2016-08-13, 17:46
  #1117
Medlem
Kan man ta detta en vecka efter MDMA?
Citera
2016-08-13, 19:21
  #1118
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Kan man ta detta en vecka efter MDMA?

Ja, yes indeed
Citera
2016-08-13, 19:25
  #1119
Medlem
Vilken dos ska man ta oralt första gången
Citera
2016-08-13, 19:58
  #1120
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Vilken dos ska man ta oralt första gången

Är du helt novis så börja med 75 mg eller så.

har du lite på fötterna vräk på med 2 x 100 mg i vardera borre.

Du kan inte misslyckas, njut av kvällen

mvh
Citera
2016-08-20, 17:28
  #1121
Medlem
Lomma63s avatar
hur fan kan jag ha missat denna tråden är butiken som säljer denna produkt "bra"
Citera
2016-08-20, 18:55
  #1122
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
hur fan kan jag ha missat denna tråden är butiken som säljer denna produkt "bra"
jag vet inte hur de är nu men under tiden då 3-cmc var laglig var de seriösa iallafall. har nog spenderat en 10k på deras produkter utan trassel
Citera
2016-08-30, 13:13
  #1123
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
jag vet inte hur de är nu men under tiden då 3-cmc var laglig var de seriösa iallafall. har nog spenderat en 10k på deras produkter utan trassel
Tack för svar
Citera
2016-08-30, 13:20
  #1124
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Tack för svar

Köpte du.nått eller? Isåfall hit var de? 😊
Citera
2016-08-31, 13:22
  #1125
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Köpte du.nått eller? Isåfall hit var de? 😊
Jag har köpt men inte testat. Något som får mig fundersam är att det inte luktar något..
Citera
2016-08-31, 13:27
  #1126
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Jag har köpt men inte testat. Något som får mig fundersam är att det inte luktar något..

Jag köpte ett par g från bodegan för några månader sen, top notch då iaf.

3-cmc luktar inte så mycket, mig veterligen.

Frågan är om man ska vänta tills dom får in igen eller om man ska beställa från utlandet. Mycket billigare utrikes, men då får man dra med tullnojjan som inte var en barnlek sist jag beställde detta utrikes. Jag hittar dock inget om att 3-cmc skall vara narkotikaklassat ännu, bara att det klassades som hälsofarlig vara (blir ofta narkotikaklassat kort därefter, dock inte alltid, enkelt sagt. Substanser som utreds men inte narkotika klassas utan klassas som hälsofarlig vara är substanser som dom kikar på ifall det finns medicinska egenskaper hos substansen i fråga, antar att det tar längre tid med vissa substanser... Nästan alla substanser som hamnar här narkotika klassas senare. Rätta mig om jag har fel.). Så frågan är om man torskar om tullen tar det? Det är väl inte olagligt att köpa och använda hälsofarliga varor, bara olagligt att sälja det?
__________________
Senast redigerad av kattvrak 2016-08-31 kl. 13:35.
Citera
2016-08-31, 15:22
  #1127
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Jag har köpt men inte testat. Något som får mig fundersam är att det inte luktar något..

Det brukar (som någon redan skivit) inte lukta så mycket vad jag minns! Jag räknar ner dagarna tills det är dags för mig att köra 😊 rcb****** har varit jävligt gröna sista tiden så svårt att tro att det skulle vara nått strul, fast å andra sidan kan en dålig batch komma från vem fan som helst, så bara hålla tummarna att detta är prima.
Citera
2016-08-31, 21:31
  #1128
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
Tack för svar
De är bra kan jag konstatera :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in