Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-18, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Mer intresserad av trump än av diverse kampanjchefer..
Manafort har lagt upp Trumps strategi!Klart att han har stor påverkan på Trump.Trumps rysskontakter börjar bli så besvärande att Trump degraderade Manafort som dock fortfarande är kvar.Oklart vad hans uppgift är....
2016-08-18, 07:49
Bannlyst
Citat:
Mer intresserad av trump än av diverse kampanjchefer..
Edit. Eller hur menar du; Är menafort utnyttjad av trump som mellanhand fölr pengarna eller är menafort rysslands handgågne man i usa som i trump hittade en lämplig kandidat för att pengarna skulle kunna användas i tänkt syfte?
Kontrollerar trump fortfarande pengarna eller försvinner de med menafort? Byter han till en liten cessna nu?
Rysslands handgångne man.Manafort dök upp i en liggare tillhörande Ukrainas forne diktator som visade att Manafort fått över 12 milj dollar i kontanter.Oredovisat naturligtvis.Diktatorn flydde till Ryssland
Värdelösa Trump är djupt insyltad med Putin.Landförrädare.
2016-08-18, 07:55
Medlem
volvo 240s avatar
Donald Trump intervjuvas av Mochael Savage den 17e augusti.

https://www.youtube.com/watch?v=2dXKg-mUl34

Han kommer ta hem det här valet, röstar man inte på honom är ju ngt som fattas.
2016-08-18, 07:57
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Rysslands handgångne man.Manafort dök upp i en liggare tillhörande Ukrainas forne diktator som visade att Manafort fått över 12 milj dollar i kontanter.Oredovisat naturligtvis.Diktatorn flydde till Ryssland
Värdelösa Trump är djupt insyltad med Putin.Landförrädare.
12 miljoner, och de övriga hundratals miljonerna?
2016-08-18, 08:01
Bannlyst
Citat:
12 miljoner, och de övriga hundratals miljonerna?
Trump med familj har själv fått hundratals milj.
Men du vill inte veta det det förstår jag.Trumps kopplingar till Ryssland börjar bli obekväma för honom.Han är minst sagt ryssvänlig.
2016-08-18, 08:06
Medlem
Citat:
Manafort har lagt upp Trumps strategi!Klart att han har stor påverkan på Trump.Trumps rysskontakter börjar bli så besvärande att Trump degraderade Manafort som dock fortfarande är kvar.Oklart vad hans uppgift är....
Min gissning är att Manafort kommer fortfarande ha kvar makten och styra och ställa för Trump som person mot folket. Breibart tar över media Trump. Alltså de får två olika moment.
Att Manafort fortfarande är kvar men tappar position är troligen för Rysskontakter. Inga risker nu!
2016-08-18, 08:10
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Trump med familj har själv fått hundratals milj.
Men du vill inte veta det det förstår jag.Trumps kopplingar till Ryssland börjar bli obekväma för honom.Han är minst sagt ryssvänlig.
Jag tror inte på det men stämmer det vill jag veta så mycket det går.
2016-08-18, 08:15
Medlem
Pre 1914s avatar
Manaforts historia i ukraina fick jag höra om i våras. Är det en omvärdering som skett eller har fbi's kvarnar malt klart först nu? Iaf uteslutet att menafort är kvar för att hålla ryska kontakter levande. Ryska kontakter med kreml sköts genom state department i washington.
2016-08-18, 08:16
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte på det men stämmer det vill jag veta så mycket det går.
Sök information om Manafort.Landsförrädare Trumps närmaste män står väldigt nära Putin.
2016-08-18, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
Min gissning är att Manafort kommer fortfarande ha kvar makten och styra och ställa för Trump som person mot folket. Breibart tar över media Trump. Alltså de får två olika moment.
Att Manafort fortfarande är kvar men tappar position är troligen för Rysskontakter. Inga risker nu!
Det är häpnadsväckande att Trump har folk som är så uppenbart knutna till Putin och hans lakejer!
2016-08-18, 08:27
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Sök information om Manafort.Landsförrädare Trumps närmaste män står väldigt nära Putin.
Lustigt att du kommer med häpnadsväckande påståenden och jag ska ta fram bevisen för att verkligen bli övertygad?
2016-08-18, 08:33
Bannlyst
Citat:
Lustigt att du kommer med häpnadsväckande påståenden och jag ska ta fram bevisen för att verkligen bli övertygad?
Du behöver inte leta länge för att inse vilka landsförrädare Trump och folk som Manafort är.
Såna som ni vill ha i Vita huset.
Värdelösa Trump
Senast redigerad av mammacino 2016-08-18 kl. 08:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in