Off Topic, jag har varit bortrest...Men nu sitter jag och bildar mig en uppfattning. Jag tycker det ser mycket bra ut för SD...
Sossarna blåste lite liv i debatten om tiggarna och det ger eld i brasan. SD kan sitta lugnt och bara se på. Bilbränder, och uppkörningar på ett torg i Malmö...bra mycket bra. Valarbetarna arbetar oförtrutet...jag är nöjd.
Och man börjar skära ned tid för assistens till handicapade, ja bra bränsle men jag är ledsen för samhället...

...
SD syntes i alla fall lite med Ekroths utspel, det var mycket bra, och att Jomshof försvarade. Naturligtvis går det helt åt skogen med Sverige men folket var så lättlurat och förtjänade det. Och fortfarande är det så att det måste bli mycket sämre innan det sovande folket förstår vilka krafter som begravde Sverige.
Först då kommer dom riktiga chanserna att få gehör för nationalism. Sitt lugnt nu och peka finger åt den odugliga sjuklövern eller vad dom nu kallas.
Slutligen, Jimmie är mycket viktig. Jämför honom med vad sjuklövern sätter upp? Lögnare, Morgan J och Ygeman, snackar en massa men åstadkommer väldigt lite.
Jag tror att SD växer i opinionen och det är valet 2018 som gäller nu