2016-08-17, 19:59
Medlem
[quote=Addhoc|58205209]Wow, hela fyra pers som dragit sig ur vänskapen på fejjan. Man hade kunnat tro att det snarare skulle ha varit endast fyra som var kvar...

Hon hade 207 vänner igår före det att hon blev anhållen. Så det är fler som inte vill vara hennes vän på Facebook.
Citera
2016-08-17, 20:00
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du läste nog inte artikeln som jag kommenterade.

Enligt uppgifter till tidningen ska en av de attackerande männen vara den nu gripne 18-åringen, som tillsammans med den 41-åriga kvinnan misstänks för mordet och mordförsöket i Arboga, samt en annan person i kvinnans närhet
Citera
2016-08-17, 20:01
Medlem
Citat:
Du förstod nog inte artikeln som du kommenterade.
Citera
2016-08-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Men herregud, var ska denna röra sluta? Då hade du rätt från början, själv tyckte jag att det lät för otroligt för att vara sant faktiskt!

Edit : Ser nu att även jag läst artikeln fel.

Enligt uppgifter till tidningen ska en av de attackerande männen vara den nu gripne 18-åringen, som tillsammans med den 41-åriga kvinnan misstänks för mordet och mordförsöket i Arboga, samt en annan person i kvinnans närhet.
Ja. Mitt fel. Jag läste det som jag ville se. Bortse från det.
Citera
2016-08-17, 20:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Men herregud, var ska denna röra sluta? Då hade du rätt från början, själv tyckte jag att det lät för otroligt för att vara sant faktiskt!

Enligt uppgifter till tidningen ska en av de attackerande männen vara den nu gripne 18-åringen, som tillsammans med den 41-åriga kvinnan misstänks för mordet och mordförsöket i Arboga, samt en annan person i kvinnans närhet.

Det är en av de attackerande männen, inte en av de attackerade

Med andra ord står det att den nu anhållne 18-årige mannen är en av de som attackerade flyktingkillarna.
Läs ändelserna på orden tack...

Edit; tvåa på bollen OCH jag ser att du ändrat din förståelse. Bra där
Senast redigerad av Addhoc 2016-08-17 kl. 20:06.
Citera
2016-08-17, 20:05
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:

Jo, jag läste.
Ingressen innehåller en oklar syftning.
"Två personer i den mordmisstänkta kvinnans närhet är enligt uppgift till Eskilstuna-Kuriren intressanta för den grova misshandeln av två flyktingpojkar i mitten av juli. En av dem är den anhållna 18-åringen."

"En av dem" kan syfta på "två personer" eller "två flyktingpojkar".
Jag tolkar det som att det är "två personer" som avses.

Längre ner i artikeln:
"Enligt uppgifter till tidningen ska en av de attackerande männen vara den nu gripne 18-åringen, som tillsammans med den 41-åriga kvinnan misstänks för mordet och mordförsöket i Arboga, samt en annan person i kvinnans närhet. Men än finns ingen formellt misstänkt person eller någon gripen."

Den nu gripne 18-åringen var alltså attackerande vid misshandeln och inte
ett av offren.

Citera
2016-08-17, 20:07
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
I dagens express- publicerat vid lunchtid- så stod att mamman pekat ut sin dotter. Et vittne med tyngd.
En mor skulle aldrig göra ett sådant utpekande i denna situation om hon inte vore säker.
Tror inte att polisen blev glad över att det hamnat hos en reporter, i detta inledande skede.
Någon läcker info till reportern. Någon annan närstående, kanske ?
Nån annan påstod samma sak tidigare men det stod ingenting i länken som var med.
Det skulle vara klantigt som fan om detta läckt. Rimligtvis utgör detta huvudbevisningen mot JM.
Citera
2016-08-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurningHead
Hela asylbedragarindustrin är totalt jävla sinnessjuk. Är fan åt helvete att Sverige låter sig rövknullas av dessa analfabeter. Frågan är om det är fler asylmyglare inblandade i mordet. Verkar som polisen arbetar med den teorin.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article23358039.ab

Det var som f*n, JM skulle flyga själv till utlandet, 18 åringen skjutsade henne bara till Arlanda enligt AB vid gripandet.
Afghanen hade väl inget giltigt pass att flyga ut med. JM lämnar sin slav till sitt eget öde när det började brännas.
Citera
2016-08-17, 20:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Nån som vet när "älskling" kom till Sverige?
Citera
2016-08-17, 20:09
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ja. Mitt fel. Jag läste det som jag ville se. Bortse från det.

Kan bara upprepa:
– Det är minsann inte lätt att hålla reda på alla turer i den här
soppan.

Jag hoppas att de poliser som nu arbetar med förundersökningen
har förmågan att hålla ihop allt...

Citera
2016-08-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nån som vet när "älskling" kom till Sverige?
Vet ej tyvärr, men jag kapar ditt inlägg och fyller på med en fråga om "älskling":

Har "älsklings" tatuering på fingret (en kungakrona?) en matchande dito på asylsexerskans kropp?
Citera
2016-08-17, 20:14
Medlem
Citat:

18 åringen och någon till person - misshandlade/attackerade de två sex- utnyttjande 17 åringarna.
18 åringen är ingen av de två sex-utnyttjande och misshandlade 17 åringarna.

Eller kanske är 18 åringen också utnyttjad-men han var ingen av de två som anmälde johanna.
Uppenbarligen har han ett förhållande med Johanna.NU är han misstänkt för inblandningen av mord.
18 åringen är afghansk flyktingpojke och Johanna 41 årig svensk social-tjänsteman -hur kan du anse att detta är jämlikt-ömsesidigt ? Allttså två jämbördiga parter? han är ju i en ålder 18 år där han kan vara hennes barn, och på många plan tror jag att han är lite mer omogen. vad anser du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in