2016-08-18, 13:34
Medlem
Fundering.

Var inte hennes medhjälpare skriven hos Johannas pappa? Eller var det en trådsanning bara ?
För i så fall, får inte hennes pappa då pengar ifall han har hand om det så kallade "barnet" (tror inte en sekund att han är den åldern han påstår)
Citera
2016-08-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanagan
Johanna Möllers mor An*i Möller har sympatier för Sverigedemokraterna och gillar fria tider på sin Fb profil

Ojdå, det har jag missat. En tydlig markering mot dottern och dotterdöttrarna. Man ska kanske inte dra detta för långt men onekligen tyder det på ett starkt missnöje från moderns sida och på att relationerna haltade.
Citera
2016-08-18, 13:38
Medlem
Parths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Tack och lov för att Petterson alltid levererar.

Bilder säger mer än tusen ord!

Det är en sammanfattning av svensk asylpolitik, med en massa baaarn som sitter kring ett bord! Mat och dryck flödar i det afghanska sällskapet, medan äldrevård och sjukvården inte ens har ett minimum längre att erbjuda de stackare som arbetat ihop till gästabudet.

Hur i helvete kan någon kalla dessa kriminella för baaarn eller 18-åringar? De är ju alla runt 25-30 år.

Det är en sammanfattning om man säger att det är en sammanfattning? Innan min farmor gick bort satt hon på nåt hem. Hon hade inte så mycket pengar. Vid födelsedagar eller högtider kom släktingar på besök, och arrangerade lite fin mat och ibland alkoholhaltiga drycker. Ibland togs det kort vid dessa tillfällen. Sammanfattar enligt din logik i så fall dessa bilder svensk äldrevård?
Vad jag ser är en middag. Jag vet inte hur ofta de förekommit, jag vet inte vem som betalade.
Citera
2016-08-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Anstiftan åkte mysige Helge för.

Han sitter för b.la stämpling till mord
Citera
Medlem
En användare här i tråden har fört fram att Johanna tidigare haft ett förhållande med en polis i Eskilstuna. Vet någon här hur länge den relationen varade?

Min (möjligtvis långsökta) hypotes är att det finns en möjlighet att tidigare utredningar nonchalerats av lokal myndighet, inte helt otänkbart när personliga relationer är inblandade. Även om man gjort slut kan man ju fortfarande vilja det som är bäst för exet.

Nämnde polisman, vad har han för befattning idag? Var han involverad i "drunkningsolyckans" utredning?

Spekulationer, javisst! Men vi vill ju lösa det här!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Egentligen tycker jag inte att det finns grund för att tala
illa om familjen. Jag tänker då dels på J*hannas föräldrar,
hennes syster och hennes sex barn (om antalet nu stämmer).
En dotter är straffad och har ett förflutet som missbrukare,
men jag tycker att det i huvudsak är OT här...
Vilka barnen är tillsammans med och har barn med har
väl knappast med mordet att göra, eller?
Jag måste nog rätta mig själv här, eftersom det förefaller
som om den 18-åriga dotterns "sambo"/far till hennes barn,
troligen är misstänkt för inblandning i misshandel/övergrepp
i rätssak mot de två pojkar som J*hanna är misstänkt för
att ha sexutnyttjat.

Jag förstår ditt dilemma!

Normalt sätt så lämnar man barn och anhöriga utanför diskussionen. Men i detta fall är barnen orsak och verkan. Barnen är ett kvitto på ett promiskiöst liv och avsaknad av impulskontroll. Vi ser här hur barn påverkas av sin miljö och uppväxt!

Två döttrar har ihop det med kriminella afghaner, barn har fått sin pappa mördad av sin mamma, så hur kan dessa barn var OT?

Man får hoppas att barnen blir väl omhändertagna och att de nu får bättre förutsättningar än med denna kvinnliga psykopat som satt dem till världen.
Citera
2016-08-18, 13:42
Medlem
zemfiras avatar
GM är ändå MILF. Eller vad tycker ni?

https://postimg.org/image/7b4ul1mtl/
Citera
2016-08-18, 13:42
Medlem
Provokatörs avatar
Hade hon försökt ta sig till Thailand via ett annat EU-land så hade hon möjligtvis kommit iväg, hon hade förmodligen span på sig och polisen var tvungna att agera. Hon har f.n den lägre misstankegraden och då är det orimligt att det funnits någon internationell efterlysning.

/Provokatör
Citera
2016-08-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tror nog att polis och åklagare har så pass mycket på fötterna att de får igenom en häktning men osvuret är bäst.

När de hämtade in henne på Arlanda så tror jag att de hade precis så mycket de behövde därav den lägre graden, nu kommer det förhoppningsvis mer hårda bevis.

Polisen brukar leta där det är ljusast. Har de inte kunnat utesluta andra gärningsmän så behöver de garanterat mer än ett lösaktigt levende, droger och bedrägerier för att få någon fälld för mord. Möjligen kan uppgifterna de har vara tillräckligt graverande för att få en häktning till stånd i avvaktan på att resultaten från den tekniska utredningen blir färdiga.
Citera
2016-08-18, 13:44
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parth
Tröttsamt med sån här substanslös förskolepropaganda.
Källa på att föräldrarna motsatte sig rasblandning?
Var är det politiskt korrekt att mörda, urkundsförfalska, sexuellt utnyttja etc etc?
Menar du att Marx förespråkat att kvinnor ska frigöra sig från sina familjerötter genom att mörda sina föräldrar? Jag har svårt att se det. Oavsett är det inte troligt att det har med motivet i det här fallet att göra.

Gällande rasblandning:
GM's mamma A*ki M*ller gillade bl.a sidorna "Sverigedemokraterna" "Fria Tider" "Svenska Partiet" "Folkomröstning om invandringen i Sverige" osv på sin Facebook.

Så ja, antagligen motsatte hon sig rasblandning.
Citera
2016-08-18, 13:46
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article23363996.ab

Kul advokat! Har vi en ny Rönnbäckska, typ advokaten i Lisa Holmfallet?

"Just nu sitter hennes 41-åriga dotter och dotterns 18-årige sambo anhållna för mordet och mordförsöket – men 41-åringens advokat sågar bevisningen."

Enligt min uppfattning är det rena spekulationer, säger advokat Amanda Hikes."
Finns klara paralleller. Tror även att fallet kan utvecklas på liknande sätt, dvs att åklagaren omhäktar gång på gång medan de syr ihop ett vattentätt åtal. Fast vi vet ju inte vad polisen redan har eller hur väl afghanpojken står upp till hårda förhör. JM däremot kommer blåneka till allt tills hon dör.
Citera
2016-08-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
GM är ändå MILF. Eller vad tycker ni?

https://postimg.org/image/7b4ul1mtl/

Ser ju lika störd ut som hon förmodligen är. Ett par plastpattar fixar inte bort den blicken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in