2016-08-21, 02:24
Medlem
Vet inte om detta svarats på förut, om jag kör fightpass freetrial, kan jag se samtliga matcher då? Eller bryts det när huvudkorten kommer
2016-08-21, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LKC1
Vet inte om detta svarats på förut, om jag kör fightpass freetrial, kan jag se samtliga matcher då? Eller bryts det när huvudkorten kommer

PPV kostar 50 dollar vad jag vet.Men annars finns det gratis streams.
2016-08-21, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomeStone
PPV kostar 50 dollar vad jag vet.Men annars finns det gratis streams.
Jo, men jag ser ju live nu. Magny mot larkin. Men kmr det brytas när main börjar? 7 dgr free trial på fight pass känns ju ändå som jag borde få se allt?
2016-08-21, 02:32
Bannlyst
Citat:
Jo, men jag ser ju live nu. Magny mot larkin. Men kmr det brytas när main börjar? 7 dgr free trial på fight pass känns ju ändå som jag borde få se allt?

Är inte helt säker men typ 99% säker att PPV inte visas på fightpass. PPV måste man köpa.
2016-08-21, 02:34
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Magny vs. Larkin var nån timme sen.

Nej, du kommer inte kunna se huvudkortet på Fight Pass, det kan man aldrig.
2016-08-21, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Magny vs. Larkin var nån timme sen.

Nej, du kommer inte kunna se huvudkortet på Fight Pass, det kan man aldrig.

Vart kan jag se då?
2016-08-21, 02:40
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Vart kan jag se då?
Viasat/Viaplay eller fulstreams.
2016-08-21, 02:41
Medlem
Chris Avila ser ut som ett litet lamm mot Artem, känns som att Avila endast är där han är på grund av Diaz-bröderna.
2016-08-21, 02:44
Medlem
Citat:
Tror med att Nate Diaz kommer att vinna. Conor kommer säkert att vinna de 2 första ronderna och Nate Diaz vinner de 3 senaste ronderna och vinner på decision.

Men nu blir det intressant med Chris Avila(Team Nate Diaz) som möter Artem Lobov(Conor Mcgregor´s team)

Hoppas på Artem även om jag är all about team diaz. Artem är skön. Gillar hans stil också. :P det kan bli tröstpriset för team conor
2016-08-21, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malker
Hoppas på Artem även om jag är all about team diaz. Artem är skön. Gillar hans stil också. :P det kan bli tröstpriset för team conor

Haha Chris Avila ser verkligen ut som en amatör...trodde han skulle vara bättre...Konstigt att han har 5-2 i record...undra vilka han slagit :P
2016-08-21, 02:50
Medlem
RadioDDR1s avatar
Har inte tittat på UFC på ett tag. Hur ser deras PPV siffror ut nu för tiden? En jäkla massa dopningskandaler senaste året...
Senast redigerad av RadioDDR1 2016-08-21 kl. 03:03.
2016-08-21, 02:53
Medlem
Citat:
Haha Chris Avila ser verkligen ut som en amatör...trodde han skulle vara bättre...Konstigt att han har 5-2 i record...undra vilka han slagit :P

http://m.sherdog.com/fighter/record/Chris-Avila-155641 nonames. Är nog som du sa. Han får fightas pga huvudmannen. :-/ trist att ufc är mer showbizz än sport.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in