Citat:
Landsförrädare Trump förråder tom sina egna väljare i deras viktigaste(för dom)fråga.
detta bevisar väl att Trump är fullständigt samvetslös!
Tror du ärligt inte att han tappar vita väljare om han lanserar detta?Gör han inte det så har han historiens dummaste väljare!

detta bevisar väl att Trump är fullständigt samvetslös!
Tror du ärligt inte att han tappar vita väljare om han lanserar detta?Gör han inte det så har han historiens dummaste väljare!

Sansa dig lite, artikeln från mötet kommer inte från Trumps stab utan tydligen från några av de Latinos som medverkade, så sanningshalten är inte bekräftad.
Det finns alltid olika tolkningar som kommer efter ett möte av denna karraktär, finns säkert vissa delar som Trump kan bekräfta andra delar kommer att visa sig vara osanna eller råda tolkningstvist i. Om protokoll fördes blir det aldrig offentligt.
Den del jag lyfte in i mitt svar till dig tror jag Trump kan ha sagt, meningen tolkar jag som att det finns utrymme för att se över hur detta med processen att utvisa illegala invandrar skall ske, kanske finns fall där dom via sitt konsulat kan få handlingar som gör att vissa kan söka dispans för gästarbete, eller liknande. Trump har sagt att alla 11 miljoner illegala skall deporteras, men de som arbetat o skött sig skall få möjlighet att söka nya tillstånd innan dom eventuellt kan komma in igen - finns möjlighetr att hitta andra legala sätt så kan man väl se över möjligheterna, det tror jag även den största majoriteten av hans väljarstöd inte ser nåt fel i.
Det handlar om logistik och processer kring denna fråga, hoppas dom diskuterar vidare!