2016-08-18, 16:46
Medlem
Prawitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavve
Det här med att de båda skulle fly till Thailand, är det säkert? I artikeln här skrivs det att kvinnan var på väg till Thailand och att 18-åringen greps i en bil några km därifrån efter att ha släppt av kvinnan vid Arlanda.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article23352102.ab

"Kvinnan, som är dotter till paret, greps på Arlanda och var enligt uppgift till Aftonbladet på väg till Thailand.
18-åringen greps i en bil några kilometer från flygplatsen efter att ha släppt av kvinnan."

Det kanske inte har jättestor betydelse men intressant om hon ska "fly" själv och lämna pojkvännen kvar här.

Det här är något som är oklart. Min gissning är att 18-åringen inte kan lämna Sverige eftersom han inte har något pass. JM har nog bara utnyttjat snubben i sin kriminella verksamhet och som sängvärmare. När han inte behövdes längre drog hon.
Citera
2016-08-18, 16:46
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja det handlar om en kvinnlig psykopats öden och äventyr tills hon åker ditt. Hon uppfyller ju alla psykopatkriterierna, med fint yttre och en makalös hänsynslöshet. I kombination med en omättlig sexlust.

Fasaden som socialtant och asylbaronessa är som tagen ur en film. En kåt och girig kvinna som också ligger med de afghaner som är hennes näringsverksamhet, är ju bara så kul. Ferrari och överflöd på bekostnad av andra människors lidande och slit.

Det är en sida av asylpolitiken som förklarar med all tydlighet vad det är som pågår i Sverige. Vad som är möjligt och varför äldre- och sjukvård för vanligt folk kollapsar.

Omgivningen skyddar folk som henne tills det inte går längre. Det underbara är att nu kan ingen komma och kalla den som diskuterar kriminella afghaner för rasism. Kriminellt folk som väller in i Sverige utan asylskäl. Baaarn som ligger med gamla tanter för att få stanna i Sverige!
Du som brukar vara sansad och intelligent, det förvånar mig att du raljerar på det sättet gentemot 2 unga pojkar som haft mod att anmäla avskrädet JM. Helt säker på att de sexuella aktiviteterna skett under hot. De är från Afghanistan, ett av de värsta länderna på jorden. Tro fan att de går i säng med en psykopat om de tror att hon skall äventyra deras chanser att få stanna i Sverige.
Citera
2016-08-18, 16:50
Medlem
Prawitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Du som brukar vara sansad och intelligent, det förvånar mig att du raljerar på det sättet gentemot 2 unga pojkar som haft mod att anmäla avskrädet JM. Helt säker på att de sexuella aktiviteterna skett under hot. De är från Afghanistan, ett av de värsta länderna på jorden. Tro fan att de går i säng med en psykopat om de tror att hon skall äventyra deras chanser att få stanna i Sverige.

Dom har ju bevisligen ljugit om sin ålder.
Citera
2016-08-18, 16:50
Medlem
I någon artikel stod att "älskling" är missbrukare, vilken är drogen?
Citera
2016-08-18, 16:51
Avslutad
Citat:
Nja, efter att ha sett intervjun med dessa gossar tror jag inte på hotet. De försöker använda detta för att få stanna i Sverige.
Citera
2016-08-18, 16:54
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nja, efter att ha sett intervjun med dessa gossar tror jag inte på hotet. De försöker använda detta för att få stanna i Sverige.

Jaha, det tror du. Det tror inte jag.
Citera
2016-08-18, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
och tiden mellan framställan och förhandlingen - hur lång maxtid är det för detta?

Ja och rättegångsdatumet det kan väl i princip sättas nhur långt som helst fram i tiden väl?
I samband med häktningsframställan beslutas om personen ifråga ska häktas. Beslutas om häktning så sitter vederbörande häktad tills ett annat domstolsbeslut fattas. Omhäktning är vanligt förekommande.
Citera
2016-08-18, 16:56
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
och tiden mellan framställan och förhandlingen - hur lång maxtid är det för detta?

utan dröjsmål...

Häktningsförhandlingen får aldrig hållas senare än fyra dygn efter
det att den misstänkte greps eller anhållningsbeslutet verkställdes.

Citat:
Ja och rättegångsdatumet det kan väl i princip sättas nhur långt som helst fram i tiden väl?

Väcks inte åtal inom två veckor, skall rätten, så länge den misstänkte
är häktad och till dess åtal har väckts, med högst två veckors mellanrum
hålla ny förhandling i häktningsfrågan och därvid särskilt se till att
utredningen bedrivs så skyndsamt som möjligt. Är det med hänsyn till
utredningen eller av annan anledning uppenbart att förhandling inom nu
angiven tid skulle vara utan betydelse, får rätten bestämma längre tids
mellanrum.

