Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-19, 23:21
Medlem
Gefreiters avatar
Amerikaner är ett underligt folk ändå. Allting ska bara vara en enda stor show så att det blir lättsmält, roligt och enkelt att äta mat framför utan att behöva tänka för mycket.
Det är ju rätt seriösa saker på spel ändå.

Med det sagt så hoppas jag ändå på Trump för jag är omogen och det hade varit kul att se hur omvärlden reagerar.

Men kul att han tar upp att det är effektivare att hjälpa flyktingar i närområdena.
2016-08-19, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Men är han i ett område dominerat av svarta nu eller?

Du menar iq befriade nigga thugs? Nej antagligen inte. Men många normala svarta stödjer honom.
Som Chris Rock sade: There´s black people, then there´s niggaz. And the niggaz must go!
2016-08-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Bra att se från bilderna i Louisiana att det inte var speciellt många där, tycker att man borde ha andra saker att göra efter översvämningarna än att titta på Donald som att hjälpa till. Det är ju faktiskt inte så många dagar som gått och det är fortfarande områden som är drabbade.
Då det fsäkert finns andra i tråden som kollat mer aktivt på Donald och hans besök:
- Vilka områden var han runt och tittade på för att se omfattningen och vad översvämningen orsakat? någon som sett någon karta eller besökte han bara lokalen och pratade med några för att sedan dra vidare?

- Hur mycket $ lovade Donald skänka denna gång?

#WhatIsHeHiding
Trump var på många ställen, 5 olika nånting. Nånstans 4-5 timmar tog det hela med förflyttningar så lite olika stadsdelar och byar runt Baton Rouge.
Var ju inte rally besök det handlade om så tanken var väl inte att det skulle vara några enorma folkmassor för hans skull.
2016-08-19, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Du menar iq befriade nigga thugs? Nej antagligen inte. Men många normala svarta stödjer honom.
Som Chris Rock sade: There´s black people, then there´s niggaz. And the niggaz must go!
Håller du inte med om att han gett upp Hispanic-rösterna?Knappt ett ord riktat till dom...
2016-08-19, 23:28
Bannlyst
Citat:
Håller du inte med om att han gett upp Hispanic-rösterna?Knappt ett ord riktat till dom...

Det tror jag inte. Han riktar sitt budskap där det behövs mest. Han kommer nog adressera latinos titt som tätt. Varför måste han slicka röv för alla minoriteter i tid och otid? Är det nån sorts plikt eller? Är det inte upp till latinos att lyssna på hans huvudbudskap och välja därefter?
2016-08-19, 23:29
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Kanske,?men skulle han rabbla siffror då i samma andetag?

Låtsas att vi är i Sverige för ett ögonblick. Du drar siffror som gynnar en minoritet, vem lyssnar; Vänstern, eller de vilka siffrorna berör?
2016-08-19, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Trump säger åt Obama att lämna golfbanan och tillbaka till arbetet.
Älskar sådant!
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
"Our children will be very safe" = Han ville avskaffa vapenförbud i skolorna, amirite?
Han ville avskaffa vapenförbud för lärare och annan skolpersonal tror jag. Kanske har jag fel.

https://twitter.com/AP/status/766741380576243712
Citat:
AP: BREAKING: Judge: Clinton must answer written questions from Judicial Watch about use of private emails.
2016-08-19, 23:31
Bannlyst
Citat:
Det tror jag inte. Han riktar sitt budskap där det behövs mest. Han kommer nog adressera latinos titt som tätt. Varför måste han slicka röv för alla minoriteter i tid och otid? Är det nån sorts plikt eller?
Jag menar att det är andra talet i rad som han jävligt specifikt vänder sig till dom.Mexarna hatar nog honom(The Wall)
2016-08-19, 23:33
Bannlyst
Citat:
Det är 2% av svarta som stödjer honom enligt polls.
Citat:
Det tror jag inte. Han riktar sitt budskap där det behövs mest. Han kommer nog adressera latinos titt som tätt. Varför måste han slicka röv för alla minoriteter i tid och otid? Är det nån sorts plikt eller? Är det inte upp till latinos att lyssna på hans huvudbudskap och välja därefter?
Därför älskar vi Trump. Han gör inte det
2016-08-19, 23:35
Bannlyst
Citat:
Jag menar att det är andra talet i rad som han jävligt specifikt vänder sig till dom.Mexarna hatar nog honom(The Wall)

Det är ett specifikt segment av latinos som hatar honom. Thug latinos/vänster latinos. Resten av de vettiga som vill göra rätt för sig och tänker längre än näsan räcker håller nog med om mycket. Han vill ju som sagt, släppa in folk lagligt! Helt resonabelt! Fattar du hur mycket pengar som Mexiko har fått in i sitt system tack vare att illegala skickar tillbaka pengar från USA till Mex? Carlos Slim gnuggar sina händer.
2016-08-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Helt hysteriskt att det fortfarande finns folk som tror han vinner. Det kommer bli en spektakulär förlust. Kampanjledaren vill ju inte identifiera sig med en stor förlust och lämnar i tid.

Du kan väl åtminstone kosta på dig en motivering? Eller förväntar du dig att vi ska ta dina ord som oomtvistad sanning?
2016-08-19, 23:39
Bannlyst
Citat:
Det är ett specifikt segment av latinos som hatar honom. Thug latinos/vänster latinos. Resten av de vettiga som vill göra rätt för sig och tänker längre än näsan räcker håller nog med om mycket. Han vill ju som sagt, släppa in folk lagligt! Helt resonabelt! Fattar du hur mycket pengar som Mexiko har fått in i sitt system tack vare att illegala skickar tillbaka pengar från USA till Mex? Carlos Slim gnuggar sina händer.
Visst men de skötsamma i staterna har många gånger familj i Mexiko.Det är ju inget vidare där så självklart vill de väl över också.Han skulle lagt upp murbyggandet på ett annat sätt.
Jag tror faktiskt Trump är körd nu!Han känns desperat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in