2016-08-21, 07:16
Medlem
DeiMos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agag
3 av 5 står det iofs.

Kollade lite för mycket på en annans kommentar och missade den mellan rundan, rätt ska vara rätt.
Senast redigerad av DeiMo 2016-08-21 kl. 07:33.
2016-08-21, 07:21
Medlem
UFC jävla bluff företag dom har inte råd att förlora deras penga gosse så McGregor fick matchen.
Jävla skandal, conor måste vara bra på att suga dana whites kuk
2016-08-21, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MolesterStallone
UFC jävla bluff företag dom har inte råd att förlora deras penga gosse så McGregor fick matchen.
Jävla skandal, conor måste vara bra på att suga dana whites kuk

Butthurt lel
2016-08-21, 07:28
Medlem
När börjar presskonferensen?
2016-08-21, 07:29
Medlem
DenLilleTjockes avatar
.
2016-08-21, 07:29
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
(FB) UFC 202 (20 aug) (Diaz vs Conor)

Tycker att jag förutspådde alternativa utgångar rätt bra.

Snyggt förutspått!
2016-08-21, 07:30
Medlem
Nocets avatar
Rätt underhållande match men den ger inget för rankingen alls. Diaz har inte och har aldrig haft någon riktig chans att vara champ (kan givetvis vinna men aldrig sitta länge) i sin naturliga viktklass och Connor kommer gå tillbaka till vikten han hör hemma och kriga vidare. Connor är en champ, Diaz är kung på det han gör vilket är att sälja sig själv, fenomenal fighter men inte bra nog för sin vikt.

Kul att UFC, Connor och Diaz fick en stor payday men meningslösa matcher i övrigt förutom underhållningen då.

Den enda som är bättre på att hugga toppmatcher över sin rank är väl Chael Sonnen så får se vad han hittar på nu när hans avstängning är över, kanske en match mot Brock eller mighty mouse .

Älskar verkligen denna typ av fighters som vet hur man säljer sig och uppskattar verkligen allt trash talk innan matcherna. Alltid lika spännande också om Diaz ska lyckas få ihop en sammanhängande mening vid intervjuer osv.
2016-08-21, 07:33
Medlem
DeiMos avatar
Måste dock säga att efter allt så kan jag inte låta bli att tycka lite synd om Nate att han inte fick ha med sin bror i arenan när dom står varandra så nära. Vet att fighters brukar calla sitt team efter matchen och så, men damn dom håller verkligen ihop och man hör hur mycket dom betyder för varandra i slutet på intervjun med Diaz efter förlusten man ser och hör hur han verkligen ser upp till Nick och hur mycket han betyder för honom, precis som det ska vara broderligt. Familjen betyder allt, respekt.

Kanske får lite hate med denna kommentaren men det tar jag.
Senast redigerad av DeiMo 2016-08-21 kl. 07:36.
2016-08-21, 07:35
Medlem
Så fort man ser någon jogga ifrån en Diaz så vet man att dom kommer köra sin jävla fultaktik igen och domarna kommer ge vinsten till långdistansspringarn. Samma jävla visa varje gång.

Diaz har ju en jävla stålhake så även om vissa av hans slag tog så var det ju knappast som han blev groggy. Var det dom slagen och att han drattade på ändan ett par gånger som gjorde att han vann eller? Jag äter upp min jävla hatt om Conor hade mer träffprocent och slag än Diaz.

Men "majority decision"? Hahahaha, vilket skämt! Själv tyckte jag nästan synd om McGregor ett par gånger i matchen när man såg han bli rockad och man nästan såg hans karriär sakta sina ut.
2016-08-21, 07:36
Medlem
Bara för att ni hejar på McGregor behöver ni inte bete er som han pojkar
2016-08-21, 07:39
Medlem
TODCDFWBs avatar
"Gambling-maffian styr Las Vegas"

"Matchen var uppgjord"

"Dana och Conor är bästa vänner"

"Flygplansbränsle kan inte smälta stål"
2016-08-21, 07:40
Medlem
TODCDFWBs avatar
http://mmanytt.se/senaste-nytt/ufc-202-presskonferensen-efter-galan-installd-pa-grund-av-sakerhetsskal/

UFC 202: Presskonferensen efter galan inställd på grund av säkerhetsskäl

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in