Jag tror att det här är en komplicerad förundersökning, som kommer
att ta tid. Vi får väl se.
Först kommer häktningsförhandlingen i morgon...

Citera
2016-08-18, 17:03
Medlem
Med allt detta på bordet känns det som att det kan finnas fler ouppklarade händelser i Johannas bagage.
Finns det fler gamla dödsfall i hennes omgivning under hennes uppväxt?
Citera
2016-08-18, 17:03
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Dom har ju bevisligen ljugit om sin ålder.

Jag har medvetet försökt att undvika att gå in på det eventuella
sexuella utnyttjadet av "flyktingpojkarna" i detalj bl.a. därför att
det finns en separat tråd om det.

Visst kan dom ha ljugit om sin ålder för att få fördelar som "ensamkommande flyktingbarn".

Om så är fallet så är det ändå lite svårt att förstå J*hannas agerande,
som först har ekonomiskt fördel av att dom är "barn" och sedan när
hon har sex med dom säger att dom inte är barn.
Eller kanske inte alls svårt att förstå. Helt i linje med hennes agerande
i övrigt...

Citera
2016-08-18, 17:04
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Sverige kommer får lära sig den hårda vägen. Vi är på väg att få en importerad kriminalitet som är värre än något man läser om i litteraturen på Kriminologiska institutionen. Tystnaden från dessa kända kriminologer som ofta figurerar i media, är bestickande i belysning att de annars på föreläsningar gottar sig om forskning från Chicago. Men de har i Chicago fått bort sin värsta brottslighet just för att det är ohållbart för vanligt folk att leva där kriminella får ta över. I Sverige är det en näringsverksamhet att importera kriminella arga män från Mena som asylbaronerna blir rika på.

Det som sker nu är att försäkringsbolaget IF reagerar på drunkningsolyckan som polisen la ner, och att advokaten Massi Fritz ger sig i in i saken och vill ha upprättelse för sina sexuellt utnyttjade klienter som dessutom åkt på misshandel av J och hennes hantlangare. Grova brott som inte tagits på allvar av rättsväsendet.

Det kommer nu bli mer poliser, för dessa kriminella förvandlar Sverige till en polisstat, där också polisen nu fruktar för sina egna liv.
Men ursäkta, nu var det väl en pursvensk kvinna vid namn Möller som var föremålet för både utredning och tråd. En förmodat etniskt renrasig nordisk kvinna som har spårat fullständigt och inte fan har hon gjort det p.g.a. asylpolitiken i Sverige!!

Varför diskuterar du inte massimporten i en tråd där detta ämne hör hemma? Jag är så jävla trött på rassesnacket som ska in i varenda jävla tråd här på ABoK. Jag är genuint intresserad av brott och straff och orkar inte läsa om babbar, berikare och blattar så snart jag loggar in här. Hade jag velat diskutera invandringen hade jag gått någon annanstans. Fan också.
Citera
2016-08-18, 17:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Intressant! Det här är något som jag tog upp i en annan tråd: https://www.flashback.org/sp58199539
Det hela resulterar ju i syntax-error bland parasiterna som tack vare asylanterna nu har hittat nya subventioner att leva på.

Den här kvinnan är ett typexempel på hur skyddade alla dessa själviska blodsugarna är tack vare PK-marinaden.

Hade en Svensk heterosexuell man i 41 års åldern haft lite mysig sex med några ensamkommande flickor under samma förhållanden så hade han sedan länge suttit bakom låst och bom.
Och vilket helvete han hade haft om frugan hade drunknat medans han sov.

Kanske poliser och åklagare borde genomlysas, då avser jag poliser och åklagare som hanterat tidigare ärenden?

Jo exakt man menar liksom att inte rosa lagboken finns men att den nu gör det bevisas liksom gång på gång. Hon slapp t.om uthängning med drev i media. Om en manlig chef hade knullat några ensamkommande afghanska flickor som nu sa det var 15 så hade det blivit ett helvetes drev, Sett till detta finns det nu mördare på fri fot så är det nog en klar överrepresentation kvinnor. Ett till exempel är en (kvinnliga) journalisten på GP som på eget bevåg ändrade till att personen var en man. Trots nu att 1 av 10 ungefär mördare i Sverige är kvinnor så liksom inget unikt. Men detta lever liksom kvar och gör nu att sådana som denna Johanna kan härja längre och friare än en man skulle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in