde jag på gymmet och den har hög energi och snabbt tempo.
Någon som vet vad låten heter? Skit i det dom sjunger, lyssna på melodin. Låter som typ dragspel. =) Har hört den på spitfire som intro till lite andra dängor med tryck i. Tack för hjälpen. =)
Någon som vet vad låten heter? Skit i det dom sjunger, lyssna på melodin. Låter som typ dragspel. =) Har hört den på spitfire som intro till lite andra dängor med tryck i. Tack för hjälpen. =)
Söker en känd låt som är relativt vanligt förekommande i fotbollsvideor på tuben. Den har ett repetivt beat (låter lite blandning mellan hip hop och funk) med tydliga trummor och en ganska skarp virveltrumma samt en bas. Minns dock inte alls texten och midomi tycker jag nynnar för dåligt.
Tror att textraden "rock and roll" finns med i refrängen
Nynnar man på den blir refrängen ungefär såhär (improviserad morse):
^Någon som vet (obs kan hända att rock and roll inte alls är det sista i refrängen (eller finns med i låten alls) på den vaga beskrivningen? Att den brukar vara populär i fotbollsvideor är nog den bästa ledtråden.
Edit.
Tror eventuellt även att citatet "beauty queen" kan finnas med i texten(?).
Senast redigerad av wazzobazzo 2016-08-22 kl. 09:28.
Söker en känd låt som är relativt vanligt förekommande i fotbollsvideor på tuben. Den har ett repetivt beat (låter lite blandning mellan hip hop och funk) med tydliga trummor och en ganska skarp virveltrumma samt en bas. Minns dock inte alls texten och midomi tycker jag nynnar för dåligt.
Tror att textraden "rock and roll" finns med i refrängen
Nynnar man på den blir refrängen ungefär såhär (improviserad morse):
^Någon som vet (obs kan hända att rock and roll inte alls är det sista i refrängen (eller finns med i låten alls) på den vaga beskrivningen? Att den brukar vara populär i fotbollsvideor är nog den bästa ledtråden.
Edit.
Tror eventuellt även att citatet "beauty queen" kan finnas med i texten(?).